Ärsyttävimmät auton ostajan kommentit
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Ärsyttävimmät auton ostajan kommentit
Laitetaan tälläinenkin topikki ton toisen rinnalle....
itellee ei tuu oikee mitää mielee,kun kaupat on aina sujunu hyvin... (hinta kohillaa)
itellee ei tuu oikee mitää mielee,kun kaupat on aina sujunu hyvin... (hinta kohillaa)
Ei se mitn!
Tähän threadiin kuuluvaksi voitaneen laskea kahden koijarin hieman tarkempi tutkimus myynnissä olleen 900mk:n DX-corollan tiimoilta.
Poijat otti ja sitten tutkivat auton läpikotaisin muutaman tunnin koeajon aikana, puhetta oli että hitsattavaa tuossa on.. olipa sitten revitty auki jokainen paikka juurimultia myöten missä vaan ruostetta oli(mm. takakaaret oli riekaleina vaikka repimättäkin näki että ne on lahot), moottori vuosi öljyä.. juu tiedossa oli että kolmospytyn tulpansyvennykseen kertyy öljyä ja siitä oli mainittukin, Tiedossa oli ja siitä mainittiinkin, että joku ristikko tai vastaava pitää kolahduksen voimansiirrossa.. tyypit hakkuutti sit kardaanin takaristikon kappaleiksi jne.. saatanat haukkuivat kusettajiksi ja huijareiksi vaikka autossa oli kiinni enemmän kuin auton arvon edestä stereoita ja auto oli luvallinen 3T moottorillinen 1.8L kulkine.
Lupasin muuten henkilökohtaisesti ennemmin vaikka polttaa sen kulkineen, kuin myydä sitä niille edes kymppitonnilla..
(ristikon vaihton jälkeen auto myytiin hintaan 1500mk ja tinkimättä)![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Poijat otti ja sitten tutkivat auton läpikotaisin muutaman tunnin koeajon aikana, puhetta oli että hitsattavaa tuossa on.. olipa sitten revitty auki jokainen paikka juurimultia myöten missä vaan ruostetta oli(mm. takakaaret oli riekaleina vaikka repimättäkin näki että ne on lahot), moottori vuosi öljyä.. juu tiedossa oli että kolmospytyn tulpansyvennykseen kertyy öljyä ja siitä oli mainittukin, Tiedossa oli ja siitä mainittiinkin, että joku ristikko tai vastaava pitää kolahduksen voimansiirrossa.. tyypit hakkuutti sit kardaanin takaristikon kappaleiksi jne.. saatanat haukkuivat kusettajiksi ja huijareiksi vaikka autossa oli kiinni enemmän kuin auton arvon edestä stereoita ja auto oli luvallinen 3T moottorillinen 1.8L kulkine.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Lupasin muuten henkilökohtaisesti ennemmin vaikka polttaa sen kulkineen, kuin myydä sitä niille edes kymppitonnilla..
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
(ristikon vaihton jälkeen auto myytiin hintaan 1500mk ja tinkimättä)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Myin -64 Rambler Classicia ja AMC-kerhon eräs aktiivi kävi haukkumassa ko. auton juurta jaksain että näitä löytyy joka oksalta ja tarjosi naurettavan summan. En edes noteerannut sen "asiantuntijan" tarjousta. Noh, myöhemmin myin auton huomattavasti paremmalla hinnalla eteenpäin. Tietääkseni Ramber löytyy nykyään erään Saab-klubilaisen hallinnasta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
paras kaupankäynti loppui siihen mun osalta kun ostaja oletti auton joka oli myynnissä 500e:llä että sen on oltava kuin uusi.. auton ikä 18vuotta se puhelin keskustelu loppui mun osalta aika lyhyeen.. Työkaveri osti auton tinkimättä ja on kehunut et sai hyvän auton halvalla. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
joskus joku ysikutosmies (niin no sitä mäkin ihmettelen) halusi vaihtaa kuuppansa 278tkm ajettuun vm. 86 corollaani (1. omistaja, todella kovilla myrkyillä ruostesuojilla, koriltaan upea jne...)
No itselläni ei ollut vielä korttia ja kaverini kanssa lähdettiin ajamaan 200km etelään corollan kanssa, koska kyseisen kuupan omistaja oli antanut ymmärtää että autoja oikeasti vaihdettaisiin.
Noo, kun saavuttiin kyseiseen korpeen, katsottiin autot. No, vastapuolihan tietysti rupesi vinkumaan minimaalisesta oven roikkumisesta edessä, kuskinpenkin selkänojan kyljen verhoilun pikkurepeymästä yms turhasta.
Lopuksi kävi vielä v*ttuilemaan että corollani olisi ollut "kuumaa kamaa, kun kerran netin kuvissa rekisterikilvet oli ylivedetty paintilla"
Mulla pääsi muutama kirosana kun lähdettiin kotia kohti COROLLALLA. Soitin vielä myöhemmin että haluisko myydä fudisvanteet mulle, kun kerran niitä erikseen kauppasi. Nooh, myyjä vastasi että hänellä on pullaa suussa, ei voi puhua, soita toiste.
Eikä se kuuppa todellakaan ollut virheetön.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No itselläni ei ollut vielä korttia ja kaverini kanssa lähdettiin ajamaan 200km etelään corollan kanssa, koska kyseisen kuupan omistaja oli antanut ymmärtää että autoja oikeasti vaihdettaisiin.
Noo, kun saavuttiin kyseiseen korpeen, katsottiin autot. No, vastapuolihan tietysti rupesi vinkumaan minimaalisesta oven roikkumisesta edessä, kuskinpenkin selkänojan kyljen verhoilun pikkurepeymästä yms turhasta.
Lopuksi kävi vielä v*ttuilemaan että corollani olisi ollut "kuumaa kamaa, kun kerran netin kuvissa rekisterikilvet oli ylivedetty paintilla"
Mulla pääsi muutama kirosana kun lähdettiin kotia kohti COROLLALLA. Soitin vielä myöhemmin että haluisko myydä fudisvanteet mulle, kun kerran niitä erikseen kauppasi. Nooh, myyjä vastasi että hänellä on pullaa suussa, ei voi puhua, soita toiste.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Eikä se kuuppa todellakaan ollut virheetön.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Edellisen satkun ostaja luuli saavansa pilkkahinnalla uudenveroisen helmen... sanoi joskus ostaneensa joltain vanhalta papalta puoli-ilmaiseksi vastaavan parempikuntoisen Saabin
Muutenkin oli aika ärsyttävä tyyppi.
Jos ei olisi ollut kiire päästä autosta eroon olisin haistattanut pitkät v**ut... kaupat tuli tehtyä kuitenkin![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Jos ei olisi ollut kiire päästä autosta eroon olisin haistattanut pitkät v**ut... kaupat tuli tehtyä kuitenkin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
"Taas tää on rikki" .Uuden omistajan kommentti puhelimitse 1v 2kk sen jälkeen kun oli ostanut vanhan kulkineeni liikkeestä, jossa olin omani vaihtanut
.
Koeajolla näytin että ihan kivasti vielä kiihtyy ja kierroksia koneessa huimat 4000. Kommentti: "en viitti ostaa kun tällä on näin revitelty".
" Ai tää on näitä etuvetoisia"![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Koeajolla näytin että ihan kivasti vielä kiihtyy ja kierroksia koneessa huimat 4000. Kommentti: "en viitti ostaa kun tällä on näin revitelty".
" Ai tää on näitä etuvetoisia"
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tuo on kyllä niin totta, ei verenpainetta hirveästi nosta mutta kuitenkin. "Tossa ois tuommonen vähemmän ajettu, isommalla koneella ja siistimpi viereisessä kaupungissa hiukan halvemmalla, tinkaatko omastasi?" - "No mene nyt hyvä mies ihmeessä ostamaan se sitten äläkä mulle vingu."kimmop kirjoitti:"mullon yks pari vuotta uudempi ja vähemmän ajettu mitä kans pitäis käydä kattomassa ja se ei oo paljoo kalliimpi".
No otat sitten tietty sen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Totta. Itse olin myymässä entistä iivari tonnariani 2000€ (ajettu n. 280t) hintaan, todella helmi kunnossa. No yksi sankari sitten soitti ja sanoi että olisi tiedossa yksi turbotonnari 1500€ hintaan. No sanoin sitten että käydä katsoon miltä se tuon hintainen tonnari näyttää, voipi olla peltihommia tiedossa. Myin auton myöhemmin 1950 eurolla.dq kirjoitti:Tuo on kyllä niin totta, ei verenpainetta hirveästi nosta mutta kuitenkin. "Tossa ois tuommonen vähemmän ajettu, isommalla koneella ja siistimpi viereisessä kaupungissa hiukan halvemmalla, tinkaatko omastasi?" - "No mene nyt hyvä mies ihmeessä ostamaan se sitten äläkä mulle vingu."kimmop kirjoitti:"mullon yks pari vuotta uudempi ja vähemmän ajettu mitä kans pitäis käydä kattomassa ja se ei oo paljoo kalliimpi".
No otat sitten tietty sen.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mulla oli 85 900 kaasari. Harvinainen malli, koska siinä oli mustat ovenkahvat ja krominväriset ikkunalistat. Jokainenhan tietää, että tämmönen on ehta erikoismalli, koska kyseessä ei ole enään karvalakkimalli. Ohjaustehostinta eikä mitään muutakaan turhaa ollut ja kaasari viimeisenpäälle säädöissä (huolettomia kilometrejä edessä arviolta 300000. röpöttäminen, kolmella käynti ja käyntihäiriöt ei johdu kaasarista, vaan siitä, että ryypynkäyttö on taito, jonka vain aito saabisti osaa. Haukuin ostajan samantien tumpeloksi). Kaasari on tulevaisuuden tekniikkaa jo tänään..
Kattoverhoilu oli priimakuntoinen (ostaessani kiinnitin ehdotonta huomiota, että löydän helmiyksilön, jossa on ehjä kattoverhoilu). Lisäksi oli parin vuoden ajan pitänyt autosta erittäin hyvää huolta. Huolto-ohjelma käsitti pölykapseleiden ja kaikkien saab -merkkien kiilloituksen. Lisäksi puhdistin kojelaudan kaikki namikat ja tarkastin kattoverhoilun. Konepellin vaijeri oli katkennut kolmannella omistajalla, joten pellin alla olevia mahdollisia saab merkkejä en saanut puhdistettua, mutta harvoin löytää autoa, johon on tehty edes näin paljon remonttia ja pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Kyllä se on ihan eri juttu, kun tämmönen asiaan vihkiytynyt ja autoista aidosti välittävä pitää autoa. Nää yksilöt ei saisi joutua vääriin käsiin, kun ei kaikki ei näitä arvosta ja pidä niin hyvää huolta.
Hintaa oli vaivaiset 5000e, koska ajattelin päästä autosta äkkiä eroon. Polkuhinnalla siis mentiin.
Ostajaehdokas tinki ja urputti, että eihän sillä kattoverhoilulla ajeta, mutta eipä tiennyt kaveri, että mikä on tärkeintä. Mikään ei vituta niin paljoa, kuin se, että kattoverhoilu tipahtaa silmille samalla, kuin ohitat autojonollisen bemareita, mersuja ja muita paskoja..
Ostaja ilkesi mainita että potkaistessaan rengasta, oikea puoli autosta putosi muutaman sentin, kun takaiskarin kiinnitys ja alatukivarsi petti.
Aivan käsittämättömiä harhaluuloja taas ihmisillä. Luuliko äijä, että 5000e:lla saa uuden auton. Ruosteetonta saa hakea ja sillo hintaan on lisättävä nolla perään. Nirsoa porukkaa saatana! Sitäpaitsi kyseessä oli ihan pikkuvika, jonka saa ihan helpolla korjattua. Mulla oli siinä alunperin puukalikka tukemassa hässäkkää, mutta myyntiä varten olin ajatellut säästää kalikan itselle (ajattelin myydä sen erikseen). Ihan helpolla museoleimalle olis kuitenkin noinkin saanut.
No, sanoin myyjälle, että haluan auton hyvään kotiin ja passitin sen kotio et osta joku bemari tai joku muu vääränmerkkinen paska romutettavaksi, mutta meikäläsen helmeä et vie.
Korjasin tuhotun takaripustuksen puutuella ja teipillä ja laitoin samantien hinnaksi 10000e. Meni ihan huutamalla seuraavana päivänä, kun paikalle ilmestyi asiaa ymmärtävä ostaja fiilistelemään..
Kattoverhoilu oli priimakuntoinen (ostaessani kiinnitin ehdotonta huomiota, että löydän helmiyksilön, jossa on ehjä kattoverhoilu). Lisäksi oli parin vuoden ajan pitänyt autosta erittäin hyvää huolta. Huolto-ohjelma käsitti pölykapseleiden ja kaikkien saab -merkkien kiilloituksen. Lisäksi puhdistin kojelaudan kaikki namikat ja tarkastin kattoverhoilun. Konepellin vaijeri oli katkennut kolmannella omistajalla, joten pellin alla olevia mahdollisia saab merkkejä en saanut puhdistettua, mutta harvoin löytää autoa, johon on tehty edes näin paljon remonttia ja pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Kyllä se on ihan eri juttu, kun tämmönen asiaan vihkiytynyt ja autoista aidosti välittävä pitää autoa. Nää yksilöt ei saisi joutua vääriin käsiin, kun ei kaikki ei näitä arvosta ja pidä niin hyvää huolta.
Hintaa oli vaivaiset 5000e, koska ajattelin päästä autosta äkkiä eroon. Polkuhinnalla siis mentiin.
Ostajaehdokas tinki ja urputti, että eihän sillä kattoverhoilulla ajeta, mutta eipä tiennyt kaveri, että mikä on tärkeintä. Mikään ei vituta niin paljoa, kuin se, että kattoverhoilu tipahtaa silmille samalla, kuin ohitat autojonollisen bemareita, mersuja ja muita paskoja..
Ostaja ilkesi mainita että potkaistessaan rengasta, oikea puoli autosta putosi muutaman sentin, kun takaiskarin kiinnitys ja alatukivarsi petti.
Aivan käsittämättömiä harhaluuloja taas ihmisillä. Luuliko äijä, että 5000e:lla saa uuden auton. Ruosteetonta saa hakea ja sillo hintaan on lisättävä nolla perään. Nirsoa porukkaa saatana! Sitäpaitsi kyseessä oli ihan pikkuvika, jonka saa ihan helpolla korjattua. Mulla oli siinä alunperin puukalikka tukemassa hässäkkää, mutta myyntiä varten olin ajatellut säästää kalikan itselle (ajattelin myydä sen erikseen). Ihan helpolla museoleimalle olis kuitenkin noinkin saanut.
No, sanoin myyjälle, että haluan auton hyvään kotiin ja passitin sen kotio et osta joku bemari tai joku muu vääränmerkkinen paska romutettavaksi, mutta meikäläsen helmeä et vie.
Korjasin tuhotun takaripustuksen puutuella ja teipillä ja laitoin samantien hinnaksi 10000e. Meni ihan huutamalla seuraavana päivänä, kun paikalle ilmestyi asiaa ymmärtävä ostaja fiilistelemään..
Citroen C5, OG900t16
Täähän on kuin suoraan Matti Näsän suustaSami kirjoitti:Mulla oli 85 900 kaasari. Harvinainen malli, koska siinä oli mustat ovenkahvat ja krominväriset ikkunalistat. Ohjaustehostinta eikä mitään muutakaan turhaa ollut ja kaasari viimeisenpäälle säädöissä. Haukuin ostajan samantien tumpeloksi. Kaasari on tulevaisuuden tekniikkaa jo tänään.
No, sanoin myyjälle, että haluan auton hyvään kotiin ja passitin sen kotio et osta joku bemari tai joku muu vääränmerkkinen paska romutettavaksi, mutta meikäläsen helmeä et vie.
Korjasin tuhotun takaripustuksen puutuella ja teipillä ja laitoin samantien hinnaksi 10000e.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85