Aina on ollut reikiä (määrää en muista), kun on vihlonut lämmintä tahi kylmää sekä syödessä että juodessa. Pitkään aikaan (en koputa puuta, en ole taikauskoinen) ei ole vihlonut. Kerran päivässä "kuuraan" legot. Itsellä on tosin pakko olla aina se pehmein harja, kun ikenet menee kaikilla muilla rikki
Intissä väitti legotohtori 2 minuutin tarkistuksen jälkeen, että tarvitsen juurihoitoa. Kysyin, että eikö silloin ole aika ***tanan kipeä leukaperät/suu, kun on juurihoidon tarve. Lekuri myönsi, että näin on ja heitin hänen antaman lapun roskiin ja kuittasin, että tällä suosituksella mä en tee sitten yhtään mitään
Coca-colasta!!! Pari päivää sitten join ns. hanakolaa (mäkkäristä), vaimo osti aterian ja minä halusin vain normaalin Coca-colan. Join pari kulausta ja aivan satavarmasti maistoin kaupungin juomaveden suoraan sanottuna paskan maun. Soitin oikopäätä Juomatukussa työskenneelle veljelleni ja kysyin ihan intuition vallassa, että tuleeko hanakolaan verkostosta vettä ja tulihan sitä. Hanakolaan tulee kolme osaa eli limsauute, vesi ja "hiili-joku" (siis ne kuplat). Niin, että juokaa sitten vaan pullo-kolaa, se on sentään puhtaaseen veteen tehtyä. Niin, onhan se Jeppiksen verkostovesikin puhdasta mutta miksi se maistuu ja haisee pahalle? Skeidaa sanon minä ja juon veteni filtterikannun kautta...