Volkkarimiehiä paikalla? (Golf 3 ongelmaa)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Volkkarimiehiä paikalla? (Golf 3 ongelmaa)

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Heittäkääs joku viisas ehdotuksia seuraavaksi testiksi vianhaussa tuon kaverin klonkswagenin(Golf 3 Gti 8v -96) tiimoilta. Kulkinehan on siis AGG-moottorilla ja vissiinkin sillä surullisenkuuluisalla Digifant-sytkällä.

Seisoi pari viikkoa niin eipä lähde käyntiin, kipinä kateissa. Sulakkeet tarkistettu, hall-anturille tulee sähköt ja maat sekä anturi on vaihdettu uuteen, testattu toisella puolalla ja puolalle tulee virta sekä maa(pulssi puuttuu), piuhat ehjät hall-anturilta ruiskuboxille ja boxilta puolalle sekä ruiskuboxi saa käyttöjännitteensä. Virrat päälle kytkiessä polttoainepumppu tekee normaalisti esipumppauksensa ja ylimääräisiä varoitusvaloja ei pala.

Virtalukonpohja on myös testattu, virtaset tulee sytty ja ruiskuheebeleille myös virtalukon starttiasennossa..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Viesti Kirjoittaja anaconda »

ehdotus, että saappia alle kaverilles. :twisted:
bmw e46 alias proteesi
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Vaikka 3-volkku onkin en osaa auttaa muuten kuin, että täältä voisi kysyä : http://ffp-motorsport.com/bb/index.php
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

anaconda kirjoitti:ehdotus, että saappia alle kaverilles. :twisted:
Kyl tällä kaverilla sillointällöin saabeja on ollutkin.
HMK kirjoitti:Vaikka 3-volkku onkin en osaa auttaa muuten kuin, että täältä voisi kysyä : http://ffp-motorsport.com/bb/index.php
FFP:ltä on kyllä haulla etsitty paljonkin, pitänee rekisteröityä jossain vaiheessa ja kysäistä.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Jokos tuosta löytyy pistoke VAG-COM:ille? Ainakin Audi-clubin puolella huudellaan syttyvikojen kohdalla aika äkkiä, josko lähisudulta löytyisi "vakkomia".

Alkaa meinaan tuon ikäiset olla jo siinä määrin elektronisia, että vianhakuun tarvitaan vähintäänkin oskilloskooppia.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Kyll siitä VAG-COM pitäsi löytyä(tai ainakin joku testipistoke).
Ainakin meidän -96 ventosta pistoke löytyy.

Tupakinsytyttimen vierestä kun repäsee sen mustan mitäänsanomattoman muovi läpän irti, niin siellä se pistoke lepää.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Pauke
"Aero"
Viestit: 306
Liittynyt: La Kesä 28, 2003 21:49
Paikkakunta: Nokia / Pori

Viesti Kirjoittaja Pauke »

Itsellä oli joskus aikoja sitten Vento 2.0 115hv koneella ja siinä teki saman ongelman, mutta syy oli avaimen käynnistyksenesto -koodaus.
Avaimen kilometrit oli tullut täyteen, lähti toisella avaimella käyntiin.
Polttoainepuoli sykki, mutta kipinää ei antanut.
Toista avainta kokeilemaan.
#1543
9-5 Aero 2007, 9-5 SE 2.3t 1999, 900 Turbo lux 1983, 99 GL 1983, 96 GL 1980, 96 GL 1977
Vw Eurovan VR6 2.8, Cube, Bianchi, Merida, Honda Varadero, Buster ja omat jalat.
Vastaa Viestiin