Kun olin aikanaan autokorjaamon hommissa, niin eräs ei-ihan-einsteinin-tasolla-oleva asentaja muisteli, että mikäs se ote on jolla toista pitää puristaa rinnasta kun kys.hlö. meinaa tukehtua? No, sehän on... ööö... Alzheimerin ote!
Oikea vastaus olisi kai Heimlichin ote. Siitä on enää lyhyt matka Helmholzin resonaattoriin ja muihin mahdollisiin sekaannuksiin
Hessu kirjoitti:Kun olin aikanaan autokorjaamon hommissa, niin eräs ei-ihan-einsteinin-tasolla-oleva asentaja muisteli, että mikäs se ote on jolla toista pitää puristaa rinnasta kun kys.hlö. meinaa tukehtua? No, sehän on... ööö... Alzheimerin ote!
Oikea vastaus olisi kai Heimlichin ote. Siitä on enää lyhyt matka Helmholzin resonaattoriin ja muihin mahdollisiin sekaannuksiin
Jep. Ei varmaan kannata yrittää ainakaan lääkikseen...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Hessu kirjoitti:Kun olin aikanaan autokorjaamon hommissa, niin eräs ei-ihan-einsteinin-tasolla-oleva asentaja muisteli, että mikäs se ote on jolla toista pitää puristaa rinnasta kun kys.hlö. meinaa tukehtua? No, sehän on... ööö... Alzheimerin ote!
Jep. Ei varmaan kannata yrittää ainakaan lääkikseen...