Eli tännepä voisi laittaa noita aina niin hienoja vaihtotarjouksia ja muitakin helmiä nettiautosta ja vastaavista foorumeista.
Esim tuossa http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... y.php?id=7
poijjaat tarjoaa -80 taunusta+600euroa vaihdossa yli 100k eukon hummeriin, heh hee
Mahtaa myyjää jo kypsyttää vastailla näille pelle pelottomille. Itse kauppasin moottorikelkkaa ja vaihdossa tarjottiin mm.kahta kissaa
Se on tätä, kun ostajaehdokkalla ei ole muuta omaisuutta, kuin paskaaset alushousut, niin vähän helpottaa omaa oloa, kun saa muka "vittuilla" kaikenmaailman hummerinomistajille...
Komea on kyllä auto . Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa tuon verran, niin heti ostaisin pois kuleksimasta, mutta kun ei oo...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jaa onkos tuo ollu jossain reality/homo-ohjelmassa vai? Topikin idea nyt oli kyllä näissä mielenkiintoisissa "vaihdatko 100euron taunuksen mersuun päikseen"-peeloissa. Minun puolesta voivat ajaa vaikka kaikki jenkkiraadot suohon.
MindW kirjoitti:Uusissa jaksoissa on mainoksen perusteella homomaasturina Toyota Land Cruiser. Ovat aika yleisiä, voi jotain omistajaa harmittaa
Ajattelin kanssa samaa kun huomasin mainoksesta auton vaihtuneen, ensin ostat kalliin auton mahdollisesti imagoasi kohottamaan, sitten kaverit alkaa vinoilemaan.