Asiakaspalvelu.....mitä se on ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Asiakaspalvelu.....mitä se on ?

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

EI tähän topiccii tarvii vastata ollenkaa. Mä vaan vuodatan lisää ku ihmettelen vaan nyky-ihmisiä


Viime yönnä 3 neitiä , sitten alko juomaa sitä siiderä taksissa. Tokasin siihen että ei sitten tullut mieleen kysyä mitä olen mieltä siitä.

Naiset eivät olleet kuulevinaan.


Kysyn uudestaan , miten on sen juomisen kanssa...?

Vastaavat:....joo joo ei juoda....

Menee minuutti ja taas juovat

En sano mitään....

Pysähdytään ja käännyn ympäri ja kysyn : että mitä minä sanoin siitä juomisesta autossa ?


Me juodaan ku me halutaa....

Siihen vastaan että no sittenhänj jäätte kohta tähän

Yksi heistä siihen. Ei varmaa isäntäs tykkää ku menee rahat ohi...meidän keikasta. Pakko sun on meidät viedä....tai muuten se valittaa sulle.

Siihen minä että EVVVK

Sanoin kanssa että jäätte sitten tähän jos ei lopu juominen nyt....

Siihen vastataa...joo joo ei juoda. Sitäpaitsi me saadaa kuunnella kännisiä vanhoja ukkoja töissä , ei me jakseta sua vielä vapaalla kuunnella.

Minä tokasen....jaa että annatte sitten paskan valua vapaalla muille sitten

HEI KUSKI ÄLÄ HIKEENNY !..me laitetaa pullot pois ni ei mene duunipaikka


Taas minuutti ja pullot kaikilla esillä.

Sillon.....mulla napsahti !!!!!!!!!

Huusin kurkku suorana mitä mieltä olen tuollaisista välinpitämättömistä , minä keskeisistä tyhmistä urpo ihmisistä......etc... :D

Enhän mä ammattitaitoinen tässä vaihees ole.....mutta pakko oli sanoa jotain, niin mulla alko keittää ne 3 naista.


Naiset istu hiljaa 2 minuuttia....ja sitten alko taas valitus jostain.
Totesin vaan sitten itselleni....että olisi pitänyt jättää kyydistä ne pois jo ajemmin....mutta ammattitaitoisena vein ne perille. Mutta sainpa ainakin antaa palautetta :D


KIITOS !
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Asiakaspalvelu.....mitä se on ?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

[lainaus] Sitäpaitsi me saadaa kuunnella kännisiä vanhoja ukkoja töissä , ei me jakseta sua vielä vapaalla kuunnella.[lainaus]

Pakko vastata, taisivat neidit olla maailman vanhimmassa ammatissa :lol: :lol:
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5670
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

Jees. Olisit vaan heittänyt ne ulos. Bussissa jos menee niin siellä voi ottaa mielestäni keittoo mutta taksiin ei saa nousta edes juomat käsissä. Ainakin mä oon huomannu sen vaikka oon kohteliaasti joskus kysynyt. Paljon painaa jos renkinä ajat autoa ja kolme kännistä asiakasta heität autosta ulos vaikka tekisivätkin valituksen. Heität vaan että ei pysyny pullot piilossa ja olivat kännissä kuin käet. Ei niitä huonoja palautteita kannata pelätä jos itse on ns. oikeassa.
Ei muuta kuin työn iloa :)
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Kyllä se niin on että Pissikset pihalle :twisted:

Itse ainakin silloin kun on ollut kiire johonkin ja on pitänyt pohjia "lennossa" juoda, olen ennen autoon nousemista kohteliaasti kysynyt että mites, sopiiko tässä kyydissä juoda kun vähän hoppu olisi? Ja aina on sopinut :)
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Kaverini tekee töitä erään tunnetun etelä-suomalaisen ravintolakompleksin turvahommissa ja usein olemme vastaavasta asiasta puhuneet...nimittäin humalaisista naisista...ovat aika pahoja/hankalia/v-maisia välillä ja joskus aina...koita kestää :?

(ja tähän ei sitten yksikään naisihminen rupea itkemään humalaisista miehistä :wink: )
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Mutta tosiasia on, että nykyisin humalaiset miehet valittaa vähemmän kun känniset akat :evil:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No on tässä itsekin törmännyt "asiakaspalveluun" viime aikoina: tuli ostettua uusi sohvakalusto ja se sitten tuotiin "osina" kotiimme johtuen siitä, että kaikkia kaluston osia (nojatuolit) ei ollut vielä varastossa.

Kun tuolit sitten myöhemmin tuli, niin ne olivat naarmuilla/nahassa viiltoja. Tein reklamaation ja noin kahteen viikkoon ei tapahtunut yhtään mitään. Tein tämän jälkeen kirjallisen reklamaation ja sentään ottivat yhteyttä, mutta eivät tehneet asialle yhtään mitään. Reklamaatiokaveri tuntui välttelevän meikäläistä oikein huolella, eikä näyttänyt mielellään vastaavan soittopyyntöihinkään.

Kuukauden "veivaamisen" jälkeen menin takaisin liikkeeseen ja tein suullisen reklamaation, jonka tiskillä ollut myyjä lupasi välittää reklamaatiosta vastaavalle henkilölle. Taaskaan ei kuulunut mitään, joten soitin hemmolle. Ihme kyllä vastasi puhelimeen ja väitti, että tuolit olivat "vahingossa" menneet heidän varastolleen, vaikka niiden olisi pitänyt tulla meille.

Tuolit piti sitten toimittaa meille viime perjantaiaamupäivällä, joten jäin himaan venaamaan, että ne tulisivat meille. Mitään ei kuulunut, joten soitin klo. 14.30 reklamaatiohenkilölle, joka ihme kyllä vastasi puhelimeen ja kertoi, että ne tuotaisiin illalla ennen klo. 22.00. Sitten ne yli kuukauden odottamisen jälkeen tulivat himaamme klo. 20.00 ja nyt ne oli sitten sotkettu johonkin punaiseen maaliin. "Hieno homma"! Tein paikan päällä reklamaatiopaperit huonekalujen tuojan kanssa ja kerroin, että en enää halua olla tekemisissä tuon saman reklamaatiohenkilön kanssa, vaan nyt joku toinen saa hoitaa asiani kuntoon. Tämä "roudaaja" soitti tälle uudelle henkilölle, joka lupasi sitten soittaa minulle maanantaina eli huomenna. Saas nähdä, tuleeko tuota puhelinsoittoa koskaan :roll:

Alkoi sen verran v*tuttamaan, että raavin asiasta sähköpostin kyseisen puljun toimitusjohtajalle ja kerroin, että olen kuluneen kevään/kesän aikana ostanut heiltä kamaa 2xxx euron edestä ja voin vakuuttaa, että en tule enää koskaan ostamaan heiltä yhtään mitään ja jos vain voin vaikuttaa tuttavieni ostokäyttäytymiseen, niin neuvon heitä olemaan ostamatta yhtään mitään koko puljusta. Saas nähdä, vastaako TJ mulle koskaan mitään :wink:

Ja nyt varmaan joku kysyy kohta sen puljun nimeä :roll: No se on se firma, jonka mainoksissa pyörii se pyylevä koomikko...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2648
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Turbo Sensonic kirjoitti: jonka mainoksissa pyörii se pyylevä koomikko...
Jaa mutta, sehän on se Martti Ahtisaari 8O
Sukellusvene
"Hölösuu"
Viestit: 1171
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sukellusvene »

Itsellä kans huonoja kokemuksia huonekalun tilaamisesta, toimitus taisi viipyä sovitusta 2,5 viikoa. Sai kysellä ja soitella, kun ei sovittuna päivänä alkanut mitään kuulumaan. Aina tympääntynyt naisääni vastasi puhelimeen ja mitä mielenkiintoisempia selityksiä toimituksen viivästymisestä, mutta ei kertaakaan pahoittelua.
Virhe oli varmaan siinä, kun maksoin tilatessa käteisellä koko summan :evil: . Rahan saatua ei enää kiirettä ole.

Kelkan osissa sama homma, ei mitään kuulunut saapumisesta ja sai soitella monta kertaa. Viikon toimitusaika virui 2kk mittaiseksi ja lopulta tuli väärä osa. Liike ei meinannut hyvittää osasta täyttä hintaa, kun piti tilata oikeanlainen osa tilalle. Mukamas sen takia kun sille ei ehkä löydy ostajaa. Lopulta hyvittivät summan kokonaan ja viikon päästä sain oikean osan. Tiskillä luki, että tilatuilla osilla ei palautus oikeutta :lol: . Ei taida ihan olla lainmukaista toimintaa.

Sinänsä jännää, että nykyisin ei tunnu nämä tilausajat pitävän juuri milloinkaan paikkaansa, muistelen jollain kestäneen joskus vuodenkin.

Enolla pakettiauton tilaus kesti sekaantumisten takia ainakin 2kk yli sovitun ja autossa ei ollut kaikkia varusteita, vaikka ne olis pitänyt tehtaalla asentaa. Liike kyllä hoiti puuttuvat varusteet ja niiden asennuksen, mutta muutamalla korjaamokäynnillä . Hyvityksenä eno oli saanut lippiksen :oops: . Kuulemma tuota autoa olivat kuljetelleet ympäri Suomea, ennen kuin oli osunut oikeaan kaupunkiin.
900S(T5.5) M1991(KR)
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

CDTA kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti: jonka mainoksissa pyörii se pyylevä koomikko...
Jaa mutta, sehän on se Martti Ahtisaari 8O
Ja mainostettiin rauhan nobelin jakotilaisuutta.
Toi on aika hauska ilmiö noitten huonekalujen kanssa. Olit sitten ostamassa mitä tahansa 20€ yöpöydästä 4000€ sohvaan niin jos tuotetta ei ole vielä olemassa niin rahat halutaan heti. Ite yritin viime talvena ostaa sohvaa kotiin , jonka raaka-aineet seisoi vielä metsässä ja juoksi laitumella. Heiluttelin setelitukkoa myyjän nenän edessä ja sanoin maksavani korkeintaan 10% varausmaksua mutten enempää ennenkuin olen tuotteen tarkistanut. Ei tullut kauppoja. Ei kuulemma kuulunut yhtiön myyntipolitiikkaan. Juuri noiden mm. Turbo Sensonicin mainitsemien ongelmien takia, sekä oman jääräpäisyyden takia, meillä taitaa olla noi vanhat sohvat vielä kauan 8O
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jep, mun "ongelmassa" oli myös se tekijä, että maksoin kaikki pois siinä heti ostohetkellä. Eli liike oli jo saanut rahansa, joten asioiden sujumisella ei siksi ilmeisesti näyttänyt olevan kiirettä.

Tuli tässä vielä yksi stoori mieleen "kunnollisesta asiakaspalvelusta", joka hoidettiin loppuen lopuksi oikein. Paremman puoliskon sisar kävi syömässä perheensä kanssa Cantina Westissä ja tapahtui seuraavaa:

A) vaikka olivat varanneet pöydän, niin sitä ei meinannut löytyä mistään. Lopuksi heidät laitettiin johonkin ahtaaseen nurkkapöytään,
B) tarjoilijaa ei meinannut ilmestyä mistään. Sitten kun ilmestyi, niin oli tosi töykeä,
C) ruuan saaminen kesti vähän yli tunnin,
D) kun olisivat halunneet maksaa, niin tarjoilijaa ei näkynyt missään. Kun menivät sitten tiskille katsomaan, että missä mättää, niin tarjoilijat jauhoivat p*sk** toisensa kanssa,
E) lupasivat tuoda laskun pöytään, mutta sitä sai sitten odottaa noin 45 minuuttia.

Kun pääsivät sitten loppuen lopuksi kotiin, niin sähköpostia Cantina Westin toimitusjohtajalle, että "ollaan oltu teidän kanta-asiakkaita jo pitkän aikaa ja käyty säännöllisesti syömässä teillä, mutta nyt ei kyllä enää ikinä tulla teille."

Toimitusjohtaja vastasi, pahoitteli sattunutta ja kutsui koko perheen uudestaan syömään talon piikkiin. Asiallisesti hoidettu juttu :!:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Turbo Sensonic kirjoitti: Kun menivät sitten tiskille katsomaan, että missä mättää, niin tarjoilijat jauhoivat p*sk** toisensa kanssa
Käsittääkseni monissa kaupoissakin on henkilökunnalta kielletty turinointi asiakkaiden kuullen ja yleensäkkin. Itse huomannut joskus esim. Honkkarissa, kun myyjältä pitäisi käydä jotain kysymässä, mutta jubailevat hyllyjen välissä niin innokkaasti, ettei kehtaisi/uskaltaisi väliin mennä keskeyttämään.

Vuosi sitten poikkesin Motonetistä jouluvaloja ostamaan. Kaksi ikäistäni henkilökunnan edustajaa (mies ja nainen) tarinoivat hyllyjen välissä varsin innokkaasti firman pikkujouluista ja siitä kuka pani ketä :lol: :wink:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Muksu kirjoitti:Vuosi sitten poikkesin Motonetistä jouluvaloja ostamaan. Kaksi ikäistäni henkilökunnan edustajaa (mies ja nainen) tarinoivat hyllyjen välissä varsin innokkaasti firman pikkujouluista ja siitä kuka pani ketä :lol: :wink:
Olisivat sen sijaan käyneet vaikka vetäisemässä keskenään "pikikset" henkilökunnan vessassa, jotta olisivat taas voineet sen jälkeen palvella asiakkaita aurinkoisella mielellä ja lopettaa sen p*sk*nj*uh*misen :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Turbo Sensonic kirjoitti:No on tässä itsekin törmännyt "asiakaspalveluun" viime aikoina: tuli ostettua uusi sohvakalusto
Kuulostaa ihan suomi-soffan touhulta. Itse ostin sieltä joskus soffan, ensimmäisen ja viimeisen kerran, aika pitkälti samanlainen tarina. Käsittämätöntä pelleilyä ja mikään ei toiminut enää sen jälkeen kun sohva oli (tietenkin etukäteen) maksettu. Vasta sitten kun uhkasin suoraan palauttavani sohvan alkoi hommat toimia.

Mutta tuota taksissa juopottelu hommaa en kyllä ymmärrä ollenkaan. Ei minua ole koskaan kielletty juomasta omia viinojani takseissa. En kyllä ole koskaan muistaakseni lupaa kysynytkään. Grilliruokaa on joskus kielletty tuomasta autoon.
9000CS 2,3
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Muksu kirjoitti:Kaverini tekee töitä erään tunnetun etelä-suomalaisen ravintolakompleksin turvahommissa ja usein olemme vastaavasta asiasta puhuneet...nimittäin humalaisista naisista...ovat aika pahoja/hankalia/v-maisia välillä ja joskus aina...koita kestää :?
Allekirjoitan täysin. Itsehän rakastan kaikkia humalassa.

Mutta asiaan. Miksei ketjun aloittaja potkinut tsirpuloita pois kyydistä? Kaikissa julkisessa liikennevälineessähän on kiellettyä alkoholin nauttiminen, saati sitten kuljettajan häiritseminen.
Ja sitäpaitsi, asiakkaansa saa valita, taksikyyti ei ole peruspalveluihin kuuluva.. :wink:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Vastaa Viestiin