Kännykkä "kaatuilee"

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Kännykkä "kaatuilee"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Hassu vika puhelimessa. Joskus milloin missäkin asiayhteydessä meikäläisen 6310i Nokialainen ottaa ja kaatuu. Se, mikä tästä hommasta tekee ihan :lol: niin toi puhelin lähtee uudelleen päälle, ihan itsestään.

Siitä käy virrat poikki ja sitten se lähtee päälle. Ilman mitään pin-koodin syöttöjä. Aivan ku näyttö sammuis :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Nokia on Nokia, minkäs teet :(

Ei kun huoltoon vaan, parhaimmassa tapauksessa pelkkä softaus mutta huonoimmassa sitten kidettä sun muuta vaihtoon...

nimim. Nokia huoltomies 8O
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Pitäneekö muuten paikkansa, että kaikki värinäytölliset Nokialaiset korjataan nykyään saksassa. Pojilla ei ole täällä kuulemma tarpeellisia välineitä korjaamiseen/juottamiseen, koska näissä uusissa puhelimissa on käytetty jotain lyijytöntä tinaa tai jsp. (Tämä oli sitten huhua/ kuulopuhetta)
#1747
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Ei pidä paikaansa. Jotkin uudet mallit aluksi lähtee Saksaan, tällä hetkellä taitaa olla 2-3 mallia mitkä korjataan Saksassa mutta yleensä niidenkin korjaus siirtyy jossain vaiheessa kotimaahan.
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Minä en nokialaista ostas...no ehkä jos sellasta hyvää ja halpaa kaupittelis joku "mikälie ukko-mustalainen" :D (inside juttu, sorry :wink: )
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

93t sport kirjoitti:Minä en nokialaista ostas...no ehkä jos sellasta hyvää ja halpaa kaupittelis joku "mikälie ukko-mustalainen" :D (inside juttu, sorry :wink: )
Joo mut tää onkin ihan eri juttu hyvä veliiiiiiiiiii :wink:
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

koppsa kirjoitti:Ei pidä paikaansa. Jotkin uudet mallit aluksi lähtee Saksaan, tällä hetkellä taitaa olla 2-3 mallia mitkä korjataan Saksassa mutta yleensä niidenkin korjaus siirtyy jossain vaiheessa kotimaahan.
itseasiassa vain ngage menee saksaan, ellei ole softauksella korjattava vika, kyllä nuo muuten korjautuu suomessa jos on korjautuakseen
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

.....

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Toihan on varmaan jonkinlainen tyyppivika Nokian puhelimissa. Itselläni on tuota "vikaa" ollut ainakin 5110, 8210, 6210, 3210 ja 3650 puhelimissa.
Sellasen käsityksen oon saanu et ois softabugi :roll:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mulla on 6210 ja se soittelee itsestään millon huvittaa.Ei voi taskussa pitää ku saattaa soitella kavereilla ihan yllärinä.Kolmella kaverilla samanlainen luuri ja kaikilla tekee tota samaa. :roll: 8O Ja tietenkin kerran päivässä pitää hirttää kiinni. :D Huollossa on käytetty jo ihan tarpeeksi.. Uuden luurin paikka mut ei vielä kun pitää autoa laitella.. 8) :P
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

On muuten ens vuonna jo kaikki N:n uudet puhelimet lyijyttömiä.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Joo, en oo repiny ressiä tuosta viasta. On sen verran monta kovaa "iskua" ottanut, ihan harrastuksenki toimesta, että on ihme miten se voi vielä toimia. Ja kaiken lisäksi olla melkein uuden näköinen.

Hassu tarina. Mulla oli muinoin sellainen 8110i, siis se "ruisku-banaani". Olin menossa omalla maastopyörällä kaupunkiin katselemaan uutta puhelinta. Ollappa siinä sitten liian kova tilannenopeus, korkea kivetys johon lähestyin loivassa kulmassa ja renkaissa liian vähän ilmaa. En edes hypännyt kivetyksen reunasta, kun pyörä otti nopeuden vaikutuksesta sellaisen reilun metrin sivuttaisliikkeen nopeuden vaikutuksesta. Etukumi alkoi "kaataan", lähti vanteelta, minä tangon yli betonilaatoitukselle, pyörä kaaressa allekirjoittaneen selkään ja koko homman kruunasi tajunnan rajamaalla käynti. Avulias eläkeläinen tuli auttamaan, olinhan kaatunut sentään kaatunut ehkä kaupunkialueen suurimman kaupan pääoven edessä. Raahauduin muutaman sadan metrin päässä olevaan pyöräliikkeeseen kyynärpäät ja polvet verta valuen ostamaan uutta sisäkumea eturenkaaseen. Siitä matka jatkui polkien Päämies liikkeen huoltoon. Ostin uudet kuoret, takakuoret ja antennin, jotka asensin itse siinä tiskillä. Lompsin alakertaan, kysyin myyjältä välirahaa uudempaan puhelimeen, maksoin välirahan, otin puhelimen ja sanoin, että toimitan iltapäivällä banaanin tarvikkeet heille. Silloin menin autolla, kaikesta oppineena.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin