Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24640 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ti Elo 15, 2006 14:57
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835 Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja karg » Ti Elo 15, 2006 18:05
Conevillage
Matalapaineturbo
Viestit: 158 Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 23:45
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Conevillage » Ti Elo 15, 2006 19:01
Pitäsköhän laittaa linkki parille sähköalaa opiskelevalle kaverille...
Vanhat: SAAB 900i -87; SAAB 9000 CD 2.0t; Saab 9000 2.3 Turbo S; SAAB 9-5 Aero -00
SAAB 9-3 Cabrio -00 "Hirsch"
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032 Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti
Kirjoittaja ruohonet80 » Ti Elo 15, 2006 19:08
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
jani
"Aero"
Viestit: 453 Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia
Viesti
Kirjoittaja jani » Ti Elo 15, 2006 20:39
Näin homma etenee. Oikeassa on että pienellä kolvilla ei tee mitään
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085 Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali
Viesti
Kirjoittaja dq » Ke Elo 16, 2006 01:39
Rento ote työhön.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24640 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Elo 16, 2006 09:10
näillä ohjeilla mie laalaa puhelimia korjailen joka päivä.... ja aina onnistun....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659