Ajelin eilen tuolla Itä-Suomen syrjässä hakemassa kaverit ja niiden veneen pois Saimaalta. Hyvinhän tuo "alipaine"turbokin jaksaa vähän isompaakin venettä kiskoa, mutta tuli nähtyä melko hurja viritys:
Ihmettelin, että onpas joku haukannut suuren palan kun veti purjevenettä - ei ihan pientä - trailerilla, jarrullisella onneksi. Masto ei onneksi ollut pystyssä. Vähän aikaa perässä ajelin ihmetellen yhdistelmän hyytymistä pieniinkin mäkiin ja sitä, että vetoautoa ei takaapäin edes nähnyt. Pääsin siitä sitten ohi ja vieläkin harmittaa kun ei ollut digikamera valmiina:
Klonksvaken POLO veti minkä jaksoi tuota venettä! Toivottavasti ei ollut pitkä taival edessä...
hämmästyttävä yhdistelmä
Onhan näitä aina joskus kaikenmaailman yhdistelmiä...Paras mitä itse olen nähnyt on, että kakkoskoppaisella 1.3:lla golfilla on vedetty tuollaista öbaut 8 metristä teli-asuntovaunua
. Papparaisella oli hieman suhteellisuudentaju kadoksissa.
Olisin soittanut poliisille, mutta olin niin huvittunut näkemästäni että tuli mieleen vasta kotona. Käy golfinkin jarrut melko kuumana kun tuollainen reilusti yli tonnin painoinen vaunu pitää pysäyttää...

Olisin soittanut poliisille, mutta olin niin huvittunut näkemästäni että tuli mieleen vasta kotona. Käy golfinkin jarrut melko kuumana kun tuollainen reilusti yli tonnin painoinen vaunu pitää pysäyttää...