Minkäslaisia paatteja porukalla?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
-velmu-
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 19:08
Paikkakunta: Harjavalta

Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja -velmu- »

Eli otsikon mukaisesti minkäslaisella "vehkeellä" menet veden päälle kun saabin kabiiinista kömmit ulos? Itel allekirjoituksen mukainen alumiinivene.
-velmu-
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 19:08
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja -velmu- »

-velmu- kirjoitti:Eli otsikon mukaisesti minkäslaisella "vehkeellä" menet veden päälle kun saabin kabiiinista kömmit ulos? Itel allekirjoituksen mukainen alumiinivene.

Hupsista! :oops: Modet siirtäkööt avauksen gallup alueelle, jos tää oli väärä osio...
Viimeksi muokannut -velmu-, Pe Syys 05, 2008 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Re: Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja patu »

Sellainen isän vanha terhi 400 vm.-75 yamahan 91vm. 20hv öhöm 25hv
Tein perusteellisen entisöinnin siihen toissa talvena eli vaikka vanha paska onkin niin on uuden veroinen... Jos näät ensikesänä Säkylän Pyhäjärvellä sellaisen fiatin metallihohto bordellinpunaisen, ja tonnarin värikartasta hopeisella maalatulla vauhtiraidalla ,pikku pulpettiveneen joka on varustettu rosterikaiteilla ja aarnikotka tarralla.. Se olen sit minä 8)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-velmu-
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 19:08
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja -velmu- »

patu kirjoitti:Sellainen isän vanha terhi 400 vm.-75 yamahan 91vm. 20hv öhöm 25hv
Tein perusteellisen entisöinnin siihen toissa talvena eli vaikka vanha paska onkin niin on uuden veroinen... Jos näät ensikesänä Säkylän Pyhäjärvellä sellaisen fiatin metallihohto bordellinpunaisen, ja tonnarin värikartasta hopeisella maalatulla vauhtiraidalla ,pikku pulpettiveneen joka on varustettu rosterikaiteilla ja aarnikotka tarralla.. Se olen sit minä 8)
Täytyypäs tarkkailla sillä samoilla vesillä kuljetaan! :D
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Re: Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja patu »

Huomenna liikutan saabin voimin Eurassa::::
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Minkäslaisia paatteja porukalla?

Viesti Kirjoittaja pade »

Veneistä löytyy jo aihe joten jatkakaamme siellä :)

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=24&t=60799
Lukittu