autokaupat.net spämmiä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
qaw
"Saabisti"

autokaupat.net spämmiä

Viesti Kirjoittaja qaw »

Mikähän h**vetti siinä on kun ihmisillä on pakonomainen tarve yrittää pilata muiden hyviä konsepteja. Esimerkkinä nyt joku on keksinyt perustaa uuden kilpailijan nettiauto.comille. Tuollainen touhu vain vaikeuttaa auton myyntiä kun myyntipaikkoja on useita, ei pysty käsittämään.

Onko muille tullut sähköpostiin mainoksia tuolta autokaupat.comista? Minulle tuli, enkä varmasti ole heille oikeutta suoramainontaan antanut. Siispä mainos on laskettavissa roskapostiksi.

Tein tuosta toimenpidepyynnön tietosuojavaltuutetulle, suosittelen muita spämmin saaneita tekemään samoin :) Tästä linkistä löytyy rtf-dokumentti, jossa ohjeet: http://www.tietosuoja.fi/26256.htm

Disclaimer: En ole siis itse missään tekemissä nettiauto.comin tai minkään muunkaan tuon uuden yrittäjän kilpailijan kanssa, paitsi asiakkaana.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
kimmop
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Mulle tuli sama enkä nyt keksinyt muuta tietolähdettä tuolle kuin Nettiauto (oma myynnissä siellä), ihmetytti vaan että sähköpostiosoite oli kerralla oikein ja se ei tietääkseni näy Nettiautossa julkisesti...

Enivei, viekää tuon spämmerin munat munkin puolestani valtiolle.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Ansis
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Timo Salonen kyseisestä kyselyä lähetti jo toisen kerran. Aikaisempi tuli vaununmyynti ilmon perusteella.
Saabistiuki
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

kimmop kirjoitti:Mulle tuli sama enkä nyt keksinyt muuta tietolähdettä tuolle kuin Nettiauto (oma myynnissä siellä), ihmetytti vaan että sähköpostiosoite oli kerralla oikein ja se ei tietääkseni näy Nettiautossa julkisesti...

Tavallaan ei näy julkisesti, mutta kun vie hiiren myyjän ilmoituksessa ilmoittaman sähköpostin päälle, niin selaimen (Firefox) alapalkkiin tulee myyjän e-mail osote
Muukkonen

Bmw 523 Touring
kimmop
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Saabistiuki kirjoitti:
kimmop kirjoitti:Mulle tuli sama enkä nyt keksinyt muuta tietolähdettä tuolle kuin Nettiauto (oma myynnissä siellä), ihmetytti vaan että sähköpostiosoite oli kerralla oikein ja se ei tietääkseni näy Nettiautossa julkisesti...

Tavallaan ei näy julkisesti, mutta kun vie hiiren myyjän ilmoituksessa ilmoittaman sähköpostin päälle, niin selaimen (Firefox) alapalkkiin tulee myyjän e-mail osote
Kappas perkule, en tajunnutkaan että se on tuossa kohti näkyvillä. No, spämmiä tulee suodatuksesta huolimatta n. 50 - 70 kpl päivässä, joten sen D-napin käyttöön on jo ehdollistunut.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
mjpelkon
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja mjpelkon »

Moro,

laittakaa mailiosoitteeseen jotain roskaa joukkoon ja kommentoikaa sitten myynti-ilmossa "Mailatessa poista sähköpostiosoitteesta sana "romu""

-Make
Vastaa Viestiin