Auttakaa toverit.
Pitäs vääntää 50->100-riviä pitkä hyötyohjelma/peli, C++ja olio-ohjelmointi kurssiin. Mutta kun en osaa.. Eli jos jollain ois joku vanha koulu projekti, jota haluais lainata. Niin otan sen ilomielin vastaan..
C++
C++
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
No, voisin yrittää auttaa. Tämä opas tuli kirjoitettua kaverille C-kurssille. Tässä ei kyllä vielä olioita esiinny, mutta noviisi selvitti kurssinsa
http://www.vippet.net/oppaat/SurvivalGuideForC.txt
50 rivillä koodattu peli tai hyötyohjelma on kyllä aikamoinen haaste. Kyllähän sitä pitkästi osaa kirjoittaa (=koodata), mutta kun pitäisi lyhyesti. Eli tarvitaan idea?
Taustatiedoksi, että koodaan työkseni sekä lisäksi opetan koodausta. Kerrohan vähän tehtävävaatimuksia, niin kyllä se siitä lähtee. Maililla tai suoraan tänne, kaikkihan meistä haluaa oppia koodaamaan

http://www.vippet.net/oppaat/SurvivalGuideForC.txt
50 rivillä koodattu peli tai hyötyohjelma on kyllä aikamoinen haaste. Kyllähän sitä pitkästi osaa kirjoittaa (=koodata), mutta kun pitäisi lyhyesti. Eli tarvitaan idea?
Taustatiedoksi, että koodaan työkseni sekä lisäksi opetan koodausta. Kerrohan vähän tehtävävaatimuksia, niin kyllä se siitä lähtee. Maililla tai suoraan tänne, kaikkihan meistä haluaa oppia koodaamaan

#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
jepjep, en nyt tahtoisi masentaa, mutta tässä vaiheessa kannattaisi pikkasen tsempata ja nousta pikkuhiljaa tyvestä puuhun ja tehdä nuo harjoitukset ihan itse oppikirjaa selailemalla ja kavereilta neuvoa kysymällä. Älä vaan missään nimessä lähde sille tielle, että käytät jonkun valmiiksi tekemää harjoitustyötä. Tuo, mitä nyt teet on vankka perusta monelle tulevaisuuden harjoitustyölle. Koita voittaa koodikammo, niin aukeaa aika monta ovea niin kuvainnollisesti kuin konkreettisestikin.
Moni varmaan mielellään pätisi ja antaisi valmiita töitä, mutta kyllä ne kannattaa ihan itse väkertää vaikka alussa tuntuisikin toivottomalta. Sitten kun koodi kääntyy ja vielä toimiikin on ihan voittajafiilis. Jatkossa vielä useamminkin! Tsemppiä!!!!

Moni varmaan mielellään pätisi ja antaisi valmiita töitä, mutta kyllä ne kannattaa ihan itse väkertää vaikka alussa tuntuisikin toivottomalta. Sitten kun koodi kääntyy ja vielä toimiikin on ihan voittajafiilis. Jatkossa vielä useamminkin! Tsemppiä!!!!

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Mennäänpä aiheeseen vielä syvällisemmin sisään ystäväni erinomaisen oppaan avuin: http://www.nic.funet.fi/c++opas
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
Juu kyl sä tossa totta turiset, ei pitäis kusettaa. Mut mun tilanne on sellanen, et käyn kahtalinjaa yhtäaikaa AMK:ssa. Ja viikon päästä ois tarkoitus lempata toi tietotekniikka kokonaan pois opinto suunnitelmista ja keskittyä talotekniikkaan. Ite oon viimeks noita koodeja kirjotellu amiksessa ja silloinkin pascalilla. Mutta koska C++ ja olio-ohjelmointi kurssissa ei ole läsnäolopakkoa ja hyväksyttyyn kurssiin riittää ohjelmapätkä. Niin aattelin et jos jostain sellasen ohjelman sais, niin sais samalla helpot 2.ov:a..peinu kirjoitti:jepjep, en nyt tahtoisi masentaa, mutta tässä vaiheessa kannattaisi pikkasen tsempata ja nousta pikkuhiljaa tyvestä puuhun ja tehdä nuo harjoitukset ihan itse oppikirjaa selailemalla ja kavereilta neuvoa kysymällä. Älä vaan missään nimessä lähde sille tielle, että käytät jonkun valmiiksi tekemää harjoitustyötä. Tuo, mitä nyt teet on vankka perusta monelle tulevaisuuden harjoitustyölle. Koita voittaa koodikammo, niin aukeaa aika monta ovea niin kuvainnollisesti kuin konkreettisestikin.
Moni varmaan mielellään pätisi ja antaisi valmiita töitä, mutta kyllä ne kannattaa ihan itse väkertää vaikka alussa tuntuisikin toivottomalta. Sitten kun koodi kääntyy ja vielä toimiikin on ihan voittajafiilis. Jatkossa vielä useamminkin! Tsemppiä!!!!![]()
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79