monitoimilaite, skannaa, tulostaa, kopsaa..... canon mp600..

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

monitoimilaite, skannaa, tulostaa, kopsaa..... canon mp600..

Viesti Kirjoittaja saabracing »

hai

mikä monitoimitulostin ois paras.

se mp160 maksaa 70€ se on halpa mutta tekeekö mitään.

sit mp600 ois noin 190€ vissiin ihan huippu jo hintaan nähden.

meneekö tukkoon jos ei kuukauteen käytä ??


entä muut merkit ?

värit on ollu edullisia aina canoneihin...
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

Meillä on ollu MP150 nyt kaksi vuotta ja on ollut käyttämättömänäkin välillä kuukauden päivät. Ei ole koskaan suuttimet jämähtänyt toisin kuin aikaisemmissa Lexmark, HP ja Brother värit jäätyivät joka samperin viikko. HP:n ja Brother:in mukana tulevat ohjelmat/ajurit ovat suoraan sanottuna kuraa.

Canon:in kanssa taasen ei ole ollut mitään ongelmia koskaan. Skannauslaatu on mainiota ja tulostusjälki hyvää. Yllättävän hiljainen laitos kaiken lisäksi. LCD näyttöä siinä ei ole mutta sivumäärän ja virheilmoitukset näkyvät erillisinä ledeinä.

MP160 on vain uusi revisio tuosta vanhemmasta. Taisi olla jopa skannerin maksimi tarkkuuttakin nostettu hieman. Verkkokorttia tuossa ei ole.

Hyvä yhteensopivuus Adobe Photoshop CS2 ja Acrobat 7 ohjelmistojen kanssa.

Tuota MP6xx sarjalaista en ole koskaan käyttänyt, mutta varmasti laatulaite sekin.

Hitto, kun tuli taas mainospuheen oloista tekstiä... :)
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

hieno homma :D

pitäähän nyt hyvää laitetta mainostaa.

oikeestaan hyvää vaan kuullu nyt canonista.

ja plussaa, ois kun voi värit vaihtaa erikseen...
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

saabracing kirjoitti:hieno homma :D

pitäähän nyt hyvää laitetta mainostaa.

oikeestaan hyvää vaan kuullu nyt canonista.

ja plussaa, ois kun voi värit vaihtaa erikseen...
MP1xx sarjassa on musta ja moniväri kasetti erikseen, MP600:ssa on kaikki värit erikseen.
MP160 ei sitten sisällä kameran muistikortti paikkoja. Tuossa kalliimmassa ne taasen on.

Työpaikalla vaihdettiin isot kopiokoneet juuri Canoniin koska Toshibat veti paperin rullalle sinne koneen syövereihin joka toinen päivä(hidasti toimiston työtahtia kun aina sai etsiä sitä paperia kissojen ja koirien kanssa ja kaiken lisäksi niiden muovipinta oli muuttunut kellertäväksi alle parissa vuodessa. :roll:

Saa nähä kuinka iso Canon selviytyy parista ekasta vuodesta.
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Huttunen
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2006 12:52
Paikkakunta: Ylä-Savo

Viesti Kirjoittaja Huttunen »

Mulle kun noi värit eivät ole tärkeitä niin päädyin itse tämmöiseen vehkeeseen kuin Samsung SCX-4200 laser-monitoimilaite. Mielestäni ihan sopuhinta, rakkineen kestävyydestä mahdotonta vielä sanoa mutta ajan saatossahan se selviää.
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Itsellä ei muita kuin huonoja kokemuksia Canonin tulostimista. Edellinenkin maksoi reilut 200€, toimi vuoden, senkin huonosti ja sanoi sitten sopimuksensa kokonaan irti. :evil: Väritkään siihen eivät mielestäni olleet yhtään halvempia kuin HP:n tulostimiin ja niitä sai olla kokoajan ostamassa, kun loppuivat tai kuivuivat jo kuukaudessa. Nyt pöydällä nokottää halvin HP:n monitoimitulostin (n.160€) ja on pelannut täydellisesti jo melkein 2vuotta. En kyllä canonia enää ostaisi. Kameroita se osaa tehdä, muttei tulostimia..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Huttunen kirjoitti:Mulle kun noi värit eivät ole tärkeitä niin päädyin itse tämmöiseen vehkeeseen kuin Samsung SCX-4200 laser-monitoimilaite. Mielestäni ihan sopuhinta, rakkineen kestävyydestä mahdotonta vielä sanoa mutta ajan saatossahan se selviää.
Itselläni on tuon edeltäjä SCX-4100, josta olen kovasti tykännyt, vaikkei noita värejä olekkaan
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Huttunen kirjoitti:Mulle kun noi värit eivät ole tärkeitä niin päädyin itse tämmöiseen vehkeeseen kuin Samsung SCX-4200 laser-monitoimilaite. Mielestäni ihan sopuhinta, rakkineen kestävyydestä mahdotonta vielä sanoa mutta ajan saatossahan se selviää.

tommoseen päädyin sittenkin, tyytyväinen toistaiseksi :D

pakko oli kun teki niin hyvän tarjouksen, että täytyy valokuvat kehityttää liikkeessä vieläkin.

luultavasti tulee parempi laatukin ja säilyy pidempään :)
Vastaa Viestiin