Saabisti tuttavat

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
saapasjalkakissa
"Aero"

Saabisti tuttavat

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Tuli tässä mieleeni, et jutteleekos Saabistit toistensa kanssa esim. messengerissä, kun tonne saa ton osottenkin näkymään? Tai onko kukaan ihan foorumin kautta saanut uusia ystäviä? :roll: Eihän tämä mikään seuranhaku-palsta olekaan, kunhan mietiskelin vaan, kun ainakin itsestä olisi joskus mukava vaihtaa ajatuksia toisten Saabistien kanssa viemättä palstatilaa, kun mulla ei ole yhtään Saabisti tuttaviakaan.. :cry:
Toisaalta ehkä asiaa vois tietysti auttaa jos kävisin vaikka potkijaisissa tai muissa, muttakun en ole uskaltautunut vielä vaikka kovasti olen yrittänyt rohkeutta kerätä.. :oops: Pelkään vain että teillä on niin omat jutut, ettei tämmöinen nuori naissaabisti oikein sovi joukkoon.

Olen tyytynyt vaan autolle juttelemaan, kun se ainakin tykkää Saabeista.:lol:
Naapuri kyllä tais kerran pitää vähän hulluna... :wink:
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

Turha pelko, kyllähän täällä muitakin naissaabisteja on eikä heitä millään lailla tietääkseni ole syrjitty :)

Tuleehan sitä pidettyä yhteyksiä kanssa-saabisteihin vähän joka tavalla, potkiaiset varmaan paras tapa mutta myös messenger/irc ovat ihan käteviä...

Turhat ujostelut pois vaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin! 8)
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Rohkeasti vaan mukaan, kyllähän me paljon autoistakin puhutaan, mutta täytyyhän sitä vaihtaa normaalitkin kuulumiset.

Tänään viimeksi jutustelin Aksun kanssa messengerin välityksellä. Onhan se netitse halvempaakin, kuin langattomasti käläkättimellä.

Ja uusia tuttavuuksiakin on kyllä tullut foorumin kautta, viimeistään siinä vaiheessa kun ollaan naamatusten törmätty jossain potkijaisissa.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Kyllä tätä kautta on tullut muutamia oikein hyviäkin tuttuja.

Erään nimeltämainitsemattoman (red dragonin) kanssa lähes päivittäin keskustelemme aikuisviihteestä ja muista päivän polttavista aiheista :lol:

Eli rohkeasti vaan juttelemaan ja potkijaisiin. Itsekin olen vannonut tulevani taas seuraaviin, sillä kaksi kertaa peräkkäin jäänyt väliin :oops:
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
saab87
"Hölösuu"

Re: Saabisti tuttavat

Viesti Kirjoittaja saab87 »

saapasjalkakissa kirjoitti:Tuli tässä mieleeni, et jutteleekos Saabistit toistensa kanssa esim. messengerissä, kun tonne saa ton osottenkin näkymään? Tai onko kukaan ihan foorumin kautta saanut uusia ystäviä? :roll: Eihän tämä mikään seuranhaku-palsta olekaan, kunhan mietiskelin vaan, kun ainakin itsestä olisi joskus mukava vaihtaa ajatuksia toisten Saabistien kanssa viemättä palstatilaa, kun mulla ei ole yhtään Saabisti tuttaviakaan.. :cry:
Toisaalta ehkä asiaa vois tietysti auttaa jos kävisin vaikka potkijaisissa tai muissa, muttakun en ole uskaltautunut vielä vaikka kovasti olen yrittänyt rohkeutta kerätä.. :oops: Pelkään vain että teillä on niin omat jutut, ettei tämmöinen nuori naissaabisti oikein sovi joukkoon.

Olen tyytynyt vaan autolle juttelemaan, kun se ainakin tykkää Saabeista.:lol:
Naapuri kyllä tais kerran pitää vähän hulluna... :wink:

minähän en semmosta. tän Foorumin ansiosta oon myrkyn tavannu joka on yhtäkuin näillähetkin miun paras kaveri. Ei ne potkijaisissa tyttöjä kieroon kato kateellisena vaan jos jonkun saabistin käsipuoles tulee :wink:
Mesessä on pari mukavaa Saabistipoikaa joille juttelee päivittäin, millon mistäkin.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
patu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja patu »

Tätä samaa asiaa olen minäkin miettiny et onko kukaan saanu tätä kautta kavereita muutoinkin ku potkijaisissa juttelemas.... :roll:
Olen kuulunu vasta niin vähän aikaan klubiin et ei minua kukaan tunne täällä :( . (vaikka saabilla tullu ajettuu niin kauan ku kortti ollu taskus)
Viimekesänä kävin ekoja kertoja renkaita potkimas Keimolassa joten on se vissiin pakko ens kesänä taas tulla käymään ei auta muu :lol:
Viimeksi muokannut patu, Ti Huhti 04, 2006 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Onhan näitä tuttavia tullut. Hyviäkin. Joku poikkeaa toisinaan kahvilla, jonkun toisen kanssa löpistään meilissä. Yksityisviestit avaa kai helpoiten nämä kahdenkeskiset keskustelulinjat. Tosin asiasta kai sitä aina ensin aletaan eli Saabeista... :roll:
Viimeksi muokannut jariha, Ti Huhti 04, 2006 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
saapasjalkakissa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

No eiköhän sitä sitten ens kerralla oo tultava.. On toi suuntavaisto vähän heikko, mutta enköhän perille löydä.. :D
Ja totesinkin tossa, että saa täältä näköjään niitä uusia tuttavuuksiakin..
:D
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tuttavia on kyllä tullut jo aika monta tätä kautta, lisäksi pääsee harjoittelemaan tätä kieltä.. :wink: Ja kaikki harrastuksen parissa. :)

Ei ole vaan tullut "sitä" nais-saabistia vielä vastaan.. :? :oops: :lol:
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Tri-Lo kirjoitti:
Ei ole vaan tullut "sitä" nais-saabistia vielä vastaan.. :? :oops: :lol:
Eli haku päällä.. ;) *wink* *wonk* *klonk*

:twisted:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Coltti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Saapi lisätä messengeriin, jos tahtoo siellä jutella ;)

eerotiainen@hotmail.com
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Jep... tuttuja on tullut ja yksi tosi ystäväkin :lol:
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Coltti kirjoitti:Saapi lisätä messengeriin, jos tahtoo siellä jutella ;)

eerotiainen@hotmail.com
en kyl millää viiti lisätä ;)
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kyllähän täältä on uusia tuttavuuksia tullut varmaankin sen 25 ja ympäri suomen. :roll: Välillä mesessä vaihdetaan kuulumisia ja sillon tällön myös puhelimessa.

Siihen lisäksi Oulun alueen potkijaiset päälle niin johan on saabisti tuttuja ja jutun tynkää riittämiin millon mistäkin asiasta.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Red Dragon
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

9000CS... kirjoitti:Kyllä tätä kautta on tullut muutamia oikein hyviäkin tuttuja.

Erään nimeltämainitsemattoman (red dragonin) kanssa lähes päivittäin keskustelemme aikuisviihteestä ja muista päivän polttavista aiheista :lol:
tässä tapauksessahan aikuisviihde tarkoittaa kasari ja ysäri musaan liittyvää syvällistä keskustelua. esim. miten ihmeessä Scootteria voi kuunnella vakavalla ilmeellä, kun biisin nimi on esim Jigga Jigga :D

Myös keskusteluissa on mukana autohifiasia esim. miksi mun stereoista kuuluu hienosti Kaija Koon tinakenkä. ja tietenkin myös se että miksi joidenkin autoissa on vakioasetuksena iskelmäradio... :wink:

Onhan niitä muitakin kavereita löytynyt, eli L-koodi äijät...ja paljon muita

terv.Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Vastaa Viestiin