Saab Badgeja

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Harrimatias
"Hölösuu"

Saab Badgeja

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Saab 900 2.0t Cab -97
oju
"Hirsch"
Viesti:

Re: Saab Badgeja

Viesti Kirjoittaja oju »

Tämä olisi meikäläisen mieleen:
http://cgi.ebay.com/SAAB-AIRPLANE-49mm- ... 240%3A1318

Valitettavasti koko on hieman liian pieni ysifemmaan, haitanneeko tuo? Miltä merkin alta paljastuu kun sen irrottaa?
Pekko_Å
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Pekko_Å »

oju kirjoitti:Tämä olisi meikäläisen mieleen:
http://cgi.ebay.com/SAAB-AIRPLANE-49mm- ... 240%3A1318

Valitettavasti koko on hieman liian pieni ysifemmaan, haitanneeko tuo? Miltä merkin alta paljastuu kun sen irrottaa?
Mulla on keulilla toi merkki. Se meni teipillä paikoilleen, joka oli jo kiinni merkissä.

Eli alkuperäisessä merkissähän oli ne ohjuritapit mitä tossa ei ole, joten "asennus" vaati vähän käsi-silmä koordinaatiota... Mutta ainakin mulla meni ihan suoraan, ja mullahan tunnetusti on noi peukalot aika keskellä kämmentä...

Ja ei sitä puuttuvaa hopean väristä reunusta huomaa. Tohon hintaan ihan ok osa. Ja ainakin mulla pysynyt hyvin kiinni. Muista vaan pyyhkiä ne vanhat liimat pois ennenkuin laitat tuon paikoilleen, voit käyttää apuna esim. hiustenkuivainta tai liuotinta.

Toi sopis kyllä varmasti parhaiten mustaan autoon, mutta ei se ainakaan mun silmiin rumalta vaikuttanut, tosin on toi mun biilin värikin melko tumma....
Viimeksi muokannut Pekko_Å, Ma Joulu 29, 2008 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

oju kirjoitti:Miltä merkin alta paljastuu kun sen irrottaa?
Maalipinta, tarran jämiä, jotka kyllä saa pois, ja kaksi ohjurireikää, jotka on aika paljon pienemmällä halkaisijalla kuin itse merkki.

Muutaman millin heitto halkaisijassa ei tuo näkyville mitään ihmeellistä jos vain oma silmä sietää upotuksen ja merkin halkaisijaeron.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Vastaa Viestiin