http://www.gsmarena.com/nokia_5320-review-271.php
Tuollainen tuli hankittua vanhemman nokialaisen tilalle ja tässä omia ajatuksia jos jollekin olisi hyötyä näistä. Olen kahden vaiheilla myynkö pois tämän.
+ musiikinkuuntelu mukavaa ja helppoa. mukanatulevat korvanapit toimii siten että musiikki keskeytyy kun joku soittaa. 3.5mm plugiliitännän avulla helppo yhdistää stereoihin. Windowsin Mediaplayerista tosi vaivatonta siirtää musiikkia puhelimeen.
+kohtuullisen pienikokoinen ja kevyt
+mukana nokia maps ohjelmisto, eli kartta mukana jatkuvasti
+2mpix kamera salamalla (autozoom kuitenkin puuttuu), myös kakkoskamera jolla omakuvat helposti
+vakiovarusteena mukava 1GB muistikortti
+värinähälytys riittävän voimakas (7260:ssa oli surkea, 6120:ssa oli myös hyvä)
+kaikenkaikkiaan hienosti varusteltu puhelin ja käytettynä kohtalaisen edullinen
-Näyttö on aivan hirveä minun atk-työssä valmiiksi rasittuneille silmille, vaikka valitsisi isoimmat fontit. Tämän takia laitan ehkä myyntiin tämän.
-Näytönsäästötila on tosi huono ja epäselvä, vanhassa puhelmiessani (7260) näytönsäästötilassa näkyi ISOLLA kellonaika, ja erittäin selkeät symbolit jos joku on soittanut tai viestittänyt. Tässä pitää puhelin ottaa 10cm päähän silmistä että näkee ruudusta jotain.
-Näppäimistö on huono, liikaa valintanappuloita liian lähekkäin, jatkuvasti tulee painettua väärää nappia erityisesti tekstiviestejä käytettäessä. Navinäppäimestä tai siitä isosta keskimmäisestä, painan aina väärin siten että samalla painan jotain neljästä reunasta ;(
-Ei osaa lähettämään flash-viestejä kuten vanhempi puhelin osasi (tai sit itse en osaa)
-En ole löytänyt hymiöitä tekstiviesteihin!

-Alimitoitettu akku, tätä saa ladata usein