KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa 2012-2017

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5356
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja VKe »

Niin se foorumi näköjään räksyttää kun sille huutaa :)

Vanha suomalainen sananlasku...
Sininen Saab 9-3, '99
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Noh,en todellakaan ollut edes ehdolla.Enkä edes haluaisi.
Onneksi minuteman ei päässyt,täällä hänen kirjoittelun perusteella kansa valitsi aivan oikein. :mrgreen:
Kirjoittelut ei ole ollut muuta kuin itkua itkun perään minutemanilla.
Ollaan kuulemma pahoinvointiyhteiskunta jne.
Kannattas joskus vaikka lähteä muualle katsomaan miten hommat hoidetaan.
itse olen kiertänyt rekalla tätä "muoilman palloa" ja nähnyt miten monessa maassa on asiat aika hemmetin paljon jäljessä tästä "pahoinvointivaltiosta".
Herra on hyvä ja muuttaa toisaalle niin kuin olen ennenkin minutemalle ehdottanut.
Meinaan kun ei tunnu kelpaavan.

Aikamamoinen äänivyöry muuten 22 ääntä tampereen piirissä.. :lol: :lol: :lol:
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

tomaatti kirjoitti:Noh,en todellakaan ollut edes ehdolla.Enkä edes haluaisi.
Onneksi minuteman ei päässyt,täällä hänen kirjoittelun perusteella kansa valitsi aivan oikein. :mrgreen:
Kirjoittelut ei ole ollut muuta kuin itkua itkun perään minutemanilla.
Ollaan kuulemma pahoinvointiyhteiskunta jne.
Kannattas joskus vaikka lähteä muualle katsomaan miten hommat hoidetaan.
itse olen kiertänyt rekalla tätä "muoilman palloa" ja nähnyt miten monessa maassa on asiat aika hemmetin paljon jäljessä tästä "pahoinvointivaltiosta".
Herra on hyvä ja muuttaa toisaalle niin kuin olen ennenkin minutemalle ehdottanut.
Meinaan kun ei tunnu kelpaavan.

Aikamamoinen äänivyöry muuten 22 ääntä tampereen piirissä.. :lol: :lol: :lol:
Ja kuten ennenkin on todettu, sinun ontuvalla logiikallasi asioiden täytyisi olla niin retuperällä kuin ne tällähetkellä ovat, vain siksi että jossakin muualla menee vielä huonommin? Ja kuten ennenkin on todettu, siinä logiikassa ei ole muuta rajaa kuin toiseksi huonoin sija. Eniten sinua kuitenkin taitaa harmittaa yleinen 4,5% nousu kannatuksessa...

Ja mikäs siinä kahdessakymmenessä kahdessa äänessä sinua niin huvittaa? Outo naama, pieni puolue ja olematon budjetti, ei siinä muuta tarvita.

Ja vaikka sinun kiusaksesikin en aio muuttaa täältä yhtään mihinkään, vaan jatkan valitulla linjalla ja Eduskuntavaaleihin mennäänkin jo kokeneempana ja aivan eri luokan eväillä.

Kirjoituksistasi on muuten suoraan tulkittavissa humalan eri vaiheet noususta laskuun, ja jos ja kun joskus pääsen asioihin vaikuttamaan, aionkin vaatia alkolukkoja internetliittymiin :wink:

Ps. Oletko oikein erikoistunut juuri minun juttujeni lukemiseen ja asioiden tonkimiseen, erikoista kiinnostusta täytyy tuntea että tekee niin, ja vielä jaksaa ruikuttaa niistä. Vaikka sanotaanhan että rakkaudesta se hevonenkin potkii...
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

VKe kirjoitti:Niin se foorumi näköjään räksyttää kun sille huutaa :)

Vanha suomalainen sananlasku...
Räksyttääpä hyvinkin, vaan toiset sentään yrittävät mutta eräs vain räksyttää. :wink:
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Minuteman kirjoitti:
VKe kirjoitti:Niin se foorumi näköjään räksyttää kun sille huutaa :)

Vanha suomalainen sananlasku...
Räksyttääpä hyvinkin, vaan toiset sentään yrittävät mutta eräs vain räksyttää. :wink:
Tosin eipähän sitä kannata myöskään kompuroida yhden räksytyksiin, jos aikoo jatkaa kovasti eteenpäin.
900C -86
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Minuteman kirjoitti: Kirjoituksistasi on muuten suoraan tulkittavissa humalan eri vaiheet noususta laskuun, ja jos ja kun joskus pääsen asioihin vaikuttamaan, aionkin vaatia alkolukkoja internetliittymiin :wink:

Ps. Oletko oikein erikoistunut juuri minun juttujeni lukemiseen ja asioiden tonkimiseen, erikoista kiinnostusta täytyy tuntea että tekee niin, ja vielä jaksaa ruikuttaa niistä. Vaikka sanotaanhan että rakkaudesta se hevonenkin potkii...
Jaa musta kun tuntuu että sulla on kiinnostusta mun kirjoittamiini juttuihin.
Jos kerran olet tulkinnut humalankin vaikutusta minun kirjoitteluuni... :D
Itsestäni vaan tuntuu että sinusta ei ole juurikaan ollut apua SAAB jutuissa,pelkkää off-topic paskaa olet suoltanut.
Ota ja mene itäblogin maihin niin saat oikeaa itkettävää.

Ja kyllä mua jaksaa naurattaa 22 ääntä.Olikohan kaikki sukulaisiasi.Mansessa on kuitenkin suht monta äänestäjää.. :lol: :lol:
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

ASTech kirjoitti:
Minuteman kirjoitti:
VKe kirjoitti:Niin se foorumi näköjään räksyttää kun sille huutaa :)

Vanha suomalainen sananlasku...
Räksyttääpä hyvinkin, vaan toiset sentään yrittävät mutta eräs vain räksyttää. :wink:
Tosin eipähän sitä kannata myöskään kompuroida yhden räksytyksiin, jos aikoo jatkaa kovasti eteenpäin.
Eipä toki, enkä ole kompuroimassakaan, mutta nimim. "tomaatin" rekka-ajelukokemustensa pohjalta muodostamiin kummallisiin käsityksiin Suomalaisten hyvinvoinnista sanoisin että ehkä hänen kannattaisi kokeilla menemistä jonkun suuren kaupungin lähiöghettoon tai baariin ja kertoa siellä ihmisille että: "Teillähän menee täällä ihan pirun hyvin...
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

tomaatti kirjoitti:
Minuteman kirjoitti: Kirjoituksistasi on muuten suoraan tulkittavissa humalan eri vaiheet noususta laskuun, ja jos ja kun joskus pääsen asioihin vaikuttamaan, aionkin vaatia alkolukkoja internetliittymiin :wink:

Ps. Oletko oikein erikoistunut juuri minun juttujeni lukemiseen ja asioiden tonkimiseen, erikoista kiinnostusta täytyy tuntea että tekee niin, ja vielä jaksaa ruikuttaa niistä. Vaikka sanotaanhan että rakkaudesta se hevonenkin potkii...
Jaa musta kun tuntuu että sulla on kiinnostusta mun kirjoittamiini juttuihin.
Jos kerran olet tulkinnut humalankin vaikutusta minun kirjoitteluuni... :D
Itsestäni vaan tuntuu että sinusta ei ole juurikaan ollut apua SAAB jutuissa,pelkkää off-topic paskaa olet suoltanut.
Ota ja mene itäblogin maihin niin saat oikeaa itkettävää.

Ja kyllä mua jaksaa naurattaa 22 ääntä.Olikohan kaikki sukulaisiasi.Mansessa on kuitenkin suht monta äänestäjää.. :lol: :lol:
Ihan oikeasti, paljonko on "tomaatille" ikää kertynyt? Ja missä sijaitsee "itäblogi"?
Jos et ole huomannut, niin tämä off-topic on off-topic- osastolla ja tämä Kunnallisvaaliketjussa, muualla minä en tekstejäsi edes lue. :wink:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Ihan oikeasti, paljonko on "tomaatille" ikää kertynyt? Ja missä sijaitsee "itäblogi"?
Jos et ole huomannut, niin tämä off-topic on off-topic- osastolla ja tämä Kunnallisvaaliketjussa, muualla minä en tekstejäsi edes lue. :wink:[/quote]

Ikää on 34.Parikympisestä olen maailmalla aikaani viettänyt.Viimeiset 4 vuotta pelkkää suomen ajoa.Ja nyt yli vuoden selän takia kotona.
Joten tuskin itse olet ehtinyt yhtä paljon nähdä?
Jos et tiedä missä missä sijaitsee "itäblogi"niin kertoo sinusta kaiken.Kantsis varmaan lähteä katsomaan maailmaa.Muuallekin kuin sinne aurinkorannoille.
Ja jos sinne etelään lähtee niin kannattaa ajella niitä natikoita pitkin jotta näkee todellista elämää.
Pohjois espanjakin on pikkuisen karua talvisaikaan.
Kannattaa myös kokeilla käydä jossain muuallakin kuin siellä lähiöghettossa tai baarissa.
Jos on rahaa käydä baarissa niin eikös silloin hyvin mene mitä hä?

Tää saa nyt jäädä mun osaltani tähän.
rotisko
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 00:14

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja rotisko »

kansa on puhunut ja pulinat pois sanoi entinen kansanedustaja ja ministeri, edesmennyt vihannes jorolainen sananmuunnoksena.

perussuomalaiset ja muukin oikeisto näyttää nousseen kannatusluvuissa selkeästi. perussuomalaisten nousulle näkisin varsin selkeitä syitä, yleinen ahdistus ja liian lepsu maahanmuuttopolitiikka niistä aiheuvine turvattomuuden kokemuksineen ja vaaratilanteineen. ne näkyvät eniten juuri suurempien kaupunkien lähiöissä ja öisin keskusta-alueilla kun 'yön timot' ottavat kulttuurinsa mukaisesti 'vähän väkisin' kantaväestöön kuuluvaa heikompaa sukupuolta jenginä. paikoin on selvää ghettoutumista havaittavissa, joka taas ei ole suotava ilmiö kun katsotaan, ruotsin, tanskan, saksan ja ranskan tapahtumia vastaavanlaisten massoittumien turhautumista ja nuorten miesten väkivaltaaalloista eri etnisissä lähiöissä, esim. pariisissa, köpiksessä, malmössä jne.

ilmeisesti vasemmisto on ajanut liian ymmärtävää politiikkaa asioissa, jotka koskettavat tavallista suomalaista. itsekin olen usein äänestellyt vähän enemmän vasemmalle, mutta nyt en voinut enää. pakko katsoa ympärilleen tarkemmin ja kuka aikoo tehdä ja mitä, sen mukaan sitten.
SAAB 9000cc turbo M1987 (nyk.ka), 900i 1988 (ex-ka), 99GL 1978 (ex-ka), 96 V4 super 1978(ex-ka), 95 1967(exä). muuten tässä pitäisi lukea jotain fiksua: -jotain fiksua.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Minä olen seuraillut silleen puolihuolimattomasti tuota vaalitouhua, tarkoittaa että kun telkkari on uutisten aikaan auki niin kuuleehan sitä vähän väkistenki. Olen sitä mieltä että perussuomalaisten menestys pohjaa pitkälti siihen että kansa on huomannut että nämä pääpuolueet on ihan yhtä ja samaa p*skaa, aivan sama ketä äänestää. Oli sitten sinipunaa, punamultaa tai sinimultaa niin ei se siitä miksikään muutu. Soini porukoineen on iskenyt hyvään rakoon. Nyt pitää yleisvastustaminen ja kritisoiminen saada muutettua konkreettiseksi toiminnaksi. Eikö se isä Vennamokin joskus nostellut päätään hetkittäin.. palatakseen sitten takaisin ruotuun.
Joo.. karavaani jatkaa matkaa ja koirat haukkuu.

JA mitä tulee tuohon tietulliasiaan niin voitaisiin laittaa kauniaislaisille tietullit Epsoon rajalle. :idea: Aina kun Kauniaisista lähdetään pois niin napsahtaisi 20 euron maksu Espoon kaupungille. Ja sama palatessa. Näin pelastuisi maailma ja nämä saastuttavilla ökymaastureilllaan ajavat porhot saisivat maksaa raskaimman mukaan. :D
9000CS 2,3
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

tomaatti kirjoitti:Ikää on 34.Parikympisestä olen maailmalla aikaani viettänyt.Viimeiset 4 vuotta pelkkää suomen ajoa.Ja nyt yli vuoden selän takia kotona.
Joten tuskin itse olet ehtinyt yhtä paljon nähdä?
Jos et tiedä missä missä sijaitsee "itäblogi"niin kertoo sinusta kaiken.Kantsis varmaan lähteä katsomaan maailmaa.Muuallekin kuin sinne aurinkorannoille.
Ja jos sinne etelään lähtee niin kannattaa ajella niitä natikoita pitkin jotta näkee todellista elämää.
Pohjois espanjakin on pikkuisen karua talvisaikaan.
Kannattaa myös kokeilla käydä jossain muuallakin kuin siellä lähiöghettossa tai baarissa.
Jos on rahaa käydä baarissa niin eikös silloin hyvin mene mitä hä?

Tää saa nyt jäädä mun osaltani tähän.
Vai 34, ja jutut henkilökohtaisine nimittelyineen ovat juuri kuin puberteetti-ikäisen, tai elämässään vain rekkaa ajamaan joutuneen suusta.

Jos et sattunut huomaamaan, niin tämä on Kunnallisvaaleja käsittelevä ketju, eikä ketään oikeasti kiinnosta sinun rekka-ajelusi.

Ja hyvä jos rutinasi jää tältä osalta tähän, sillä minä en aio tyyliäni muuttaa, enkä häipyä mihinkään vain jonkun anonyymin "tomaatin" avautumisien vuoksi, ja sinulla tässä onkin kaksi vaihtoehtoa:

a) Joko skippaat kirjoitukseni liian ahdistavina, sitä varten tuossa vasemmalla on helposti huomattava ja muuttumaton avatar, ettei tarvitse suurella vaivalla yrittää lukea tekstiä havaitakseen ettei tykkää siitä.

b) Tai jatkat vanhaan tyyliisi, eli pakonomaisesti kirjoituksiani lukevana ja niistä suivaantuvana, minun ikiomana perskärpäsenäni tällä Foorumilla.


Ps. Ota nyt itse ensin selvää onko sellaista asiaa edes olemassa kuin "itäBLOGI".... :lol:
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Saappi Kuski kirjoitti:Minä olen seuraillut silleen puolihuolimattomasti tuota vaalitouhua, tarkoittaa että kun telkkari on uutisten aikaan auki niin kuuleehan sitä vähän väkistenki. Olen sitä mieltä että perussuomalaisten menestys pohjaa pitkälti siihen että kansa on huomannut että nämä pääpuolueet on ihan yhtä ja samaa p*skaa, aivan sama ketä äänestää. Oli sitten sinipunaa, punamultaa tai sinimultaa niin ei se siitä miksikään muutu. Soini porukoineen on iskenyt hyvään rakoon. Nyt pitää yleisvastustaminen ja kritisoiminen saada muutettua konkreettiseksi toiminnaksi. Eikö se isä Vennamokin joskus nostellut päätään hetkittäin.. palatakseen sitten takaisin ruotuun.
Joo.. karavaani jatkaa matkaa ja koirat haukkuu.
Lainasin nyt tätä, ja luin tuon "Rotiskon" tekstin myös, ja hyvä että täällä on myös aikuisia ihmisiä keskustelemassa asioista.

Todellakin PS. otti voiton kotiin niin kuin vain totuus voi aina lopulta voittaa, ja tällä kertaa Kunnallisvaalit todellakin tekivät vaikutuksen ja hämmensivät koko valtakunnanpolitiikkaa niin että kansa sanoi mielipiteensä ja maahanmuuttoasia saatiin nostettua pöydälle eräiden piirien sitkeästä vastustuksesta ja jo pitkään jatkuneesta tiedonpimittämisestä sekä kritisoijien mustamaalaamisesta huolimatta.

Nyt onkin mielenkiintoista, ja osin "demokratian" kannalta arveluttavaakin ollut seurata vanhojen puolueiden hätäreaktioita siihen asiaan että vuosikausien paskanpuhuminen tuli lopulta omille kintuille.

Thors vihreine kumppaneineenhan käytteli fasistikortteja ahkerasti jo ennen vaaleja, vahvistaen möläytyksillään vain PS:n voittoa, ja RKP:n tappiota.

RKP:hän tippuu nyt kuntaliiton hallituksesta kuten demokraattinen vaalitulos takaa, paitsi että nyt tähänkin ollaan sitten jo sorvaamassa "erityispykäliä" joilla taataan RKP:n paikan pysyminen epämiellyttävästä Kansan äänestämästä vaalituloksesta huolimatta.

Oikeusministeriö Braxin (Vihr) johdolla ministeriö on säätämässä hätäasetuksia ja ohjesääntöjä Kunnanvaltuustojen puheenjohtajille Perussuomalaisten "Vihapuheiden", eli Suomeksisanottuna totuuksien laukomisen estämiseksi.. Melkoisen leimaavaa, mutta vihertäjältä ei mitenkään yllättävää.

Vanhanen kertoo toivovansa ettei maahanmuuttoasiasta, eli siitä mistä hän ja porukkansa ovat itse vaienneet vuosikaudet, tule "lyömäasetta", eli hän toivoo ettei maahanmuuttoasia nouse yleisen ja poliittisen keskustelun aiheeksi.

No, myöhäistä kiukutella kun kissa on pöydällä ja pysyy, enää ei keskustelun tyrehdyttämiseksi riitä pelkkä rasistikortin vilautus, ja perusteettoman maahanmuuton fanaattisilta kannattajilta aletaankin vaatia kiusallisia faktoja näkökulmiensa perusteiksi.

Mahtavinta tässä on vieläpä se, ettei koko Kansa ole todellakaan tyhmää, ja kaikki nämä vanhan kaartin hätämöläytykset ja Kansan äänestämien tulosten epätoivoinen halventaminen vain lisää ärtymystä ja ihmisten kyllästymistä vanhojen puolueiden kakinjauhantaan sekä nimenomaan lisää PS:n suosiota.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Se oli kyllä mukavaa huomata mitä noita vaalikeskusteluja näin että äänestäjät ei näköjään enää tyydy siihen että yhden pienen puolueen puheenjohtajan kommentit kuitataan vaan yhdellä sanalla populismiksi. Ja itse asiasta keskustelu pyritään lopettamaan siihen.
Ne on oikeasti k*^?=päitä jotka luulevat istuvansa jossain norsunluutornissa jota kukaan ei saa horjuttaa.
Niitä vaalikeskusteluja mitkä minä näin, leimasi suunnilleen alusta loppuun Vanhasen ja Kataisen yhteinen valtalinnakkeen puolustaminen kaikkea kritiikkiä vastaan.
Toki keskustelut meni muutenkin koko ajan kuntateeman ulkopuolelle valtakunnan politiikkaan plus että tietysti muuttui lapselliseksi kilpahuudoksi (joka pakotti vaihtamaan kanavaa).
Niitä keskusteluja on vaan masentavaa seurata kun TOIMITTAJAT tyytyy mihin vaan liirumlaarumiin eivätkä vaadi ehdokkailta mitään konkreettisia keinoja millä aikoisivat lupauksensa lunastaa. Kaikki ne haluaa vaan hyvää kaikille ja ainoa mitä lupaavat on keinoiksi "keskustelu ja yhteistyö".

Vanhasen itkunsekaisten ensireaktioiden jälkeen tuli tuttu käsienpesuvaihe. Vika tappioon kiirehdittiin hakemaan parin tehtaan lopetuksesta. On se pesunkestävä p*)_*. Kunnon poliitikko ei ikinä myönnä itse tehneensä mitään väärää.
9000CS 2,3
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: KYSELY - SAABISTIT Kunnallisvaaleissa

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Minuteman kirjoitti:
tomaatti kirjoitti:Ikää on 34.Parikympisestä olen maailmalla aikaani viettänyt.Viimeiset 4 vuotta pelkkää suomen ajoa.Ja nyt yli vuoden selän takia kotona.
Joten tuskin itse olet ehtinyt yhtä paljon nähdä?
Jos et tiedä missä missä sijaitsee "itäblogi"niin kertoo sinusta kaiken.Kantsis varmaan lähteä katsomaan maailmaa.Muuallekin kuin sinne aurinkorannoille.
Ja jos sinne etelään lähtee niin kannattaa ajella niitä natikoita pitkin jotta näkee todellista elämää.
Pohjois espanjakin on pikkuisen karua talvisaikaan.
Kannattaa myös kokeilla käydä jossain muuallakin kuin siellä lähiöghettossa tai baarissa.
Jos on rahaa käydä baarissa niin eikös silloin hyvin mene mitä hä?

Tää saa nyt jäädä mun osaltani tähän.
Vai 34, ja jutut henkilökohtaisine nimittelyineen ovat juuri kuin puberteetti-ikäisen, tai elämässään vain rekkaa ajamaan joutuneen suusta.

Jos et sattunut huomaamaan, niin tämä on Kunnallisvaaleja käsittelevä ketju, eikä ketään oikeasti kiinnosta sinun rekka-ajelusi.

Ja hyvä jos rutinasi jää tältä osalta tähän, sillä minä en aio tyyliäni muuttaa, enkä häipyä mihinkään vain jonkun anonyymin "tomaatin" avautumisien vuoksi, ja sinulla tässä onkin kaksi vaihtoehtoa:

a) Joko skippaat kirjoitukseni liian ahdistavina, sitä varten tuossa vasemmalla on helposti huomattava ja muuttumaton avatar, ettei tarvitse suurella vaivalla yrittää lukea tekstiä havaitakseen ettei tykkää siitä.

b) Tai jatkat vanhaan tyyliisi, eli pakonomaisesti kirjoituksiani lukevana ja niistä suivaantuvana, minun ikiomana perskärpäsenäni tällä Foorumilla.


Ps. Ota nyt itse ensin selvää onko sellaista asiaa edes olemassa kuin "itäBLOGI".... :lol:
Äh,antaa olla,tää ei johda mihinkään.
Onnea muuten valituille,kansa on taas puhunut.
Vastaa Viestiin