No satkussa yksi varma ruostekohta on etutukivarsien välissä oleva pelti.
Sekä oven alareunat ovat järjestään puhki..( varaosina saa uusia peltiosia ) takaiskarien kiinnitys yläpäästä ( ruostuu puhki )
Moottorissa saattaa olla pahvi menossa ( jos vuotaa vettä ulos )
Virtalukko kulunut ( avain ei pysy pesässään )
Nokkapellin sivut edestä puhki.
Ja vaihteistossa jos kakkonen ei mene suosiolla n.60km/h nopeudessa päälle ( kun vaihdetaan alaspäin ) niin on merkki alkavasta vaihteisto viasta, joka saadaan aikaiseksi väärällä öljyllä.
Jos näin on niin älä osta ko..yksilöä, ehjiäkin on myynnissä.
Ja jos mittarissa on 200t-260t ja auto on ryhdissään niin ei tuo ole saabille matka eikä mikään.
Ja syyläri kannattaa tutkia on ollut paljon yksilöitä joissa syyläri on ollut tukossa.
IKINÄ EI KANNATA OSTAA C MALLIN SAABIA.
Ruisku siis kannattaa ostaa esim 900i
Tähän osien hinnat ovat veilä inhimilliset, tarkoitan suuttimia yms...
No muuta ei näin äkistään tule mieleeni...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#