355 kg painaa toi mun Wingi ilman kuskia. Kaikki paino on vanteiden välissä; moottori, vaihteisto, kaasutinpankki, voimansiirto, polttoainetankki. Vanteista ylöspäin on pelkkää lasikuitua ja muovia noin karkeasti yleistäen.
Bemu painaa 288 kg ja tuntuu parkissa huomattavasti raskaammalta. Heti kun se liikkuu massa "häviää" mitä taas ei tapahdu Wingissä. Wingi on vakaa (ja ketterä) laiva kaikissa nopeuksissa, Bemu vaan muuttuu sitä enemmän keijuksi ajossa mitä enemmän kyytiä. Molempi parempi.
Saabistit ja moottoripyörät
Re: Saabistit ja moottoripyörät
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Joo! Noissa pyörittely videoissa näkee kun ukko vaan kallistaa pyörän määrätietoisesti ja kääntää ohjauksen rajoitimeen, sitten tarpeen mukaan työntöä koneella ettei stumppaa ja sopiva kallistuskulma säilyy. Wingillä esim. keskiviivojen välissä pujottelu onnistuu sellaisilla vauhdeilla että monella jää tekemättä.
Btw tuo videoiden 1,8 6syl. wing painaa n.450Kg ajokunnossa, jotenka ei ihme että se joutui laihdutuskuurille ja nyt viimeiset mallit on taas reippaasti alle 400Kg.
Kirjoitit "vastaohjaus", tarkoitit varmaan työntöohjausta.
Edit: Vastaohjaus ja työntöohjaus on näköjään sama asia
Re: Saabistit ja moottoripyörät
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tänkin motskarimerkin lähes täysin unohtanut. Oliko täällä jotain maahantuojaa silloin joskus?
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Gilera herätti ysärillä virnuilua niissä piikkipyöräporukoissa joita välillä joutui tapaamaan, mutta kovasti hyytyi posket japsikuskeilla kun siirryttiin moottoritielle. Itse ajoin tuolloin Hondalla ja haaveilin Ducatista
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Nyt on ajokausi taputeltu, pyörä pesty ja tuupattu alakertaan talvilevolle. 18000 kilsaa tuli kaudella kilometrejä, kyllä se vaan on erittäin mukavaa touhua
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis