Mu*den merk**en sen*****nti
Mu*den merk**en sen*****nti
Mikä idea on noita tähtiä viljellä aina, kun puhutaan ei-saabista?
Joskus ei meinaa edes keksiä, mistä "vihollisautosta" nyt tällä kertaa puhutaan, kun t*h**ä on n*** pa***n, e**ä s*a k*y*** mie***********..
Toivottavasti ei herneitä kellekään, mutta ihmetyttää vaan, että miksei asioista voi puhua oikeilla nimillään?-)
Joskus ei meinaa edes keksiä, mistä "vihollisautosta" nyt tällä kertaa puhutaan, kun t*h**ä on n*** pa***n, e**ä s*a k*y*** mie***********..
Toivottavasti ei herneitä kellekään, mutta ihmetyttää vaan, että miksei asioista voi puhua oikeilla nimillään?-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Katsokaas, kun täällä ei saa kiroilla 

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Ei kai tuo nyt sentään niin paljon vaikuta. Tuskin nämä "Saabismi on sairaus" ja muut aina yhtä hauskat letkautukset sillä loppuvat.hene- kirjoitti:Antaa hyvän kuvan Saabisteista kun muita automerkkejä pidetään kirosanoina eikä niitä voida kirjoittaa kokonaan.

Mutta itselleni ei ole väliä, onko tähtiä vai ei, kukin kirjoittakoon tyylillään.
9-5 2,3t -03
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Minä olen tulkinnut sen leikkimielisenä. Itse en osaa *-merkkejä hyödyntää, mutta ei se minua todellakaan haittaa. Mielestäni se on osa tämän foorumin kevyttä ilmapiiriä, tuollainen leikkimielisyys. Ja kun vastapainona hehkutamme muun muassa, että "saabismi on sairaus ja turbosaabismi mielisairaus", niin kokolailla homma tuntuu olevan terveellä pohjalla. Eikö?hene- kirjoitti:Ei se nyt ehkä niiiiiiin paljon vaikuta.
Mutta antaa mielestäni ahdasmielisen vaikutelman.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
olen täysin samaa mieltä, ja jotkut F:llä alkavat autot ja sitten myös nipponit ja yks paha saksalainen on semmosia joita ei voi mainita ääneenjariha kirjoitti:Minä olen tulkinnut sen leikkimielisenä. Itse en osaa *-merkkejä hyödyntää, mutta ei se minua todellakaan haittaa. Mielestäni se on osa tämän foorumin kevyttä ilmapiiriä, tuollainen leikkimielisyys. Ja kun vastapainona hehkutamme muun muassa, että "saabismi on sairaus ja turbosaabismi mielisairaus", niin kokolailla homma tuntuu olevan terveellä pohjalla. Eikö?hene- kirjoitti:Ei se nyt ehkä niiiiiiin paljon vaikuta.
Mutta antaa mielestäni ahdasmielisen vaikutelman.

BMW 525iA Touring Executive