Uskomaton uni!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Olli Kinaret
"Hirsch"

Uskomaton uni!

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Olin tuossa päiväunilla ja näin aivan uskomattoman unen.

Olin suunnitellut uuteen farmari Passattiin 8O sähköisen automaatti takaluukun ja takapenkin, joka napin painalluksella kippaa avoimesta takaluukusta pihalle 8) . Ideaa piti markkinoida teineille "optimaalisena pil*u autona" josta aamuyöllä takapenkille sammuneet pissikset voi kipata koipihalle koskematta niihin :lol: . Parasta vielä oli se, että autoa esitteli telkussa John Travolta :!: :?: muiden urheilu autojensa lomassa.

Kylläpä sitä häiriintynyt ihmismieli kaikkea unissa kehittelee. :lol: :lol:

PS. Keksintöä saa vapaasti käyttää kuka ensimmäisenä ehtii.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Minä näin viime yönä ensimmäisen kerran unia muutamaan viikkoon.

Sorvasin haapapuusta poppanatakkiin nappeja. Kun nappi oli sorvattu, porasin siihen 2,5 mm terällä kaksi reikää :?

Pipiä. Freudilla olisi varmasti hauskaa.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

:lol: :lol:
ah79
"Hirsch"

Re: Uskomaton uni!

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Olli Kinaret kirjoitti:Olin tuossa päiväunilla ja näin aivan uskomattoman unen.

Olin suunnitellut uuteen farmari Passattiin 8O sähköisen automaatti takaluukun ja takapenkin, joka napin painalluksella kippaa avoimesta takaluukusta pihalle 8) . Ideaa piti markkinoida teineille "optimaalisena pil*u autona" josta aamuyöllä takapenkille sammuneet pissikset voi kipata koipihalle koskematta niihin :lol: . Parasta vielä oli se, että autoa esitteli telkussa John Travolta :!: :?: muiden urheilu autojensa lomassa.

Kylläpä sitä häiriintynyt ihmismieli kaikkea unissa kehittelee. :lol: :lol:

PS. Keksintöä saa vapaasti käyttää kuka ensimmäisenä ehtii.
Joku taisi Freudiin jo viitatakin ja Freudin uniteorian mukaanhan kaikki unet ovat loppujen lopuksi alitajuisten toiveiden toteutumia. Eli pois mars mars pois kaapista, saabit myyntiin ja http://www.beste-wirtschaft.de/rvii15/d ... 4-22_7.jpg :lol: .
Olli Kinaret
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

No en oo Volkkaria ostamassa. :lol:
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Mä näin viime yönä unta, että soittivat Renaultin F1-tallilta, että mun pitää mennä edustamaan niitä johonkin juhlaan ja että joudun ajamaan niille testejä. Minut oli jostain syystä nimetty heille varavarakuljettajaksi ja jostain syystä Alonso ja Heikki ja muut eivät päässeet. No, mähän olin ihan innoissaan, vaikkakin mietin, että miksi ne ottaa McLarenin kilpakuljettajan (siis minut) testaajaksi kilpailevaan talliin???
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
jara
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja jara »

Saakos pojat aamu "seisokin" tollaisista unista? Herkässä tuntuu olevan..
Mie saan ne ihan toisenlaisista unissa, joissa ei mittää metalliromua... :wink: Tästä ei pidä loukkaantua, vitsinä lähinnä... :wink:
Saabinsti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

näin kyllä yö takaperin ihan mahdottoman kummallisen unen:
Ostin tuon Nettiautossa myynnissä olevan Saab 900 Turbo16 sedanin ja se oli ihan helmi kuntonen, mutta 8-tappisella turbolla, vaikka ilmotuksessa muuta luki.
No siinä sitten lähdin veljelle näyttämään ja se istui kyytiin, lähdettiin kapealle hiekkatielle jossa näytin miten turbo potkii.
Laitoin kakkosen pesään kaasu pohjaan tyhjäkäyntikierroksista ja siellä 3000kiekan kohalla tuli ihan mahotonta potkua 8) .
Eikun kolmosta sisään, ja sama homma. Sitten ajelin tätä kapeaa hiekkatietä kaasupohjassa jonkin aikaa, kunnes saappaan kone leikkasi kiinni 8O ja auto meni metsään puuta päin. Autosta noustiin ja paskanahan se oli ja uni sitten päättikin päättyä tähän. mitähän tämmönenkii uni mahtas merkitä? :roll:
Kumma homma kun muistan joitakin kohtia noin tarkasti kun yleensä ei jää mitään tarkkoja mieleen minun unista..
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

Vastaa Viestiin