No itse odotan että olen 18-vuotta täyttänyt niin heti vaa jonnekin hitsaus alalle töihin.8ala joka kiinnostaa) muutaman vuoden päästä ajetellut ostaa rengosta vanhan aseman ja pistää sinne korjaamon ja näin sais hyvän piha alueen saabeille

Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.kristian kirjoitti:Turha ottaa mitään ylitsepääsemättömiä tavoitteita, päivä kerrallaan elellään. Kai sitä kymmenen vuoden päästä huomaa olevansa katkeroitunut, viinaanmenevä, ylipainoinen taksiautoilija... rengit hoitaa hommat - itse makaa sohvalla ja komentaa eukkoa tuomaan jääkaapista lisää kaljaa
Niin, eipä tässä maassa rikastuta kuin rikoksella tai reittä pitkin9-5T kirjoitti:Odotan sinun saavan taksiluvan ja tajuavan olleesi väärässä.Saappi Kuski kirjoitti:Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.
Aijaa? Minä tuosta Kristianin tekstistä ymmärsin että tuo on ihan realistista. "Kai sitä 10v päästä vain makaa sohvalla" jne.9-5T kirjoitti:Odotan sinun saavan taksiluvan ja tajuavan olleesi väärässä.Saappi Kuski kirjoitti:Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.
..Että Wallenbergin suku ostaa Saabin pois GM:ltä ja alkaa valmistaa 900 mallia uudelleen. Toki kaikilla nykyaikaisilla herkuilla lisättynäElikkäs mitä saabistit odottavat vuodesta kymmeneen uutta saabin konsepti mallia tai jotain muuta?