Kuinka pilata klassisen kaunis automalli

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Kuinka pilata klassisen kaunis automalli

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/51491

Mun mielestä Rover 75 on yksi kauneimpia autoja mitä viime vuosina on esitelty, tai ainakin TOP 10:ssä (en tosin ole koskaan tehnyt Top10 listaa :P ), mutta nyt siihen tehdään facelift ja dadaa..brittiläinen aristokraatti tuo mieleen keulastaan Venäläiset volgan "konseptiautot" joita TM-lehti näyttää Moskovan autonäyttelyraporteissa tai Korealaiset edustusautot...

No tää oli mun mielipide, eikähän sinänsä merkittävästä asiasta, kovin on marginaalimerkki tuo Rover brittien ulkopuolella (sääli sinänsä)
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mustana oli ihan jees näköinen, mutta muilla väreillä näky aikasta törkeän näkösiä yksityiskohtia.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

....

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Joo mulle tuli tosta keulasta mieleen bemari. Hyi :evil: On sitten menneet pilaamaan kauniin auton :(
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

hy vittan...

Kai se sitten jonkun mielestä on hyvä nyt... näyttää vaan ihan kaukoidästä tulleelta, mutta ehkä se on ollut "muotoilijan" suuri visiokin: "Hei pojat, japsit myy... myytäskö mekin jos tehtäs samannäkösiä autoja kun ne?"

Nämä faceliftit yleensäkin (merkki kuin merkki) ovat lähinnä epätoivoista tekohengitystä: Liike on tärkeää ei suunta. Markkinointi miettii mitä pitäis tehdä kun ei myy ja suunnittelu nostaa kädet pystyyn kun on jo uusi malli laudalla, sitten mennään nöyränä muotoiluosastolle ja saadaan sieltä tingattua joku kesäharjoittelija tai juoksulähetti kynäilemään vähän uutta muotoa.

-J-
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Joo, mulle tulee tuosta jotenkin vaan Volga mieleen.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Ei ollut ainakaan minun makuun.Teennäisen makunen.Aivan ku uus O*el Vectra farmari.Mulle tuli mieleen perästä SAAB 95 :evil:
Vastaa Viestiin