Tuumasta toimeen. Kävin sunnuntaina 18.12.2005 läpi pääkaupunkiseudun suurimmat kauppakeskukset. Ensin menin Jumboon ja sieltä sitten Itäkeskukseen. Missään em. kauppakeskuksien liikkeissä ei ollut tuota DVD:tä. Sivuhuomautuksena voi mainita, että kauppakeskuksissa käynti viimeisenä, joulua edeltävänä sunnuntaina on puhdasta helvettiä

Koska Jumbosta ei löytynyt DVD:tä (vaikka siellä on Free Record Shop, Anttila ja Stockmann), menin Itäkeskukseen. Sieltäkään ei löytynyt tuota DVD:tä. Stockmannin myyjä osasi kyllä kertoa, että Helsingin keskustan Stockmannilla on 3 kpl tuota DVD:tä, mutta kaikki ovat jo varattuja. Uusia oli kuulemma tulossa 15 kpl, mutta eivät olleet varmoja, tulisivatko ne ennen joulua.
Sitten myyjä kertoi minulle, että Turun Stockmannilla saattaisi olla tuota DVD:tä hyllyssä, mutta tuskin se minua kiinnostaa, koska harvoin sitä lähtee yhden DVD:n perässä ajamaan Turkuun saakka. Sattumoisin minulla oli maanantaina työkeikka Turkuun, joten pyysin myyjältä Turun Stockmannin musiikkiosaston puhelinnumeron. Soitin numeroon, joka ei kuulemma ollut käytössä, eli myyjä oli antanut minulle väärän numeron

Loppuen lopuksi numerotiedustelun avulla sain soitettua Turun Stockmannin musiikkiosastolle, josta minulle kerrottiin, että DVD:tä on siellä 3 kpl, eivätkä ne ole varattuja. Varasin yhden itselleni ja sanoin, että tulen noutamaan sen maanantain aikana.
Kun menin eilen noutamaan tuota varaamaani DVD:tä, niin myyjä ei tiennyt asiasta yhtään mitään, eikä varatuista tavaroista löytynyt varaamaani DVD:tä. Olisin varmaan nostanut asiasta varsinaisen helvetin, jos ei hyllystä olisi vielä löytynyt tuota DVD:tä. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin.
Mietiskelin vielä tuon DVD:n hankkimisen jälkeen, että se ilmestyi 9.12.2005, mutta sitä ei silti löydy kaupoista. Miksi? Epäilen, että syy on siinä, että ne on kaikki ostettu pois "kuleksimasta" ja niitä tuskin on ostettu joululahjaksi lapsille. Ei, ne on ostettu kolmikymppisille, nostalgian nälkäisille ihmisille, jotka 25 vuotta sitten katsoivat Pikku Kakkosesta Nalle Luppakorvaa ja haluavat nyt katsoa nuo jaksot uudestaan. Näin sen on pakko olla. Siksi ystävänikin halusi tuon DVD:n joululahjaksi

P.S. Itse diggasin enemmän Muppet Showsta kuin tuosta Nalle Luppakorvasta. Muppet Shown hahmot olivat aivan loistavia