Mun 900 selviäisi tuostakin pelkällä Smart Repair -käynnillä
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
tevisu kirjoitti:Ja nyt odotetaan vain, että joku kertoo Saabin selviävän tuostakin tällistä pelkällä SmartRepair -käynnillä...
No totta h****tissä selviää. Esimerkiksi NG900 joka oli "luokkansa turvallisin auto" aikanaan (kaksi euroncap tähteä) tuskin edes lommoutuisi kun tuollainen neljän tähden kuolemanloukku menee tuohon kuntoon
Saati sitten OG900, joka tunnetusti on ehkä turvallisin koskaan rakennettu auto. OG900 cabriokin selviäisi tuosta taatusti paremmin, ei edes katto menisi lommolle
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
tevisu kirjoitti:Ja nyt odotetaan vain, että joku kertoo Saabin selviävän tuostakin tällistä pelkällä SmartRepair -käynnillä...
No totta h****tissä selviää. Esimerkiksi NG900 joka oli "luokkansa turvallisin auto" aikanaan (kaksi euroncap tähteä) tuskin edes lommoutuisi kun tuollainen neljän tähden kuolemanloukku menee tuohon kuntoon
Eihän se golffi koskaan mikään erityisen turvallinen auto ole ollut...
Sivuttais törmäys on aina vaarallinen ainakin jos toinen tulee yli 250km/h
Voi honda-mies ajatella tekojaan siellä jossain...
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face?
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear