Digiboxit

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Reetu

Digiboxit

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Nyt meni dixiboksi pimeäksi , oon tarkistanut kaikki kytkennät mutta ei suostu toimiin Nokia 150T olis kyseessä .

Minkä merkkisiä bokseja teillä on , mikä kannattais ostaa seuraavaksi?
Reetu

Juu tulee virtaa mut ku siinä palaa normaalisti kaksi vihreää valoa , nyt palaa toinen vihreänä ja toinen punainen. :cry:
Aerochick
"Saabisti"

Re: Digiboxit

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Reetu kirjoitti:Nyt meni dixiboksi pimeäksi , oon tarkistanut kaikki kytkennät mutta ei suostu toimiin Nokia 150T olis kyseessä .

Minkä merkkisiä bokseja teillä on , mikä kannattais ostaa seuraavaksi?

Kuva
Roskiin!!! Meillä oli presiis sama kikotin, meni p***a onneksi vielä takuun piikkiin. Kuten varmaan tiedossa, Nokian laite tekee usein "Nokiat" ja menee rikki vailla järjellistä selitystä järjettömän lyhyen käyttöajan jälkeen. Järjetöntä.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Haa! Idea. Mulla Nokian 260t (se yksivirittimen kiintolevyllä Terraverkkoon)
Ainakun laite menee tilttiin muutaman kerran kuussa, niin toinen valo palaa punaisena.. Korjauseksi auttaa tuo Mimmin ohje käänteisenä. Irroita töpseli hetkeksi. Mulla on auttanut tuohon oireeseen sen sata kertaa :)

Seuraava purkki saattaa olla tuo Topfieldin/procasterin kiintolevymalli usbliitännällä.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Reetu

Tuota mä pelkäsinkin , aina mulla joku väärän merkkinen laite.
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Reetu kirjoitti:Tuota mä pelkäsinkin , aina mulla joku väärän merkkinen laite.
Nooh Reetu, älä lannistu. Nokia tekee ihan kelpo kumisaappaita sentään... :D
Ne (yleensä) pitävät vettä, eikä niissä ole "softa" (piru mikä sana ohjelmistolle :evil: ) vikoja.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Reetu

Haaaa , taas saabisteilta apua ...Se toimii oli hetken virta piuha irti Kiitoksia :lol: :lol:
Hook
"Hölösuu"

Reetu kirjoitti:Haaaa , taas saabisteilta apua ...Se toimii oli hetken virta piuha irti Kiitoksia :lol: :lol:
Eipä kestä :D

Joskus pitää tehdä ihan toistepäin, kun mitä joskus neuvotaan.. (Mimmi, älä ota itseesi.. :lol: )

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Reetu kirjoitti:Tuota mä pelkäsinkin , aina mulla joku väärän merkkinen laite.
Noooh.. väärän ja väärän! Finluxihan tekee parhaimmat boxit (hinta/laatusuhteeltaan ainakin), mutta kyllä Nokialaistenkin ihan kelpo vehkeitä pitäisi olla.
Ja joku tuossa mainitsi sen kuuluisan ja kaikkien himoitseman Topfieldin.. Jos tykkää maksaa +500 rahaa dixiboxista, niin mikä jottei 8O
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Svc
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Svc »

900S kirjoitti: Noooh.. väärän ja väärän! Finluxihan tekee parhaimmat boxit (hinta/laatusuhteeltaan ainakin)
Ööh, tuota eikös Finlux=Medion. Kumpi tekee kumman? Vai tekeekö joku kolmas osapuoli molemmat? Ota näistä selvää... :evil:
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Hook
"Hölösuu"

Svc kirjoitti:
900S kirjoitti: Noooh.. väärän ja väärän! Finluxihan tekee parhaimmat boxit (hinta/laatusuhteeltaan ainakin)
Ööh, tuota eikös Finlux=Medion. Kumpi tekee kumman? Vai tekeekö joku kolmas osapuoli molemmat? Ota näistä selvää... :evil:
Kun puhutaan kiintolevyllisestä tuplavirittimellä olevasta, niin finlux, salora ja medion on "sama laite."

Kuten myös Topfieldin ja Procasterin (verkkokauppa) kiintolevyllinen malli ovat teknisesti samoja.

Nokia tekee laitteensa vain itselleen.

Hook
NEO9-3
"Aero"

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Kyllä jos haluaa kunnon digiboxin niin suosittelen Topfieldia.

Käyttökokemusten perusteella näin näkyvyyden raja-alueella on ehdottomasti paras viritin tuossa Topfieldissa (TF). Kun 150 euron Tevebox alkaa näyttämään pixelimössöä, TF näytää edelleen häiriötöntä kuvaa. Ja TF on vielä pidemmän kaapelin perässä. Kyseessä antenniverkko malli.
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Mikkoz
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Kaikki digipoksit mitöä oon käytäämy oon ollu paskoja. eli Philipsi, Didiality, Nokia, Thompson ja joku vielä mitä en muistanu. Mikä v**tu siinä on niin hankalaa tehdä toimiva ja kaatumaton poksi.
9000 aero -97, 9000 cde -96
SSAero
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Mikkoz kirjoitti:Kaikki digipoksit mitöä oon käytäämy oon ollu paskoja. eli Philipsi, Didiality, Nokia, Thompson ja joku vielä mitä en muistanu. Mikä v**tu siinä on niin hankalaa tehdä toimiva ja kaatumaton poksi.
Canal Digital:n dualboxi, jossa siis digin lisäksi satelliittiviritin. Toiminut tosi hyvin, eikä kaatuile/jymähtele.

SSAero
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

finlux, salora, medion on tosiaan samalaite, ja neljäsosapuoli tekee ne niille.

nokiahan on lopettamassa (vai joko on lopettanut) digiboxiensa valmistuksen kun eivät saa niitä toimimaan. juttelin erään myyjän kanssa ja jopa 35% kauppaan tulleista laitteista on viallisia, ja yli 40% hajoaa takuun aikana.

ja sanoi myös että heille ei enää nokian boxeja edes oteta myyntiin kun ovat niin susia jo tehtaalta tullessaan.
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin