Joo, niin näyttäis olevan, kun tuosta korjauskäsikirjasta kattelen. Daytonassa on ainakin eri nokat, mistä johtuen tehot ja vääntö ovat erit:ng900aero kirjoitti:Tattis Ankeskit neuvoista. Tuo sinun Speed Triplesi on kaiketi sama kuin uudempi Daytona, mutta ilman katteita?
Daytona: 149HP@10700 | 100Nm@8200
Triple: 120HP@9100 | 100Nm@5100
Nojoo, kai silläkin kerkee. Mutta eihän se mikään raketti ole.ng900aero kirjoitti: Siinä kolmisylinterisessä Daytona 900:ssa on vain 98hv, eli on oikeastikin aika mopo.
Heh, takahaarukan yksi- tai kaksipuoleisuus ei heilauta mua juurikaan - oikeastaan ihan sama. Ruisku sitävastoin on asia, jota arvostan. Ei siinä, että kaasarissa olisi jotain vikaa, oikein säädettynä toimii mainiosti ja sillä hyvä. Tuossa Trumpassa vaan on ohjelmoitava ruisku, jolloin esim. putken vaihdon yhteydessä on helppo säätää kartat uusiksi, samoin kun jos alkaa muuten vaan virittelemään. Tokihan niitä kaasareihinkin saa suutinsarjoja..ng900aero kirjoitti: Ja saisi tosiaan olla tuo vanhempi ja klassisempi malli, omaan silmään näyttää vielä moottoripyörältä.. no ei 595/955i:kaan ruma ole, mutta etukate näyttää joltain japsipyörästä lainatulta, ja lisäksi siinä on sellaisia ominaisuuksa joita en toivo löytäväni moottoripyörästä kuten esim. ruisku ja yksipuoleinen takahaarukka jne.
Eihän se nyt ole mikään ongelma haalia jotain painoja sinne mukaan, kymmenen kiloa tulee helposti, kun pulttailet lyijyä runkoon kiinni! Daytonan kuivapainoksi sanotaan korjauskäsikirjassa 188 ja Triplelle 2 kiloa vähemmän. Ei se varsinaisesti rimpulalta tunnu, ihan isolta pyörältä. Tukevammalta mun mielestä kun vaikka GSX-750F (ajamani malli tosin oli aika matala, siis hieman madallettu, ja siitä johtuen "pienen oloinen").ng900aero kirjoitti: Harmillisesti uusi malli on aika kevyt, vanhemman kuivapaino oli edes 225kg ja tämän 197kg. Kyllähän se paino tuo aina tukevuutta pyörään.
Ei ole varmastikaan ajo-ominaisuudet olleet ekana mielessä, kun tota on lähdetty väsäämään..ng900aero kirjoitti: Heh, tuon rakentaja ei ole tiennyt mitään moottoripyöristä tai rakentelun vaikutuksista ajo-ominaisuuksiin;
http://www.blocket.se/view/6658281.htm? ... c=1&city=0