kyllä sääliksi käy vanhempiani.
kyllä sääliksi käy vanhempiani.
Menivät keskiviikkona ostamaan seatin, ja 100tkm ajettu tonttu meni myyntiin.
2000 vuoden Seat Cordoba Diesel:
täytyy kyllä sanoa että oikeen sääliks käy kun myyvät sen 100tkm ajetun saabin pois.
aloitetaan vaikka muovisuudesta ja sen tuomasta ongelmasta...koko sisustahan on käytännössä muovia..ja sen huomaa, vaikka on 00 vuoden auto niin kojelauta nitisee ja natisee aivan tolkuttomasti, enemmän kuin omassa 89vuoden saabissa joka on kans alkanu natisemaan.
toisekseen 80-100 vauhdeissa rengasmelu ja tuulensuhinat on aivan jotain järkyttävää
kone...1,9SDI, okei vääntöä löytyy kakkoselle asti, ja sen jälkeenkin perseessä on tunne että vääntöä on mutta kun nopeusmittarissa ei siltin tapahdu mitään vaikka ois talla pohjassa. saabilla kun ajelin cruisella rauhallisesti jonkun ohi niin seatissa kolmosella talla pohjassa tehty ohitus on samanlainen.
mutta viimeiseksi se karmaisevin juttu..penkit. meitä oli kolme ihmistä kyydissä ja kaikki ovat nyt tuon noin 300km reissun jälkeen täysin jumissa. penkit ovat aivan jotain järkyttävää, kivikovat, ei tue mistään ja minkään näköistä asentoa ei saa haettua kohdilleen, samoin tällänen 185senttinen kuski ei mahdu ratin ja penkin väliin ei sitten millään koska ratti on liian alhaalla yläasennossakin.
muutoin vois jopa olla ihan asiallinen peli, mutta todella karsaiseva vaihto siihen nähden että ainut syy tuntui olevan taloudellisuus.
tähän loppuun kuvia HRRS messuilta tampereelta: http://www.puhelimet.1g.fi/hrrs/
2000 vuoden Seat Cordoba Diesel:
täytyy kyllä sanoa että oikeen sääliks käy kun myyvät sen 100tkm ajetun saabin pois.
aloitetaan vaikka muovisuudesta ja sen tuomasta ongelmasta...koko sisustahan on käytännössä muovia..ja sen huomaa, vaikka on 00 vuoden auto niin kojelauta nitisee ja natisee aivan tolkuttomasti, enemmän kuin omassa 89vuoden saabissa joka on kans alkanu natisemaan.
toisekseen 80-100 vauhdeissa rengasmelu ja tuulensuhinat on aivan jotain järkyttävää
kone...1,9SDI, okei vääntöä löytyy kakkoselle asti, ja sen jälkeenkin perseessä on tunne että vääntöä on mutta kun nopeusmittarissa ei siltin tapahdu mitään vaikka ois talla pohjassa. saabilla kun ajelin cruisella rauhallisesti jonkun ohi niin seatissa kolmosella talla pohjassa tehty ohitus on samanlainen.
mutta viimeiseksi se karmaisevin juttu..penkit. meitä oli kolme ihmistä kyydissä ja kaikki ovat nyt tuon noin 300km reissun jälkeen täysin jumissa. penkit ovat aivan jotain järkyttävää, kivikovat, ei tue mistään ja minkään näköistä asentoa ei saa haettua kohdilleen, samoin tällänen 185senttinen kuski ei mahdu ratin ja penkin väliin ei sitten millään koska ratti on liian alhaalla yläasennossakin.
muutoin vois jopa olla ihan asiallinen peli, mutta todella karsaiseva vaihto siihen nähden että ainut syy tuntui olevan taloudellisuus.
tähän loppuun kuvia HRRS messuilta tampereelta: http://www.puhelimet.1g.fi/hrrs/
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Olen kanssasi samaa mieltä ko kärrystä paitsi noista tiloista. Duunikaverille etsittiin halpaa uutta autoa tossa pari kolme kk sitten ja kaveri osti Seat Leonin. Sinne mahtuu etupenkille hyvin 195cm/125kg. Takapenkille tosin vain käsilaukku
: ajettavuudesta en osaa sanoa koska minusta 1.6 kone on ruohonleikkuriin sopiva enkä ole moista koskaan omistanut
eli oli aivan kauhea ajaa kun ei oikein kuljeksinut 



Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Re: kyllä sääliksi käy vanhempiani.
Ajattelin tuossa juuri samaa..9-5T kirjoitti:Eikö tässäkään vaiheessa vielä järki voita ja Seat lähde.Mäksä kirjoitti:täytyy kyllä sanoa että oikeen sääliks käy kun myyvät sen 100tkm ajetun saabin pois.

Re: kyllä sääliksi käy vanhempiani.
ei tunnu kaduttavan kun nyt tuntuu olevan vaakakupissa tasan ainoastaan 4,5l/100km dieseliä tai 9-11l/100km bensaaTri-Lo kirjoitti:Ajattelin tuossa juuri samaa..9-5T kirjoitti:Eikö tässäkään vaiheessa vielä järki voita ja Seat lähde.Mäksä kirjoitti:täytyy kyllä sanoa että oikeen sääliks käy kun myyvät sen 100tkm ajetun saabin pois.
BMW 525iA Touring Executive
7.1.05 ku tuo tonttu ostettiin oli 72tkm mittarissa ja nyt taitaa olla noin 101tkm eli ~30 tonnia vuodessaTri-Lo kirjoitti:Ei vaan luulisi tekevän kovin suurta reikää kukkaroon, kun ajokilometrejä ei näytä tulevan kovin paljoa..Ja kulutushan tosiaan ON se ainut kohta missä Seatti vie voiton.
BMW 525iA Touring Executive
Okei..sitten tosiaan eri juttu.Mäksä kirjoitti:7.1.05 ku tuo tonttu ostettiin oli 72tkm mittarissa ja nyt taitaa olla noin 101tkm eli ~30 tonnia vuodessaTri-Lo kirjoitti:Ei vaan luulisi tekevän kovin suurta reikää kukkaroon, kun ajokilometrejä ei näytä tulevan kovin paljoa..Ja kulutushan tosiaan ON se ainut kohta missä Seatti vie voiton.


-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Itsellä tulee niin vähän kilometrejä vuodessa niin voi huoletta pitää kulutusta ominaisuutena ja painottaa sitä turvallisuutta. Viimeksi eilen sai vaimolle pitää luentoa miksi meillä on käyttöautona OGsatku.
No, eipä se tuo Turbokaan järjettömiä syö, kun vaimo sillä pääsääntöisesti ajaa. Muutamat viime tankkaukset olleet alle 12l/100km. Mutta minäku pääsen rattiin niin... ...se on jo asia erikseen ja aina käytän veto-oikeutta = minähän ne bensat maksan
No, eipä se tuo Turbokaan järjettömiä syö, kun vaimo sillä pääsääntöisesti ajaa. Muutamat viime tankkaukset olleet alle 12l/100km. Mutta minäku pääsen rattiin niin... ...se on jo asia erikseen ja aina käytän veto-oikeutta = minähän ne bensat maksan

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
dodiin, nyt on saratoga kotkasta haettu, vaihtaa kyllä vaihteita saabin jälkeen aivan uskomattoman upeasti, kiekkamittarista huomaa et se vaihtaa, muuten ei. ja on niin hiljanen et ku käytiin syömäs ja tankkaamas ni unohdin sen käyntiin kunnes muija sano et sammuta nyt autokin
, eikä ollu pahan hintanen ku 145tkm ajettu ja 4800e, ei ruostetta ja maalipinta virheetön
kuvia: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=679116

kuvia: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=679116
BMW 525iA Touring Executive