Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210 Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12
Viesti
Kirjoittaja SSAero » Ti Syys 27, 2005 12:28
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757 Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja lefa42 » Ti Syys 27, 2005 12:32
Kireä peli, eikös tuollainen (tai ainakin jokin muu vastaava ruotsalainen superauto) ollut Gumball Rallyssäkin?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756 Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hene- » Ti Syys 27, 2005 13:12
Kyllä vain.
Tosin, aikamoinen murheenkryyni se oli...
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757 Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja lefa42 » Ti Syys 27, 2005 13:15
hene- kirjoitti: Kyllä vain.
Tosin, aikamoinen murheenkryyni se oli...
Mutta ompahan oikein 2 vuoden takuu
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Nyyrikki
"Ruisku"
Viestit: 149 Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 12:15
Viesti
Kirjoittaja Nyyrikki » Ti Syys 27, 2005 15:08
12 kiloa maalia
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644 Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja potkuhousu » Ti Syys 27, 2005 15:45
ei se enään nopein ole kun Bugatti toi oman hirmunsa markkinoille joka kulkee yli 400
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Ti Syys 27, 2005 15:49
potkuhousu kirjoitti: ei se enään nopein ole kun Bugatti toi oman hirmunsa markkinoille joka kulkee yli 400
Eikös se ollut niin että bugati joutu tinkimään sekä tehoista että huippunopeudesta kun eivät saaneet kestämään
BMW 525iA Touring Executive
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472 Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö
Viesti
Kirjoittaja TuuSaR » Ti Syys 27, 2005 16:21
Bugattia tuskin luokitellaan sarjavalmisteiseksi.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Ti Syys 27, 2005 16:29
TuuSaR kirjoitti: Bugattia tuskin luokitellaan sarjavalmisteiseksi.
juu ei..eikös noita maximissaan rakenneta jotain 50kpl vai mikä se oli..joku pikku määrä kuitenkin
BMW 525iA Touring Executive
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472 Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö
Viesti
Kirjoittaja TuuSaR » Ti Syys 27, 2005 16:40
Maksimissaan 150kpl muistelisin ja CCR:ää ei ole testattu virallisesti suoralla koskaan, on vain villejä huhuja ja arvailuja kuinka lujaa se menee.
Oma arvio on että 410 - 425km/h sopivissa olosuhteissa.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Ti Syys 27, 2005 17:50
TuuSaR kirjoitti: Maksimissaan 150kpl muistelisin ja CCR:ää ei ole testattu virallisesti suoralla koskaan, on vain villejä huhuja ja arvailuja kuinka lujaa se menee.
Oma arvio on että 410 - 425km/h sopivissa olosuhteissa.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?arti ... print=true
Koenigsegg CCR saavutti 28. helmikuuta tuotantoautojen uuden nopeusennätyksen 388 km/h. Autoja on toimitettu tähän mennessä asiakkaille vain "muutama". Näiden faktojen perusteella ruotsalaisauto pesee italialaisen Paganin nopeudessa.
edit:
http://www.michelin.fi/fi/front/affich. ... 0325110720
Ruotsalainen urheiluauto rikkoi McLarenin maailmanennätyksen
Michelin Pilot Sport -renkailla varustettu ruotsalainen urheiluauto Koenigsegg CCR on ajanut uuden maailmanennätyksen – 388 km/h on kaikkien aikojen suurin tuotantoauton saavuttama nopeus. Ennätys ajettiin pyöreällä radalla Italiassa.
edit2: suoralla ei mutta nopein urheiluauto maailmassa siltin
Viimeksi muokannut
Mäksä , Ti Syys 27, 2005 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472 Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö
Viesti
Kirjoittaja TuuSaR » Ti Syys 27, 2005 17:54
Se huulilasin juttu oli ala-arvoisin pitkiin aikoihin, pistin isot haukut sinne. Ei kannata uskoa sanaakaan mitä siinä sanotaan.
Niin, ovaali on ovaali, ei suora.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334 Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mäksä » Ti Syys 27, 2005 17:58
TuuSaR kirjoitti: Se huulilasin juttu oli ala-arvoisin pitkiin aikoihin, pistin isot haukut sinne. Ei kannata uskoa sanaakaan mitä siinä sanotaan.
Niin, ovaali on ovaali, ei suora.
Sama asia tuosta Michelinin tiedotteesta löytyy
BMW 525iA Touring Executive
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472 Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö
Viesti
Kirjoittaja TuuSaR » Ti Syys 27, 2005 18:01
tuotantomääristä siinä ei puhuta