Taas nousi bemaristien pisteet
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Niin ei kai siinä... Jos tuollaisessa paikassa alkaa lapsettamaan, kuten jäljistä näkyy, niin pienikin virhe saa aikaan tuollaista jälkeä.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Ja korimallikin sama suosikki, mitä "nuaret miähet" tykkää sladitella rusetille, valopylväiden ympärille.
Näyttää tuolla kylillä lapsettavan nuorempia ja vanhempiakin kuskeja, jos vaan alla on takapotku tai neliveto...
Etuveto kinnerit leikkii sitten käsijarruilla parkkipaikoilla.
Itsellä on tuo leikki-ikä mennyt jo kauan sitten ohi.
Näyttää tuolla kylillä lapsettavan nuorempia ja vanhempiakin kuskeja, jos vaan alla on takapotku tai neliveto...
Etuveto kinnerit leikkii sitten käsijarruilla parkkipaikoilla.
Itsellä on tuo leikki-ikä mennyt jo kauan sitten ohi.
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Minun lapsuudessani korttelitampiot ajeli Corolloilla, Carinoilla, Taunuksilla, Asconoilla ja muilla 70-luvun takavetovehkeillä. Nykyisin on noita takavetoisia tarjolla aika vähän. Se lienee yksi syy siihen, että nuo himosladittelijat istuu nykyisin aika usein BMW:n ratissa. Takapää sladissa ajeluhan on Saabistienkin enemmistön mielestä tyylikkäämpää kuin etuvedolla puskeminen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Toyota corolla DX, oli kuulemma hurja peli
Itsehän tunsin lähinnä myötähäpeää, kun katselin sitä ajelua korotettujen perien kanssa ja tiiliskiven kokoisten karvanoppien heiluessa taustapeilissä.
Mutta jos lähdetään nykyään tuohon n.200hv tehoisiin malleihin, niin kylläpä ne on nuo bemarit, mitkä on suosittuja ja halpoja siinä sarjassa.
Sitten on toki joitain mersunkin malleja...
No se siitä offtopic:ista.
Itsehän tunsin lähinnä myötähäpeää, kun katselin sitä ajelua korotettujen perien kanssa ja tiiliskiven kokoisten karvanoppien heiluessa taustapeilissä.
Mutta jos lähdetään nykyään tuohon n.200hv tehoisiin malleihin, niin kylläpä ne on nuo bemarit, mitkä on suosittuja ja halpoja siinä sarjassa.
Sitten on toki joitain mersunkin malleja...
No se siitä offtopic:ista.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 903
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Leikki-ikä, koko ikäJuhaska kirjoitti: Itsellä on tuo leikki-ikä mennyt jo kauan sitten ohi.
Saab 9-5 Vector -03 450 tkm
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Kyllä tuo on tunnustettava. Vaimokin on kehunut . Ehkäpä se kokemus ja vaaran aavistus on tehnyt sen, että osaa harkita missä leikitään (ja kenen kanssa) .P.Y-J. Kannisto kirjoitti:Leikki-ikä, koko ikä
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Pe Elo 10, 2012 13:41
- Paikkakunta: Tampere City
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Takaa-ajon päättymispaikalla havaittu remonttia vaativa E39 sedan.Sise-Soome politseijaoskond kirjoitti:Tampere klo 00.31. Hatanpään valtatiellä poliisipartio päätti pysäyttää liikennetarkastukseen henkilöauton ja sille näytettiin pysäytysmerkkiä. Henkilöauton kuljettaja lähti pakenemaan kääntyen Vuolteenkadulle ja tästä Kalevantielle kohti Kaukajärveä. Kalevantiellä pakenevan auton nopeudeksi todettiin yli 160 km/h rajoituksen ollessa 40 ja 50 km/h. Kalevantien ja Iidesrannan risteyksessä pakeneva henkilöauto osui keskikorokkeeseen ja liikennemerkkiin sekä tämän jälkeen rotvalliin ja sillan kaiteeseen. Ajo kuitenkin jatkui Hervannan valtaväylälle vievälle rampille ja Vuohenojankadulle, jonne se pysähtyi. Pakenemisen aikana 18-vuotiaaksi mieheksi osoittautunut kuljettaja osui myös yhteen sivulliseen henkilöautoon. Ajo-oikeudeton kuljettaja puhalsi alkometriin alle rangaistavuuden rajan (0.08 mg/l). Hänellä oli ajoaikaan yksi matkustaja kyydissään. Mies tuotiin kiinniotettuna poliisiasemalle. Häntä epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
#5673
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (KA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
АвтоВАЗ 21122 -03 (RUS) Mercedes-Benz E200 BlueTEC -16 (TAXI)
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (KA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
АвтоВАЗ 21122 -03 (RUS) Mercedes-Benz E200 BlueTEC -16 (TAXI)
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Sama vanha paikka Kirurgin kohdalla (Kasarmikatu 13, Hki) korkean mäen lakikohdassa suojatie. Tulen pohjoisesta ja suojatien eteen (väli 1,5m) pysäköity Axxx, vanhempi rouva seisoo suojatiellä Axxx nokan takana, tietysti pysähdyn molemmista syistä ja rouva ottaa muutaman askeleen ja ohitseni vetää ratikkakiskoja BXX 5 maasturi - ilmeisesti kiihdytti vielä kun vastaantuleva tuli esiin nyppylän takaa. Onneksi rouva oli sen verran nopsajalkainen, että sai peräännyttyä.
Kun pääsin itse liikkeelle ja lähestyin seuraavassa risteyksessä äskeistä herrasmieskuskia olin vielä niin kiihdyksissä, että vilkutin ajattelemattomasti valoja muutaman kerran, niin tämä pysähtyy keskelle risteystä ja oikein hyppää ulos. Onneksi ajoi niin keskelle, että pääsin livahtamaan takakulman ohi jatkoon enkä kuullut muuta kuin "Mikä v..... sua vaivaa ..."
Mistä näitä sikiää ja miten ne ajaa kaikki noilla samoilla merkeillä? Pitääkö näin avokaudellakin vaan tulla metrolla (fillarilla kuitenkin näkisi nuo samat tyypit liikenteessä).
Kun pääsin itse liikkeelle ja lähestyin seuraavassa risteyksessä äskeistä herrasmieskuskia olin vielä niin kiihdyksissä, että vilkutin ajattelemattomasti valoja muutaman kerran, niin tämä pysähtyy keskelle risteystä ja oikein hyppää ulos. Onneksi ajoi niin keskelle, että pääsin livahtamaan takakulman ohi jatkoon enkä kuullut muuta kuin "Mikä v..... sua vaivaa ..."
Mistä näitä sikiää ja miten ne ajaa kaikki noilla samoilla merkeillä? Pitääkö näin avokaudellakin vaan tulla metrolla (fillarilla kuitenkin näkisi nuo samat tyypit liikenteessä).
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Kannattaa varata rengasrauta tjms. siihen takapenkille ja seuraavalla kerralla hypätä itse ensin sieltä autosta, huutaa niin pirusti, juosta kohti ja heilutella sitä rengasrautaa. Ei nuo BMW/jne.-pullistelijavajakit muuta kieltä ymmärrä.HEV kirjoitti:Sama vanha paikka Kirurgin kohdalla (Kasarmikatu 13, Hki) korkean mäen lakikohdassa suojatie. Tulen pohjoisesta ja suojatien eteen (väli 1,5m) pysäköity Axxx, vanhempi rouva seisoo suojatiellä Axxx nokan takana, tietysti pysähdyn molemmista syistä ja rouva ottaa muutaman askeleen ja ohitseni vetää ratikkakiskoja BXX 5 maasturi - ilmeisesti kiihdytti vielä kun vastaantuleva tuli esiin nyppylän takaa. Onneksi rouva oli sen verran nopsajalkainen, että sai peräännyttyä.
Kun pääsin itse liikkeelle ja lähestyin seuraavassa risteyksessä äskeistä herrasmieskuskia olin vielä niin kiihdyksissä, että vilkutin ajattelemattomasti valoja muutaman kerran, niin tämä pysähtyy keskelle risteystä ja oikein hyppää ulos. Onneksi ajoi niin keskelle, että pääsin livahtamaan takakulman ohi jatkoon enkä kuullut muuta kuin "Mikä v..... sua vaivaa ..."
Mistä näitä sikiää ja miten ne ajaa kaikki noilla samoilla merkeillä? Pitääkö näin avokaudellakin vaan tulla metrolla (fillarilla kuitenkin näkisi nuo samat tyypit liikenteessä).
-----------------------------
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Hyttysen istahtaessa palleilleni kohotin käteni iskuun. Silloin viimeistään huomasin, että väkivallalla (tai sillä uhkaamisella) ei kannata ratkaista ongelmaa .
Viimeksi muokannut ZeiPii, La Kesä 04, 2016 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Eihän tämä puhelimen hiplaaminen ajaessa mikään bemaristien yksinoikeus ole, mutta tämmöstä tällä kertaa... Sitten vielä pokkana sanotaan, ettei se luurin hipelöimenen ajaessa mihinkään vaikuta!
https://www.youtube.com/watch?v=JiH0u3e ... e=youtu.be
Eihän tämä nyt läheskään pahin tilanne ole mitä tuolla tulee vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=JiH0u3e ... e=youtu.be
Eihän tämä nyt läheskään pahin tilanne ole mitä tuolla tulee vastaan.
9³ SC 1,9TiDS A6 '07
#6408
#6408
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
En nyt mitään puolustuspuheita pidä kyseisen merkin puolesta mutta kylläpä saapistelijat osaavat töppäillä liikenteessä siinä missä muutkin. Tänään olisin saanut tuon oman bemarin paskaksi saabistin toimesta mutta näin järkevämmäksi vaihtoehdoksi välttää kolarin
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
^Takuulla löytyy joka merkin parista urpoja. Eikä sitä itsekään täydellinen ole... vaikka pirun lähelle pääsenkin.
9³ SC 1,9TiDS A6 '07
#6408
#6408
Re: Taas nousi bemaristien pisteet
Luulisi, että nämä kuvat Huvilakadulta osoittavat kardaanipelin huonon etenemiskyvyn tai sen epäilemisen, mutta nämä samat sällit pysäköi kesälläkin välillä näin. Mammuttikone painaa vissiin nokkaa niin paljon, että vekslaukseen ei käsivoimat riitä.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH