Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
kuningas

Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Viesti Kirjoittaja kuningas »

Näinhän se taitaa olla. On tuo käyttäjien tasa-arvoisuus kohdallaan.

Tein aiheen, johon joku tuli haastamaan riitaa -> aiheeni lukittiin. Joku muu teki aiheen, jossa minä sitten avauduin, seurauksena vastaukseni kyseiseen ketjuun, niin vittuilut kuin asiallisetkin kommentit, poistettiin ja minut bannattiin foorumilta.

Tämmöistä vaientamista siis. Saa nähdä kauanko menee, että tämäkin lukotetaan, tai jopa poistetaan, sillä modeja tai admineja ei saane arvostella heidän jumalallisen olemuksensa ja oikeiden mielipiteidensä takia.

Ja toivotan onnea sille, joka mun viestit poisti ja banaanin antoi. Sulla tulee olemaan monta työpaikkaa ja varmaan aika monta eri asiakaspalvelijaa myös työkkärissä, jos moisella asenteella jatkat. Toivokaamme Sinulle, arvon Administrattori, oikein paha kivessyöpä ja erektio-ongelmia.

Edit: Ja nyt bannasivat mun IP:n, mutta älkää huoliko, kyllä mulla IP-osotteita riittää.. :lol: Musta pääsee eroon anteeksipyynnöllä. Aijuu, lähetinkin jo ylläpidolle _ystävällistä_ sähköpostia, mutta eihän sieltä vastata..

Edit2: Ja Zebelle kiitos tuesta. Kaltaisiasi saabisteja tarvitaan, aika monilla kun on munuaiset väärinpäin ja pissi pumppautuu päähän.:/
Viimeksi muokannut kuningas, To Elo 16, 2007 14:38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Onpa tullut itsekin tähän törmättyä, kerran jos toisenkin... :?


"Toivokaamme Sinulle, arvon Administrattori, oikein paha kivessyöpä ja erektio-ongelmia." :lol: :lol:
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

kuningas kirjoitti:Näinhän se taitaa olla. On tuo käyttäjien tasa-arvoisuus kohdallaan.

Tein aiheen, johon joku tuli haastamaan riitaa -> aiheeni lukittiin. Joku muu teki aiheen, jossa minä sitten avauduin, seurauksena vastaukseni kyseiseen ketjuun, niin vittuilut kuin asiallisetkin kommentit, poistettiin ja minut bannattiin foorumilta.

Tämmöistä vaientamista siis. Saa nähdä kauanko menee, että tämäkin lukotetaan, tai jopa poistetaan, sillä modeja tai admineja ei saane arvostella heidän jumalallisen olemuksensa ja oikeiden mielipiteidensä takia.

Ja toivotan onnea sille, joka mun viestit poisti ja banaanin antoi. Sulla tulee olemaan monta työpaikkaa ja varmaan aika monta eri asiakaspalvelijaa myös työkkärissä, jos moisella asenteella jatkat. Toivokaamme Sinulle, arvon Administrattori, oikein paha kivessyöpä ja erektio-ongelmia.

Edit: Ja nyt bannasivat mun IP:n, mutta älkää huoliko, kyllä mulla IP-osotteita riittää.. :lol: Musta pääsee eroon anteeksipyynnöllä. Aijuu, lähetinkin jo ylläpidolle _ystävällistä_ sähköpostia, mutta eihän sieltä vastata..

Edit2: Ja Zebelle kiitos tuesta. Kaltaisiasi saabisteja tarvitaan, aika monilla kun on munuaiset väärinpäin ja pissi pumppautuu päähän.:/

Heh hee...älä ota noin vakavasti...Joka paikassahan noita " tiukkapipoja " löytyy...
:wink: :wink:
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Minä pyydän anteeksi, että annoin bannia. Olin kaksi päivää pois foorumilta ja täällä kaivattiin toimenpiteitä. Kävin lukemassa ko. aiheet ja havaitsin, etteivät ne olleet hyvän yhteishengen eivätkä terveen liikennekäyttäytymisen mukaisia. Lisäksi avatarisi oli räikeän epäasiallinen kannanotto ylläpidollisia toimia vastaan, näin se tulkittiin. Uusimmat vastauksesi keskusteluihin keskittyivät pääasiassa arvostelemaan ylläpidon toimia. Juurikin näiden vuoksi oli ratkaisuna antaa bannia heti, varoittelematta enempää. Tiesit sitä varmasti odottaa, olithan keskustellut myös jo moderaattoreidemme kanssa.

Emme myöskään salli käyttäjien rinnakkaisia käyttäjätunnuksia, joten kuningas-tunnus tullaan poistamaan.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Jope
-
Viestit: 4166
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Hyväksyit moderointipolitiikan kirjautumalla tänne. Moderoidulla foorumilla ei täysi sananvapaus voi koskaan toteutua.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Viesti Kirjoittaja Zebe »

kuningas kirjoitti: Edit2: Ja Zebelle kiitos tuesta. Kaltaisiasi saabisteja tarvitaan, aika monilla kun on munuaiset väärinpäin ja pissi pumppautuu päähän.:/
Zebe kiittää! :)
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

kyseisellä adminillä joka teki kunnia teon tulee olemaan monta työpaikkaa ja semmosta.. koska hän sentään hoiti työnsä. ja kyllä minun mielestä saa adminejä/moderaattoreita arvostella yhtä lailla kuin muitakin? 8O

vai? :wink:
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8219
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Eiiih sentään. Emme me ole natseja, me olemme ISKTR!!! :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4209
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

*varaa popcornia ja cokista tuolin viereen*
*jää seuraamaan aihetta*
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Itseasiassa itse olen hyvinkin samaa mieltä Kuningas-nimimerkin takana olevan käyttäjän kanssa tasa-arvoisuudesta tällä foorumilla, tarkemmin kun katsoo postauksia niin huomaa, että edelleen siellä saa ne samat tyypit sanoa ihan mitä tahaansa, mutta kun joku muu siellä vähän turpaansa raottaa niin johan tulee banaania tai ensiksi valitusta yv:llä. Esimerkkitapauksia en ota esille kaiken sovun ylläpitämiseksi, ei sotketa yksittäisiä tapauksia tähän.

Ja SB90 pienenä huomautuksena sinullekin, eipä noiden sinunkaan postauksien asu täytä minkaanlaisia asiallisuuden rajoja, vaan tuohan on ihan suomi24-osastoa. "Juu en tunne sua pätkän vertaa, mutta olet eka paskapää jonka tapasin täällä foorumille. " Ei näin... :?

Muuten en ota kantaa Kuninkaan postauksiin tällä foorumilla, sillä tämä on ainut mitä olen nähnyt.
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Mahtaako muiden autokerhojen foorumit koskaan olla näin viihteellisiä :lol:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Mawerick kirjoitti:*varaa popcornia ja cokista tuolin viereen*
*jää seuraamaan aihetta*
Sattui muuten olemaan popcornia jo valmiina kun tänne törmäsin :lol:

No niin, kaikki KansallisSosialistit ilmoittautukaa..
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Saab-klubin foorumi on natsifoorumi?

Viesti Kirjoittaja hene- »

Täytyy sanoa että on tästä foorumista ikävä kyllä tullut hieman lapsellinen paikka.
Huono homma.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23978
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kaivoin pojan vanhat hiekkalapion ja ämpärin ja plussana on sellainen ritilä jutska jolla saa kivet pois hiekasta.... eli antaa palaa vaan....

piru vie poppareita ei ole.... mutta todetaan kuten muuallakin saunan takana on tilaa ja niitä on pihalla kolme. eli tilan puutetta ei ole....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
pakinen
"Viggen"
Viestit: 605
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 23:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pakinen »

Zebe kirjoitti:Itseasiassa itse olen hyvinkin samaa mieltä Kuningas-nimimerkin takana olevan käyttäjän kanssa tasa-arvoisuudesta tällä foorumilla, tarkemmin kun katsoo postauksia niin huomaa, että edelleen siellä saa ne samat tyypit sanoa ihan mitä tahaansa, mutta kun joku muu siellä vähän turpaansa raottaa niin johan tulee banaania tai ensiksi valitusta yv:llä. Esimerkkitapauksia en ota esille kaiken sovun ylläpitämiseksi, ei sotketa yksittäisiä tapauksia tähän.
Samaa mieltä, muutamalle tyypille olisin toivonut vastaavasta päköttämisesta bannit jo aikoja sitten :!:


Täällä foorumilla vaan jotkut eivät osaa lopettaa...........
Saab 900S Combicoupe
Vastaa Viestiin