Sakemannin mittariston jänniteregulaattori on kaputt.
Originaali on TCA 700Y eli +10 V / 220 mA.
Osaisiko kukaan nimetä korvaavaa osaa? 7810:ssa taitaa olla pinnit väärin päin?
Elektroniikkakysymys
Elektroniikkakysymys
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Voihan sen 7810 regulaattin laittaa toisin päin, keskipinni onSakemannin mittariston jänniteregulaattori on kaputt.
Originaali on TCA 700Y eli +10 V / 220 mA.
Osaisiko kukaan nimetä korvaavaa osaa? 7810:ssa taitaa olla pinnit väärin päin?
molemissa GND. Jäähdytys tietysti huonompaa näin.
Tai sitten johdotus langoilla reunapinnit ristiin.
Seuraa avautumista, joka kuuluisi oikeastaan tuonne v*****s topikkiin.
Ei ollutkaan regulaattori rikki vaan Audin tyypilliseen tapaan juotos murtunut.
VDO vissiin käyttää Audeissa jotain toisenlaista tinaa kun Saabissa ja Volvossa,
joiden mittaristoja ei tarvitse tinata uudestaan kasaan neljästi vuodessa.
Tahtoo taas tonnarin tuon Audin tilalle. Vaikka tämän: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=582804
Eihän näissä ole koskaan mitään ongelmia
Ei ollutkaan regulaattori rikki vaan Audin tyypilliseen tapaan juotos murtunut.

VDO vissiin käyttää Audeissa jotain toisenlaista tinaa kun Saabissa ja Volvossa,
joiden mittaristoja ei tarvitse tinata uudestaan kasaan neljästi vuodessa.

Tahtoo taas tonnarin tuon Audin tilalle. Vaikka tämän: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=582804

Eihän näissä ole koskaan mitään ongelmia

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21