Eli nyt oon kaks päivää koittanut kirjautua tonne hotmailiin, mut ei päästä sisään. Vaan herjaa, et sivua ei löydy. No sit oon yrittänyt kirjautua tonne msn messengeriin, mut ei sekään onnistu. Samoin sampon verkkopankin sivuille en pääse. Enkä pysty lataamaan nettiin digikuvia. Missähän vika?
Palomuurin kanssa oon renkannu ja kokeillut jo välissä toisellakin palomuurilla, mutta tuloksetta. Virukset olen tarkastanut kahteen kertaan koneelta. Ja viellä pyörittänyt tota ad-aware ohjelmaakin useampaan kertaan. Tänne foorumille pystyn kirjoittelemaan, mutta en pysty enää muokkaamaan tätä mun kirjoitusta..
Tossa noita pikkuvikoja, jotka nyt todennäköisesti johtuu tästä mun koneesta. Mutta miten saisin noi viat korjattua ja pääsisin taas lukemaan sähköposteja ja tarkastamaan tilin saldon..
Et jos jollain ois antaa jotain vinkkiä.. Tää vika tuli ihan yllättäen. Lauantaina kaikki toi, mutta enää sunnuntaina ne ei sitten toiminutkaan..
Hotmailin kanssa ongelmia.. (ja vähän muunkin kanssa)
Hotmailin kanssa ongelmia.. (ja vähän muunkin kanssa)
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Juu mulla kans toi Symantec. Tai ei sitä enää oo kun en jaksanut asentaa uudestaan, vaan nyt ollaan xp:n oman palomuurin varassa.. En kyl tiedä mikä tässä mättää. Kyllä mulla on kaikki viimeiset päivitykset sun muut. Ja kun vika on vaan tässä mun koneessa, naapurin luona kaikki toimii normaalisti..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
No niin nyt toimii.. Mitään en kyl tehny tälle koneelle, tulin äsken koulusta kotia ja kaikki toimii taas normaalisti.. On nää kummia nää vehkeet. Ainut outo juttu oli, et perinteinen aloitussivu oli vaihtunut johonkin microsoftin sivuun.
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Miulla ainakin MSN/Hotmail-sivut herjailee vähän väliä, ei tunnu olevan koneessa vika kun taas viiden minuutin päästä pääseekin, tai selainta vaihtamalla. Onkos muuten Hotmailissa tämmöistä toimintoa että saa kasan viestejä lähetettyä eteenpäin (samaan mailiosoitteeseen), ettei tarvis erikseen jokaista avata? Itse en ole löytänyt vielä.
-
- "Hirsch"
Ei voi kun taas kehua Win2k/Mozilla Firefox&Tbird/AntiVir/ZoneAlarm -yhdistelmää. Koskaan en ole selvinnyt näin helpolla softien suhteen, elokuusta asti toiminut kaatumatta eikä yhtään pöpöäkään ole eksynyt koneelle. (Tuohon 2k:n pittää vaan asennella melkonen läjä päivityksiä ennenkun rupeaa rokittamaan kunnolla, mutta niinhän se taitaa olla kaikkien W:ien kanssa?)
Tämä Soneran kaapeliyhteys onkin sitten asia erikseen, välillä tuntuu joku nälkäinen naapuri järsivän piuhoja, pätkii yhteys siihen malliin (onneksi nuo pätkimiset on kuitenkin poikkeustapauksia, mutta välillä saattaa pätkiä koko päivän yhteyttä)...
Tämä Soneran kaapeliyhteys onkin sitten asia erikseen, välillä tuntuu joku nälkäinen naapuri järsivän piuhoja, pätkii yhteys siihen malliin (onneksi nuo pätkimiset on kuitenkin poikkeustapauksia, mutta välillä saattaa pätkiä koko päivän yhteyttä)...

# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti