Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.
Tottakai tähän on vielä hymiö lisättävä varmuuen vuoksi
Viimeksi muokannut Maca, La Kesä 30, 2007 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maca kirjoitti:Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.
Jos tietäisit niin et vittuilis, iskarin yläpää Gotland ringin radalla konepellistä läpi kun kumi väsy kesken geimien, 5" rautanauloilla ja abikopihdeille (kun ne kaikki tunki rst poikkituen alle) korjattuna pysty vielä heittämään ruotsinturmeen loppuun ja ajamaan kotiin...
Mutta sai kanssa kantaa pitkään nyrkkipaja legenda titteliä
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
Jusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
Kyllä se kutonen kyllä laulaa nätisti, ei sille voi mitään. Parempaa ääntä saa jopa hakemalla hakea.
Jusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hieno
Mie kyllä tykkään jos auton äänet on matalat tai hiljaiset normialueella. Pari kertaa ottanu tuolla Turbolla kunnon burnoutit ja siinä viiden tonnin hujakoilla on äänetkin ihan jees mutta ei ne kutosen ärjynnälle voi mitään. Ja jos oikein halotaan hiuksia niin kyllä niihin kunnon soundeihin pitää täysmoottorinen olla.
Henkka #2283 kirjoitti:Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hieno
Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.
Speedou kirjoitti:Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.
Toki.
Tuo on juuri sitä "(No onhan niissä, tiedän kyllä sen)" -osuutta
Itsellä kun oli tuommoinen VW Transporter 2.1-litraisella bensabokserilla, niin siinä oli kyllä saundit vailla vertaa! Monet V8:t kyllä kalpenivat portterin pörinöiden rinnalla.