Mitä odota muutaman vuoden päästä (1-10 vuotta)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
SB90
"Hölösuu"

Mitä odota muutaman vuoden päästä (1-10 vuotta)

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Elikkäs mitä saabistit odottavat vuodesta kymmeneen uutta saabin konsepti mallia tai jotain muuta?

No itse odotan että olen 18-vuotta täyttänyt niin heti vaa jonnekin hitsaus alalle töihin.8ala joka kiinnostaa) muutaman vuoden päästä ajetellut ostaa rengosta vanhan aseman ja pistää sinne korjaamon ja näin sais hyvän piha alueen saabeille :D
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
nalleolut
"TosiSaabisti"

Re: Mitä odota muutaman vuoden päästä (1-10 vuotta)

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

mie oon todennut jo vuosia sitten että turha suunnitella etukäteen yhtään mitään metsään menee suunnitelmat niin että metsä raikaa. jos jotakin aikoo se on tehtävä heti eikä pohtia josko ens viikolla.
yläasteella ajattelin että ruoka jutskat on miun ala,4v opiskelua ja kiinnostus lopahti ihan täysin,jopa hernekeiton teko on nykyään työn ja tuskan takana.
sitten kävin levyseppä hitsaajakoulutuksen,heti olisi päässyt turun telakalle töihin,mutta isäukko siellä vietti 35v niin pysyvät vaivat selässä ja muualla kylmyyden ja kylmän raudan lähellä olo aiheuttanut ,niin ei napannut. sitten muutin itäsuomeen tein 3v varastohommia,ja nyt vr:llä toivonmukaan eläkeikään asti jota ei varmaan koskaan saavuta = hilaavat eläkeikää pikkuhiljaa niin ylös ettei toivoakaan päästä.

no niin elämänkerta on siinä.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

Turha ottaa mitään ylitsepääsemättömiä tavoitteita, päivä kerrallaan elellään. Kai sitä kymmenen vuoden päästä huomaa olevansa katkeroitunut, viinaanmenevä, ylipainoinen taksiautoilija... rengit hoitaa hommat - itse makaa sohvalla ja komentaa eukkoa tuomaan jääkaapista lisää kaljaa :lol:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

kristian kirjoitti:Turha ottaa mitään ylitsepääsemättömiä tavoitteita, päivä kerrallaan elellään. Kai sitä kymmenen vuoden päästä huomaa olevansa katkeroitunut, viinaanmenevä, ylipainoinen taksiautoilija... rengit hoitaa hommat - itse makaa sohvalla ja komentaa eukkoa tuomaan jääkaapista lisää kaljaa :lol:
Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.
9000CS 2,3
antti.hakamaa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

täällä hetkellä tulevasisuuden suunnitelmissa olis että löytys joku talo ja tietysti mukavasti säilytys tilaa jostai helvetin syrjästä. sais olla rauhassa ja tehdä iltasin omia projektejansa.

vanhempien kotona kun alkaa olla verstas niin täynnä meikäläisen rojuja ja koneita, et oma paikka ainakin kulkupelien säilytykseen tarvis saada.

kun ei noita rojuja raaski taivasallekaan jättää.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
kristian
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja kristian »

9-5T kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.
Odotan sinun saavan taksiluvan ja tajuavan olleesi väärässä.
Niin, eipä tässä maassa rikastuta kuin rikoksella tai reittä pitkin :)

... mutta saahan ja pitää sitä haaveita olla.

EDIT: eikä tuota ensimmäistä lausuntoani niin vakavasti kannata ottaa :wink:
Viimeksi muokannut kristian, Ma Loka 08, 2007 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Saappi Kuski
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

9-5T kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Tuollainen unelma ei helposti toteudu Suomessa tuolla aikataululla muilla yrittäjillä kuin taksiautoilijoilla. Mutta on kyllä helppoa uskoa kun katsoo kyytiläisenä sitä taksamittarin lukemien vilinää.
Odotan sinun saavan taksiluvan ja tajuavan olleesi väärässä.
Aijaa? Minä tuosta Kristianin tekstistä ymmärsin että tuo on ihan realistista. "Kai sitä 10v päästä vain makaa sohvalla" jne. :wink:
Voisi kai sitä yhden taksinkin omistaa mutta en minä kyllä ehdi sitä ajamaan.
9000CS 2,3
SAAB-vilho
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja SAAB-vilho »

Odotan joulupukin tuovan minulle lahjaksi sievästi käärityn paketillisen herkullisia rosamundia
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Elikkäs mitä saabistit odottavat vuodesta kymmeneen uutta saabin konsepti mallia tai jotain muuta?
..Että Wallenbergin suku ostaa Saabin pois GM:ltä ja alkaa valmistaa 900 mallia uudelleen. Toki kaikilla nykyaikaisilla herkuilla lisättynä :mrgreen:

Tästä vois vetää jopa parit äänestykset:
1. Tuleeko Saabilta enää hatchback mallia?
2. Otetaanko mallinimeä 900 enää käyttöön?

Itse uskon, että vastaukset noihin on 1. Tulee ja 2. Otetaan.
Tämän päivän retroiluhuuman nosteessa GM:n pamput hoksaa 10 vuotta liian myöhään että mitä jos tehtäiskin 3d coupemalli ja nimetään se 900:ksi. Jos sillä sais käärittyä rahat pois...

:roll:
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Vastaa Viestiin