asiallista suoramainontaa by metro-auto

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

asiallista suoramainontaa by metro-auto

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

tekstiviestiteltiin äsken bmw-työkolleegan kanssa aiheesta metro-auton osunut suoramainoskamppis: kummallekin oli tullut oikein kirjekuoressa kevään erikois-erityis-specialtarjoukset "omasta merkkiliikkeestämme": tarjollahan oli: H7 polttimot - 20% (eikai mun saabissa H7:aa ole), taakkatelineet -20% (hiihtänyt viimeksi 15v sitten), Aviksesta sijaisauto huokeammalla (Turun kokoisessa "kylässä" ajaa vaikka taksilla pari päivää ympyrää, ja silti kulut samat kuin vuokra-autossa), Seta Ibiza 1.2 huipputehokas edustusauto nyt - 1710e normaalihinnasta (mitä pelkäättekö ettei mulla ole varaa maksaa saabin kk-lyhennyksiä?), ja esson bensakorttihakemus (vielä pahempaa, pelkäättekö ettei mulla ole varaa maksaa saabin bensoja, eli auto ei kulu, huolto ei saa työtä / vaiko ettei autossa olisi bensaa kun sen vouti tulee hakemaan? )

:P :P :P :P :P :P :P :P

no kasku kasku, mutta kun itekin suunnittelee kanta-asiakasmarkkinointeja joskus ja tietää kulut per lähetetty kirje, niin voisi ehkä jotain terävämpää / järkevämpää vääntää..come on...
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Saapas
"Saabisti"
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saapas »

joo, mun mielestä ne autokauppojen "jos tulet ja vaihdat autosi nyt viiattiin, tarjoamme nykyisestä kulkuneuvostasi x 1600 euroa" -kirjeet on ihan kuninkaita. Pelastaa päivän aina. Miten epätoivonen ihminen voikaan olla.. :D
KTM SD
Vastaa Viestiin