Googlen ilmainen kuvapalvelu Picasa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
smuurine
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 16:49
Paikkakunta: Helsinki

Googlen ilmainen kuvapalvelu Picasa

Viesti Kirjoittaja smuurine »

Vanhat koulun sp-tunnarit poistuu käytöstä ja niiden lisänä "kotisivuni", jonne olen laittanut joitakin autoaiheisia ym. kuvia, joita olen katsonut tarpeelliseksi jakaa. Löysin korvaavaa palvelua netistä etsiessäni Googlen tuottaman kuvienjakopalvelun:

http://picasaweb.google.com/

Palvelu on erityisen helppo käyttää (jopa Minä osaan lisätä sinne kuvia) ja tilaa kuville on käytössä 1 Giga, vieläpä ilmaiseksi. Gmailin käyttäjät voivat käyttää palvelua samoilla tunnareilla kuin sähköpostiakin. Jos kuvat nimeää fiksusti. löytää ne hyvällä haku-toiminnolla kätevästi. Olisi hyvä saada tonne lisää Saabeja esille :wink: Nyt haulla: "saab 900 aero" tulee vain 4 osumaa 8)
900 T16 Aero -84
#2673
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Re: Googlen ilmainen kuvapalvelu Picasa

Viesti Kirjoittaja Tuha »

smuurine kirjoitti:Vanhat koulun sp-tunnarit poistuu käytöstä ja niiden lisänä "kotisivuni", jonne olen laittanut joitakin autoaiheisia ym. kuvia, joita olen katsonut tarpeelliseksi jakaa. Löysin korvaavaa palvelua netistä etsiessäni Googlen tuottaman kuvienjakopalvelun:

http://picasaweb.google.com/

Palvelu on erityisen helppo käyttää (jopa Minä osaan lisätä sinne kuvia) ja tilaa kuville on käytössä 1 Giga, vieläpä ilmaiseksi. Gmailin käyttäjät voivat käyttää palvelua samoilla tunnareilla kuin sähköpostiakin. Jos kuvat nimeää fiksusti. löytää ne hyvällä haku-toiminnolla kätevästi. Olisi hyvä saada tonne lisää Saabeja esille :wink: Nyt haulla: "saab 900 aero" tulee vain 4 osumaa 8)
Itsellä kanssa tuo käytössä, mutta ei vielä ole mitään Saabin kuvia julkaistavana.. 8) :lol:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Vastaa Viestiin