tekstiviestiteltiin äsken bmw-työkolleegan kanssa aiheesta metro-auton osunut suoramainoskamppis: kummallekin oli tullut oikein kirjekuoressa kevään erikois-erityis-specialtarjoukset "omasta merkkiliikkeestämme": tarjollahan oli: H7 polttimot - 20% (eikai mun saabissa H7:aa ole), taakkatelineet -20% (hiihtänyt viimeksi 15v sitten), Aviksesta sijaisauto huokeammalla (Turun kokoisessa "kylässä" ajaa vaikka taksilla pari päivää ympyrää, ja silti kulut samat kuin vuokra-autossa), Seta Ibiza 1.2 huipputehokas edustusauto nyt - 1710e normaalihinnasta (mitä pelkäättekö ettei mulla ole varaa maksaa saabin kk-lyhennyksiä?), ja esson bensakorttihakemus (vielä pahempaa, pelkäättekö ettei mulla ole varaa maksaa saabin bensoja, eli auto ei kulu, huolto ei saa työtä / vaiko ettei autossa olisi bensaa kun sen vouti tulee hakemaan? )
no kasku kasku, mutta kun itekin suunnittelee kanta-asiakasmarkkinointeja joskus ja tietää kulut per lähetetty kirje, niin voisi ehkä jotain terävämpää / järkevämpää vääntää..come on...