http://www.controller.com/listings/fors ... ID=1097347
EDIT: Sivun alareunassa on lainalaskurikin

Taitas noillakin tehoilla jäähä suurimmalla osalla tuon kuskaaminen jo rullaus nopeuksilladimebak kirjoitti:Ei muuta ku Maptunille s-postia: "Hello! Can you offer me an individual stage for my Saab 35 Draken?..."
Minä olen ahdinta pyöritellyt ja suihkuputkessakin käynyt. Tosin Hornetin ahtimet on paljon tutumpia.ajn kirjoitti:Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa![]()
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle)
Ei ole tullut Drakenin ahtimessa käytyä, mutta Rolls Royce Olympus-moottorin ahtimessa kylläkin.ajn kirjoitti: Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa![]()
huoh...tulihan siellä vielä viimosena DK:n aktiivivuotena könyttyä melkeimpä kaikki kolot läpi...ja HN:ssäkin jokunen kerta..viimeksi syyskuussa (jo 3. kertausharjoitus kotiutuksen jälkeen)...Rean kirjoitti:Minun ymmärtääkseni noille vanhoille sotakoneille on vaikea saada lupaa lentää. Näin ainakin minulle kerrottiin kun Rissalassa käyttivät Mig-21:stä.
Minä olen ahdinta pyöritellyt ja suihkuputkessakin käynyt. Tosin Hornetin ahtimet on paljon tutumpia.ajn kirjoitti:Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa![]()