Makuuniin odottamaan palkintoja
-
- "Aero"
Makuuniin odottamaan palkintoja
Onko ketään täältä menossa tonne Tapiolan Makuuniin odottamaan avaamista huomisaamuna?
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
-
- "Aero"
-
- "Aero"
Ranskalainen "mukavuus" aiheuttaa mulle vain pahoinvointia, ja kuten todettu, töihin pitää mennä, sen jälkeen kasailla 99:n talvisäilytyspaikkaa ja sitten paloitella noppaa, kiirusta siis pitää.
Mutta kerro nyt ihmeessä mitä siellä jaetaan, jos lähetän vaikka jonkun tutun käymään?
Mutta kerro nyt ihmeessä mitä siellä jaetaan, jos lähetän vaikka jonkun tutun käymään?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI
-
- "Aero"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Iso luuta putsaa turhuuksia 

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kyllä siivous on tarpeen, itse menen nyt nukkumaan, jottei paisu keskustelu käsistä, hyvää yötä.potkuhousu kirjoitti:Iso luuta putsaa turhuuksia
Suosittelen Andrelinoguellekin unta, jotta jaksaa sitten aamulla jonottaa.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
MB W203 '04 200 CDI
MB W203 '04 200 CDI
-
- "Ruisku"
En ole menossa. Ville voisi harkita kysymysten lähettämistä jatkossa tänne: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8316 .
Se mikä taidoissa hävitään, se jääräpäisyydessä voitetaan.
No käyttäydytään nyt asiallisesti. Vaikka ko. henkilö omistaa renaultin ja on haukkunut saabeja kakaran suunnittelemiks niin ollaan me niitä jotka lopettaa tän flametuksen ensiksi. En yritä puolustella ko. henkilöä vaan lopettaa tämän lapsellisen "tappelun". Sanokaa mitä sanokaa, mutta minulle ainakin riittää.
Enpä ole Vaasasta asti tulossa tuonne

curry
-
- "Ruisku"
Andre ei tosiaan ole provonnut tässä treadissa. Pyydän anteeksi Andrelinoqelta, sekä klubilaisilta.Stene kirjoitti:No käyttäydytään nyt asiallisesti. Vaikka ko. henkilö omistaa renaultin ja on haukkunut saabeja kakaran suunnittelemiks niin ollaan me niitä jotka lopettaa tän flametuksen ensiksi. En yritä puolustella ko. henkilöä vaan lopettaa tämän lapsellisen "tappelun". Sanokaa mitä sanokaa, mutta minulle ainakin riittää.

Se mikä taidoissa hävitään, se jääräpäisyydessä voitetaan.
Aivan!Saippualaatikko kirjoitti:Andre ei tosiaan ole provonnut tässä treadissa. Pyydän anteeksi Andrelinoqelta, sekä klubilaisilta.Stene kirjoitti:No käyttäydytään nyt asiallisesti. Vaikka ko. henkilö omistaa renaultin ja on haukkunut saabeja kakaran suunnittelemiks niin ollaan me niitä jotka lopettaa tän flametuksen ensiksi. En yritä puolustella ko. henkilöä vaan lopettaa tämän lapsellisen "tappelun". Sanokaa mitä sanokaa, mutta minulle ainakin riittää.
Enpä ole Vaasasta asti tulossa tuonneAnnetaan miehelle mahdollisuus parantaa tapansa.

curry