En toki kaipaa edellistä T4:sta (vaparidiesel ja arpova tomaatti), mutta jotenkin huvittava tämä malli. Ilmankos ne poliisitkin täällä niin hymyilevät uuden transporterinsa kanssa.

Ei paha! 60 km/h ylinopeutta!kristian kirjoitti:Itse ajelen välillä Mersun Sprinter-pikkukuorma-autolla (316 CDI-koneella josta löytyy 156 hevosta pellin alta). Kyllä sillä on mukava painella jossain moottoritielläkin, sataakuuttakymppiä olen päässyt parhaimmillaan. Tavara kulkee ainakin nopeasti perille
Itseasiassa 80 km/h jos kyseessä on kuorma-auto.Aerochick kirjoitti:Ei paha! 60 km/h ylinopeutta!kristian kirjoitti:Itse ajelen välillä Mersun Sprinter-pikkukuorma-autolla. Kyllä sillä on mukava painella jossain moottoritielläkin, sataakuuttakymppiä olen päässyt parhaimmillaan.
Joo, kuorma-autohan se paperilla on kun paino ylittää sen 3500 kiloa...Svc kirjoitti:Itseasiassa 80 km/h jos kyseessä on kuorma-auto.Aerochick kirjoitti:Ei paha! 60 km/h ylinopeutta!kristian kirjoitti:Itse ajelen välillä Mersun Sprinter-pikkukuorma-autolla. Kyllä sillä on mukava painella jossain moottoritielläkin, sataakuuttakymppiä olen päässyt parhaimmillaan.
Ei noissa vielä ainakaan vaadita mitään rajoittimia. Lainsäädäntö kai muuttuu piakkoin ikävä kyllä...Aerochick kirjoitti:Katsos vain, mä suodatin vaan sen Sprinter-sanan..
Niin mikä rajoitin?Vai tarviiko pulliksiin rajoitinta? Ei? joo?