Voin varmaan katsoa itseni onnelliseksi, sillä tuskin kaikissa perheissä edes neuvoteltaisiin vanteiden kuurauksesta ja vahaamisesta kerrostalokolmion kylppärissä?
Kiitos ymmärtämisestä avolleni, vaikka hän ei tätä foorumia tietääkseni koskaan luekaan.
(joo, edessä on vielä pesuhuoneen lattian kuuraus, mutta eipä siinä kauaa mene)
No huhhuh sanon minä
Ei olisi mitään saumoja tollaseen täällä Tosin en kolmanteen kerrokseen välttämättä jaksaisi neljäää 19" kiekkoa kantaa ilman hissiä..Mutta enivei
Täällä samat tilanteet ! Muija reissussa, joten meikäläinenkin käytti sunnuntai-illan tehokkaasti hyväksi. Kun virallisesta lupaa ei saatu vanteiden pesuun ja vahaukseen vessassa, tapahtuu se sitten salaa.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Hmm, enpä oo moista eukolta kysellyt.
Veikkaisin, että jos käsisydämmellä vannoisin pesuhuoneen siivoavani vanneputsuksen jälkeen niin saattais se jopa onnistua.
Tosin ihan hallissa on tullut pestyä tähän asti =)
Kyllä meillä ainaki joutuu salassa tekemään kaikki nysväykset sisällä.
Viimeksi jäin kiinni kun kelkan äänenvaimentajaa ehjäsin sisällä ja "gun gum" pirun haju paljasti vaikka kuinka olin tuulettanut kämppää.
Kylppärissä ne pestiin täälläkin ja vaha tuli pintaan olohuoneen lattialla. Ja emäntä vielä pesi ne . Mä kuulemma sotken niin paljon . Noista eteisen kenkähyllyllä olevista turboista on kyllä tullut jo mainintaa
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ittellä ei ole ollut tarvetta suorittaa kylpyhuoneessa toimenpiteitä kun on ollut hallitilaa tehdä noi.. Mutta kaverin emäntä kai jo oli ymmärtäväinen kun tehtiin koneremontti kaverin toyotaan niitten kylppärissä..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Minä pesin ja puunasin hyvänsään aikaan rivarin takapihalla, kuivahtivatkin nopeasti iltapäivän auringossa. Ei Mimmille ole tämmönen vaihtoehto tullu mieleen