Kännykkä "kaatuilee"
Kännykkä "kaatuilee"
Hassu vika puhelimessa. Joskus milloin missäkin asiayhteydessä meikäläisen 6310i Nokialainen ottaa ja kaatuu. Se, mikä tästä hommasta tekee ihan niin toi puhelin lähtee uudelleen päälle, ihan itsestään.
Siitä käy virrat poikki ja sitten se lähtee päälle. Ilman mitään pin-koodin syöttöjä. Aivan ku näyttö sammuis
Siitä käy virrat poikki ja sitten se lähtee päälle. Ilman mitään pin-koodin syöttöjä. Aivan ku näyttö sammuis
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
itseasiassa vain ngage menee saksaan, ellei ole softauksella korjattava vika, kyllä nuo muuten korjautuu suomessa jos on korjautuakseenkoppsa kirjoitti:Ei pidä paikaansa. Jotkin uudet mallit aluksi lähtee Saksaan, tällä hetkellä taitaa olla 2-3 mallia mitkä korjataan Saksassa mutta yleensä niidenkin korjaus siirtyy jossain vaiheessa kotimaahan.
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
.....
Toihan on varmaan jonkinlainen tyyppivika Nokian puhelimissa. Itselläni on tuota "vikaa" ollut ainakin 5110, 8210, 6210, 3210 ja 3650 puhelimissa.
Sellasen käsityksen oon saanu et ois softabugi
Sellasen käsityksen oon saanu et ois softabugi
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Mulla on 6210 ja se soittelee itsestään millon huvittaa.Ei voi taskussa pitää ku saattaa soitella kavereilla ihan yllärinä.Kolmella kaverilla samanlainen luuri ja kaikilla tekee tota samaa. Ja tietenkin kerran päivässä pitää hirttää kiinni. Huollossa on käytetty jo ihan tarpeeksi.. Uuden luurin paikka mut ei vielä kun pitää autoa laitella..
Joo, en oo repiny ressiä tuosta viasta. On sen verran monta kovaa "iskua" ottanut, ihan harrastuksenki toimesta, että on ihme miten se voi vielä toimia. Ja kaiken lisäksi olla melkein uuden näköinen.
Hassu tarina. Mulla oli muinoin sellainen 8110i, siis se "ruisku-banaani". Olin menossa omalla maastopyörällä kaupunkiin katselemaan uutta puhelinta. Ollappa siinä sitten liian kova tilannenopeus, korkea kivetys johon lähestyin loivassa kulmassa ja renkaissa liian vähän ilmaa. En edes hypännyt kivetyksen reunasta, kun pyörä otti nopeuden vaikutuksesta sellaisen reilun metrin sivuttaisliikkeen nopeuden vaikutuksesta. Etukumi alkoi "kaataan", lähti vanteelta, minä tangon yli betonilaatoitukselle, pyörä kaaressa allekirjoittaneen selkään ja koko homman kruunasi tajunnan rajamaalla käynti. Avulias eläkeläinen tuli auttamaan, olinhan kaatunut sentään kaatunut ehkä kaupunkialueen suurimman kaupan pääoven edessä. Raahauduin muutaman sadan metrin päässä olevaan pyöräliikkeeseen kyynärpäät ja polvet verta valuen ostamaan uutta sisäkumea eturenkaaseen. Siitä matka jatkui polkien Päämies liikkeen huoltoon. Ostin uudet kuoret, takakuoret ja antennin, jotka asensin itse siinä tiskillä. Lompsin alakertaan, kysyin myyjältä välirahaa uudempaan puhelimeen, maksoin välirahan, otin puhelimen ja sanoin, että toimitan iltapäivällä banaanin tarvikkeet heille. Silloin menin autolla, kaikesta oppineena.
Hassu tarina. Mulla oli muinoin sellainen 8110i, siis se "ruisku-banaani". Olin menossa omalla maastopyörällä kaupunkiin katselemaan uutta puhelinta. Ollappa siinä sitten liian kova tilannenopeus, korkea kivetys johon lähestyin loivassa kulmassa ja renkaissa liian vähän ilmaa. En edes hypännyt kivetyksen reunasta, kun pyörä otti nopeuden vaikutuksesta sellaisen reilun metrin sivuttaisliikkeen nopeuden vaikutuksesta. Etukumi alkoi "kaataan", lähti vanteelta, minä tangon yli betonilaatoitukselle, pyörä kaaressa allekirjoittaneen selkään ja koko homman kruunasi tajunnan rajamaalla käynti. Avulias eläkeläinen tuli auttamaan, olinhan kaatunut sentään kaatunut ehkä kaupunkialueen suurimman kaupan pääoven edessä. Raahauduin muutaman sadan metrin päässä olevaan pyöräliikkeeseen kyynärpäät ja polvet verta valuen ostamaan uutta sisäkumea eturenkaaseen. Siitä matka jatkui polkien Päämies liikkeen huoltoon. Ostin uudet kuoret, takakuoret ja antennin, jotka asensin itse siinä tiskillä. Lompsin alakertaan, kysyin myyjältä välirahaa uudempaan puhelimeen, maksoin välirahan, otin puhelimen ja sanoin, että toimitan iltapäivällä banaanin tarvikkeet heille. Silloin menin autolla, kaikesta oppineena.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001