Kerrostalo, rak 1999. Signaalitaso 60-100 (pomppii) ja laatu 70> (siitä ei saa samanlaista reaalitilaa, on vain kiinteä). Olen itse asunut tässä n. 5 vuotta ja kerran tehtiin jokin signaalin vahvistus jakohuoneessa.
Tässä iltasella taas näkynyt moitteetta ja näkyy parasta aikaa. Liekkö tuon kuormituksen kanssa tekemistä. Toisaalta, illalla ihmiset katsovat enemmän telkkua.
Boxeissa toisessa on 2 viritintä, toisessa 4. Tai ainakin 4:ää pystyy samaan aikaan tallentaa ja 5:dettä katsomaan. Piuhat uskoisin olevan oikein, ei ne varmaan tallentais oikein noin montaa, jos olis väärin. (Ja kyl mä ny se verran osaan

).
Vanhemman firmis on loka05, mutta toiminu tähän asti. Ostaessa päivittelin sitä silloiseen uusimpaan.
Uudessa on orkkis. Muutaman kuukauden ikäinen, niinku telkkukin.
Täytyy huomenna valitella Welhon suuntaan ja tarvittaessa myös taloyhtiölle. Veikkaan että huomenna alkaa näkyä. Tilaushan tehtiin lauantaina, joten kummiski jääny joki arkinappula painamatta.
Azanovix kirjoitti:Tuohon bonukseen liittyen: taitaapi olla yleinen ilmiö ainakin welholla, että kanavapaketin hankkimisen jälkeen ensimmäiset 2-3 viikkoa näkyy lähes kaikki kanavat.
Joo näin kans vähän aattelin. Tallennukset pistin kyllä heti menemään (onneks on 500GB ja vanhassa 250GB). Tosin ei sieltä nyt mitään hirveen ihmeellistä tule, kuten ei HD-kanaviltakaan. Siinä mielessä nää onkin aika turhia, mut tää olikin testaus.
Ja noista HD-kanavista vielä, et eihän sieltä tule edes kuin perus HD:tä, ei Fullia. 1080i:tä osa, mutta sehän on huonompaa kuin 720p.