hämmästyttävä yhdistelmä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
tevisu
"Hölösuu"

hämmästyttävä yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Ajelin eilen tuolla Itä-Suomen syrjässä hakemassa kaverit ja niiden veneen pois Saimaalta. Hyvinhän tuo "alipaine"turbokin jaksaa vähän isompaakin venettä kiskoa, mutta tuli nähtyä melko hurja viritys:

Ihmettelin, että onpas joku haukannut suuren palan kun veti purjevenettä - ei ihan pientä - trailerilla, jarrullisella onneksi. Masto ei onneksi ollut pystyssä. Vähän aikaa perässä ajelin ihmetellen yhdistelmän hyytymistä pieniinkin mäkiin ja sitä, että vetoautoa ei takaapäin edes nähnyt. Pääsin siitä sitten ohi ja vieläkin harmittaa kun ei ollut digikamera valmiina:
Klonksvaken POLO veti minkä jaksoi tuota venettä! Toivottavasti ei ollut pitkä taival edessä...
samsikki
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Kyllähän volkkari jo sillä koelaudan tärinällä vetää yhtä purjevenettä. :twisted:
MindW
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MindW »

Varmaan oli ainakin tuplasti painoa sallittuun. :lol: Mitenköhän olisi käynyt jos jossain mäessä olisi poloinen kärähtänyt :?
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Ant_ti
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

Luin tuota juttua ja väistämättä säikähdin että tarkoitit FSO Pollea, tuota maanmainiota lava-autoa :D

Mutta sitten luin tarkemmin :lol:
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Onhan näitä aina joskus kaikenmaailman yhdistelmiä...Paras mitä itse olen nähnyt on, että kakkoskoppaisella 1.3:lla golfilla on vedetty tuollaista öbaut 8 metristä teli-asuntovaunua 8O. Papparaisella oli hieman suhteellisuudentaju kadoksissa.
Olisin soittanut poliisille, mutta olin niin huvittunut näkemästäni että tuli mieleen vasta kotona. Käy golfinkin jarrut melko kuumana kun tuollainen reilusti yli tonnin painoinen vaunu pitää pysäyttää...
Vastaa Viestiin