Viestiä ei voi lähettää, koska palvelin hylkäsi yhden vastaanottajista. Hylätty sähköpostiosoite on XXXXXXXXXXX. Aihe 'Re: needed - response from SANDIEGOSAAB.COM', Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'smtp.inet.fi', Protokolla: SMTP, Palvelimen vastaus: '554 xxxxxxRelay access denied', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 554, Virhenumero: 0x800CCC79
vesapo kirjoitti:Ja mulle tämmöinen Soneran kanssa. Mikä mättää?
Viestiä ei voi lähettää, koska palvelin hylkäsi yhden vastaanottajista. Hylätty sähköpostiosoite on XXXXXXXXXXX. Aihe 'Re: needed - response from SANDIEGOSAAB.COM', Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'smtp.inet.fi', Protokolla: SMTP, Palvelimen vastaus: '554 xxxxxxRelay access denied', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 554, Virhenumero: 0x800CCC79
Jassoo, sitä ei olla luettu Soneran tiedoituksia kunnolla
Ainakin vaikuttas että sulla on palvelimena SMTP:INET:FI eikä MAIL.INET.FI
Hyvä asiakkaamme,
Sähköpostin toimintavarmuutta lisätään edelleen. Tiistaina 20.1.2004
kuluttaja-asiakkaiden sekä yritysasiakkaiden sähköpostipalvelut erotetaan
entistä selvemmin toisistaan. Tiistain jälkeen kaikki kuluttaja-asiakkaat
käyttävät lähtevän postin palvelimena mail.inet.fi -palvelinta
(aikaisemmin osalla on ollut käytössään smtp.tele.fi- tai
smtp.inet.fi-palvelin). Jotta sähköpostin toiminta jatkuisi
keskeytyksettä, tarkista sähköpostiasetuksesi. Asetus vaikuttaa vain
lähteviin viesteihin, joten saapuvat sähköpostiviestit tulevat joka
tapauksessa perille normaalisti.
Tiistain 20.1.2004 jälkeen sähköpostin lähettäminen ei onnistu ellei
lähtevän postin palvelimena (=SMTP-server/outgoing server/outgoing mail)
ole mail.inet.fi. Esimerkiksi Outlook Express 6 -ohjelmassa pääset
tarkistamaan sähköpostin asetukset seuraavasti:
- valitse työkalut (tools) -valikosta "tilit" (accounts)
- valitse sähköposti (mail) -välilehdeltä ominaisuudet (properties)
- valitse palvelimet (servers) -välilehti ja tarkista nykyinen lähtevän
postin palvelin riviltä "Lähtevä posti (SMTP)" (Outgoing mail (SMTP))
Mikäli palvelimeksi on jo merkitty mail.inet.fi, sinun ei tarvitse tehdä
mitään. Mikäli käytät ainoastaan Sonera Plazan web-sähköpostipalvelua,
asetuksia ei tarvitse määritellä mihinkään.
Lisätietoja saat asiakaspalvelunumerostamme 0800 17000 (ma-pe 8-20, la
9-16.30). Valitse valikosta internetasiat (2) ja käyttöönoton neuvonta (2).
Ystävällisin terveisin
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.