pohjolassa kannattaa vakuuttaa saatana
pohjolassa kannattaa vakuuttaa saatana
joo olin poikennut reitiltä 10 metriä . niiden mielestä poikkeama ,liian suuri ei maksa sairaspäivärahaa . vaikka tapaturma sattui työmatkalla . kävin pankkiautomaatilla .. ja liukastuin. auton vierellä. ei ois saannut varmaan käydä . vaikka bensa loppu ja oli tankattava .ja syötävä töissä .ilman rahaa huono syödä ja tankata autoa kylmäasemalla. voi p.....e p.....e .. mistä sais apua valituksen tekoon vakuutus yhtiötä vastaan... pitäiskö olla asianajaja . tässä vakuutusyhtiö yrittää taas kieroilla ettei tarviis maksaa mitään... 

Re: pohjolassa kannattaa vakuuttaa saatana
se tuntuu olevan niiden pääasiallinen tehtävä..ne löytää aina jonkun porsaanreiän ettei tarvii maksaaruttunen kirjoitti:tässä vakuutusyhtiö yrittää taas kieroilla ettei tarviis maksaa mitään...
BMW 525iA Touring Executive
Tarviikos valittamiseen mitään asianajajaa, kirjoitat vahinkonumeroineen tuon kuvauksen tapahtumista ja ilmaiset tyytymättömyytesi päätköseen:
https://www.pohjola.fi/YKY/Vahinko/_Asiakasasiamies/
https://www.pohjola.fi/YKY/Vahinko/Asiakasasiamies.htm
https://www.pohjola.fi/YKY/Vahinko/_Asiakasasiamies/
https://www.pohjola.fi/YKY/Vahinko/Asiakasasiamies.htm
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Hölösuu"
-
- "Aero"
Ensin teet valituksen vakuutusyhtiöön ja kerrot ja kuvailet tapahtuneen mahdollisimman tarkasti. Jos he hylkäävät sen, niin sitten teet valituksen tapaturmalautakuntaan. (Vakuutusyhtiöistä riippumaton (muka)). Jos hekin hylkäävät valituksesi, niin sitten teet valituksen vakuutusoikeuteen. Siellä tosin tämänhetkinen käsittelyaika 11kk...itsellänikin siellä asti yksi juttu vireillä...
Ja kaikki siis kirjallisena.
Yleensä jos saat kielteisen päätöksen, mukana pitäisi tulla ohjeet valituksen tekoon, eli mihin teet ja kenelle teet valituksen. Viimeinen valituspäivä on myös oltava ilmoitettu, joten toimi ajoissa.
Monasti kyllä vakuutusyhtiöiden kanssa (lue -> aina ) saa tapella, joskus jopa ihan itsestään selvistä asioista.
Ja kaikki siis kirjallisena.
Yleensä jos saat kielteisen päätöksen, mukana pitäisi tulla ohjeet valituksen tekoon, eli mihin teet ja kenelle teet valituksen. Viimeinen valituspäivä on myös oltava ilmoitettu, joten toimi ajoissa.
Monasti kyllä vakuutusyhtiöiden kanssa (lue -> aina ) saa tapella, joskus jopa ihan itsestään selvistä asioista.
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
Toivottavasti ei mene yhtä pahaksi tappeluksi kun joillakin.. http://www.oikeusturvanperikato.info/
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Kyseessä ilmeisesti työtapaturmaksi meneminen?
Itsellä tuo poikkeamisen välttäminen on tiedossa. Avopuoliso on palkanlaskija ja on tuosta varoittanutkin. Siksi minä liukastun aina kotona autoon noustessa tai työpaikalla sieltä autosta poistuessa. Enkä poikkea ikinä mihinkään työmatkalla.. Ainakaan silloin jos käy vahinko ja pääsen raahautumaan johonkin työmatkan varrelle.
Vapaa-ajan tapaturmavakuutus kai korvaisi mutta työnantajan vakuutukseen sitä ei saa menemään.
Itsellä tuo poikkeamisen välttäminen on tiedossa. Avopuoliso on palkanlaskija ja on tuosta varoittanutkin. Siksi minä liukastun aina kotona autoon noustessa tai työpaikalla sieltä autosta poistuessa. Enkä poikkea ikinä mihinkään työmatkalla.. Ainakaan silloin jos käy vahinko ja pääsen raahautumaan johonkin työmatkan varrelle.
Vapaa-ajan tapaturmavakuutus kai korvaisi mutta työnantajan vakuutukseen sitä ei saa menemään.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Eikös tuo pitäisi mennä työnantajan vakuutuksesta eikä sinun omasta, varsinkin ku on sattunut työaikana.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Viggen"
Mulla on kaikki vakuutukset IF:issä eikä ikinä ole ollut mitään valittamista. Aina on kaikki vahingot tulipalosta kolareihin ja silmälasien hajoamiseen päälle astumisen seurauksena korvattu, nikottelematta. Eikä ole tarvinnut ikinä edes esittää mitään kummempia perusteluita, kunhan on sen normaalin vahinkoilmotuksen vaan täyttäny niin kohta jo on ollu rahat tilillä. 

Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Pohjola korvaa?
Mulla sattui työmatkalla. Olin jalankulkija ja yhdeltä mieheltä karkasi 750 Suzuki käsistä. Pyörä tuli takaapäin minun päälle ja mies vielä yritti paeta paikalta.. Pohjola EI alkanut korvaamaan minun sairaala (10 vrk) laskua, pilalle menneitä vaatteita.. Myöhemmin jouduin käymään taksilla kuntoutuksessa, siteitä vaihdattamassa yms sairaalassa. Kaikki piti maksaa itse.. Oikeudessa totesivat sen miehen yksin syylliseksi...
Oman vakuutusyhtiön juristi otti yhteyttä Pohjolaan ja uhkasi isolla oikeusjutulla. Sitten vasta Pohjola alkoi maksamaan kuitteja vastaan kuluja.. Sairaslomakin kesti 5kk, sekin piti anoa erikseen, joka ikinen asia piti aina anoa erillisellä lomakkeella ja melkein kaikkiin piti olla lääkärin allekirjoitus. Sain kaikki mitä vaadin mutta aika meni 1v ja minä olen SYYTÖN osapuoli. Sen kaverin pakollinen liikennevaluutus oli Pohjolassa...
Oman vakuutusyhtiön juristi otti yhteyttä Pohjolaan ja uhkasi isolla oikeusjutulla. Sitten vasta Pohjola alkoi maksamaan kuitteja vastaan kuluja.. Sairaslomakin kesti 5kk, sekin piti anoa erikseen, joka ikinen asia piti aina anoa erillisellä lomakkeella ja melkein kaikkiin piti olla lääkärin allekirjoitus. Sain kaikki mitä vaadin mutta aika meni 1v ja minä olen SYYTÖN osapuoli. Sen kaverin pakollinen liikennevaluutus oli Pohjolassa...
Kauneus on katoavaista vain kaksi asiaa kasvaa iän myötä: Rumuus ja Läski
Itsellä on Pohjolasta vain hyviä kokemuksia. Viimeisin on se, kun tuli katosta vettä läpi. Soitin vakuutusyhtiöön ja sain vahinkonumeron. Seuraavana päivänä soitti vakuutusyhtiöstä ja neuvoi ottamaan yhteyttä kartoitusliikkeeseen. Soitin kartoitusliikkeeseen ja seuraavana päivänä oli Muntersin edustaja tutkimassa missä vika.
Vika oli tosin lauhan ilman, pakkasen ja jään yhteistulos. Muntersin edustajan ohjeiden mukaan hain rautakaupasta tarvittavaa kittiä peltikaton sauman tiivistämistä varten ja olen kohta puolitoista kuukautta odottanut lauhoja ilmoja, edes muutamaa plusastetta
Niin ja kustannukset. Se Sikaflexin kitti, jotain 10€. Ilmahormin pokkauksesta läpi tullut vesi oli jäässä yläpohjan villassa ja määrällisesti sitä oli naurettavan vähän. Joten kuivausta on turha tehdä koska ullakko on kylmätila ja villan läpi tuleva lämpövuoto pitää siitä huolen, että kosteus nousee ylös ja haihtuu. Tosin pari paalia vuorivillaa pitää vaurioalueelta.
Loppujen lopuksi se taitaa olla vakuutusyhtiö joka maksaa sen suurimman laskun eli 250€ jonka Munters laskuttaa, 45 minuutista.
Lämpimiä asennuskelejä odotellessa...
Vika oli tosin lauhan ilman, pakkasen ja jään yhteistulos. Muntersin edustajan ohjeiden mukaan hain rautakaupasta tarvittavaa kittiä peltikaton sauman tiivistämistä varten ja olen kohta puolitoista kuukautta odottanut lauhoja ilmoja, edes muutamaa plusastetta

Niin ja kustannukset. Se Sikaflexin kitti, jotain 10€. Ilmahormin pokkauksesta läpi tullut vesi oli jäässä yläpohjan villassa ja määrällisesti sitä oli naurettavan vähän. Joten kuivausta on turha tehdä koska ullakko on kylmätila ja villan läpi tuleva lämpövuoto pitää siitä huolen, että kosteus nousee ylös ja haihtuu. Tosin pari paalia vuorivillaa pitää vaurioalueelta.
Loppujen lopuksi se taitaa olla vakuutusyhtiö joka maksaa sen suurimman laskun eli 250€ jonka Munters laskuttaa, 45 minuutista.
Lämpimiä asennuskelejä odotellessa...
-dimebak-
-
- "Hirsch"
Vakuutusyhtiöiden voitto perustuu siihen, että ne ottaa ihmisiltä rahat pois eikä anna niitä takaisin.
Minä en vakuuta.
Minä en vakuuta.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius