MacTurbo kirjoitti:Vituttaa kun kaikki yleistää ja haukkuu insinöörejä
Niinpä. Ja veikkaan, että suurimmasta osasta jotka haukkuu ei olisi tekemään sitä työtä päivääkään. Ja loppujen lopuksi, onko kenenkään kotona ensimmäistäkään tavaraa johon ei tekun, tkk:n tai amkin käynyt insinööri olisi vaikuttanut. Ja nyt en puhu mistään kotiseppien takomista paskoista vaan kaupasta ostetusta tavarasta, ***tana rautanaulaankin joku inssi tuhrannut aikaansa.
MacTurbo kirjoitti:Vituttaa kun kaikki yleistää ja haukkuu insinöörejä
Niinpä. Ja veikkaan, että suurimmasta osasta jotka haukkuu ei olisi tekemään sitä työtä päivääkään. Ja loppujen lopuksi, onko kenenkään kotona ensimmäistäkään tavaraa johon ei tekun, tkk:n tai amkin käynyt insinööri olisi vaikuttanut. Ja nyt en puhu mistään kotiseppien takomista paskoista vaan kaupasta ostetusta tavarasta, ***tana rautanaulaankin joku inssi tuhrannut aikaansa.
Nimim. 37.5h/viikko, joustavana
Nyt mielentekis avautua ja kunolla
Miksi sitten niitten jälkiä pitää parsia vielä vuosia nerokkaan oivalluksen jälkeen.
Saadaan joku saatan hieno idea joka jätetään puolitiehen ja hypätää johonkin seuraavaan huippu projektiin joka jää sekin keskentekoiseksi.
Jos erehdyt huomauttamaan asiasta ollaan pallo punaisena selittämässä mitä ihmeelisempiä juttuja
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Eipä tullu konttorilta leimaa: alatukivarren pallonivel, joka vaihdettiin alta vuosi sitten, en vaan muista oliko tarvike osa vai ei.... Ja v**tu miten on hinnat noussut!
OT: Vaihdattaako se tuon alatukivarren kokonaan? og-93 vm. 99
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Vaihda koko alatukivarsi jos ei ole aiemmin uusittu, ne ulommat puslat niistä menee ihan soseeksi vanhemmiten ja sitä ei katsastuksessa huomaa mutta ajossa kyllä (täristää rattia mm.)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jcarlson kirjoitti:Vaihda koko alatukivarsi jos ei ole aiemmin uusittu, ne ulommat puslat niistä menee ihan soseeksi vanhemmiten ja sitä ei katsastuksessa huomaa mutta ajossa kyllä (täristää rattia mm.)
Tuo alatukivarsi vaiheltiin viime kesänä.... Laatu osia....
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Peruutin Saabin kerrostalon oven eteen (mahtui kyllä hyvin kulkemaan) kuorman purkamista varten. Ovelle tulee hieman autoa leveämpi väylä ja talon vierustaa lähtee parkkipaikoille laatoitettu "tie".
Ennenkuin kerkesin takaisin autolle (en viivytellyt missään) oli joku asttetta fiksumpi parkkeerannut ranskiksensa tuon ovelle johtavan väylän ja tien risteykseen
Parkkeeraajan onneksi siitä pääsi nurmikkoa pitkin, kivetyksen yli ajamalla puskikkoa hipoen pois
Liekö sitten v*ttuuntunut tuosta "väärin pysäköidystä" autostani ja v*ttuillakseen parkkeerannut eteen.
Sain mopon kuntoon.. no, ajoin pihalla pari rundia (uus mäntä, ym).. no eipä enää lähteny käyntii.. otettii putki irti, edellisen omistajan sättipottipatentti petti ja alempi kiinnikepinnapultti mureni. Uutta kehiin, ja putken karstoja polttaa 2vk päästä vasta.. no ens viikko menee rippileirillä töissä ja saapi rahaa sentäs