Pari saksanautoa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Pari saksanautoa

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eli tollaset löytyy saabin lisäksi kun tuolla OMATURBO ketjussa kyseltiin.. ja sitten tukku muita autoja joista täälläkin joskus ollut puhetta...
Viimeksi muokannut moonlight-tuning, La Kesä 30, 2007 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Maca
"Aero"
Viestit: 341
Liittynyt: Ti Tammi 30, 2007 22:36

Viesti Kirjoittaja Maca »

Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.

Tottakai tähän on vielä hymiö lisättävä varmuuen vuoksi :)
Viimeksi muokannut Maca, La Kesä 30, 2007 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Maca kirjoitti:Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.
Jos tietäisit niin et vittuilis, iskarin yläpää Gotland ringin radalla konepellistä läpi kun kumi väsy kesken geimien, 5" rautanauloilla ja abikopihdeille (kun ne kaikki tunki rst poikkituen alle) korjattuna pysty vielä heittämään ruotsinturmeen loppuun ja ajamaan kotiin...

Mutta sai kanssa kantaa pitkään nyrkkipaja legenda titteliä :roll:
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Joo kyllä se satku on nätein noista..
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Jusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
Kyllä se kutonen kyllä laulaa nätisti, ei sille voi mitään. Parempaa ääntä saa jopa hakemalla hakea.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Kyllä se tosiaan kivasti pitää mökää, erityisesti siellä 8000 kiekan tienoilla ;)

Mutta putkistosta muutamista vallan viritetyista Saabeista tulee aika mukavan miehekkäät metelit. Toki koneääni ei siitä parane.
STCF #3
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2870
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Jusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta :D (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hieno :!:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mie kyllä tykkään jos auton äänet on matalat tai hiljaiset normialueella. Pari kertaa ottanu tuolla Turbolla kunnon burnoutit ja siinä viiden tonnin hujakoilla on äänetkin ihan jees mutta ei ne kutosen ärjynnälle voi mitään. Ja jos oikein halotaan hiuksia niin kyllä niihin kunnon soundeihin pitää täysmoottorinen olla.

Mutta makunsa kullakin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

dimebak kirjoitti: Ja jos oikein halotaan hiuksia niin kyllä niihin kunnon soundeihin pitää täysmoottorinen olla.
Joo, esimerkiksi tämmöinen...
Kuva
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Henkka #2283 kirjoitti:Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta :D (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hieno :!:
Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.
STCF #3
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Tällainen...

Kuva
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2870
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Speedou kirjoitti:Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.
Toki.

Tuo on juuri sitä "(No onhan niissä, tiedän kyllä sen)" -osuutta :D
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Täällä on kyllä osuttu naulan kantaan!
Vaikka en BMW:stä muuten pidä, niin kyllä ne bemun 6 ja 8 koneitten äänet saa automiehen herkäksi 8)

Mutta, kun mennään joidenkin jenkki muskeliautojen V8 koneisiin, ne saa jo itkun silmään :lol:
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Itsellä kun oli tuommoinen VW Transporter 2.1-litraisella bensabokserilla, niin siinä oli kyllä saundit vailla vertaa! Monet V8:t kyllä kalpenivat portterin pörinöiden rinnalla.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Vastaa Viestiin