Nettiriippuvuudesta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Nettiriippuvuudesta

Viesti Kirjoittaja jariha »

Alokkaita kotiutettu nettiriippuvuuden tähden

Kuinka kauan sinä pärjäät ilman nettiä? Millaiset ovat vieroitusoireet? Näin kesälomien aikaan/jälkeen luulis kokemuksia olevan.

Itse olen hyvää vauhtia addiktoitumassa ja se on puhtaasti tämän foorumin syytä :twisted:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
MindW
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MindW »

Kotona kun olen, netissä pitää käydä päivittäin, mutta olin matkoilla 3 viikkoa, ei tuntunut missään kun ei päässyt nettiin. :)

Menee kyllä vähän liian pitkälle tuo nettiriippuvuus jos pitää intistä kotiuttaa. :lol:
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Joo, GPRS on kiva keksintö :D
Kyllä sitä pärjää ihan ok ilman nettiä mutta kun tääl on kaikkee kuvaa ni miks sitä ihan väkisin itteään kiusaisi :wink:

Ny just mööttessä Oslossa, vaivihkaa aina foorumiin katsomaan onko jotain oleellista menossa... :oops:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Aero97
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Kylläpä nykyään intistä pääsee livistämään vaikka minkä syyn perusteella :evil: Minkähän takia siellä armeijassakin pitää nykyään olla niitä tietokoneita varusmiehille? Nettiriippuvuus on tosiaankin aika tavalla liian pitkällä jos ei muutamaa päivää kestä ilman, nykyään kun taitaa viikonloput olla varusmiehillä pääsääntöisesti vapaata.

Eipä Suomen armeijan tulevaisuus näytä kovinkaan hyvältä. Mitenkähän joukot toimisivat tositilanteessa? En minä nyt jouda hyökkäämään, pitää päästä nettiin suffaamaan :)

Ja kai samalla tavalla pitäisi sitten vapauttaa/lykätä palvelusta muittenkin riippuvuuksien takia, esim. keskikaljariippuvuuden, pimppariippuvuuden :D
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
Cassu
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Kun vaan joku tietäisi.....viime talven tietokone oli mun paras kaverini ja lähin vihanmieheni :lol: , kuin avioliitossakin....tie on mutkainen ja kuoppainen....sitä suhdetta pitää hoitaa ja ehostaa ja aina kasvaa toisen mukana

Mut kyl nytkin työmaalla liikkuu netissä ja etsii uutta tietoo koko ajan.....oon tainnu kirjautuu liian moneen foorumiin kun aika menee heittämällä netin kautta....sitä kautta tulee tilailtua kaikkea ja asiointi on sitä kautta niin mukavaa.....et taidan olla ihan parantumaton tapaus....ei tälle addiktille oo mitään mahdollisuutta parantaa....
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Eipä tässä ihan vielä ole hätäpäivää.. :oops: Mut kohta on.Ainakun olen kämpillä istun koneen ääressä. :P Mut tässä se aika kuluu jos jossakin.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
samsikki
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Päivät kuluvat töissä, saabin parissa pakertaessa ja netissä. Välillä muistaa jopa käydä urheilemassa ja harrastamassa muutakin kuin saabbia. :)
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mä en onneksi ole nettiriippuvainen, voin hyvin olla viikon lomalla ilman nettiä. Silleen harvakseltaan täälläkin käyn :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:Mä en onneksi ole nettiriippuvainen, voin hyvin olla viikon lomalla ilman nettiä. Silleen harvakseltaan täälläkin käyn :)
:lol: Ja kolaa et juo juuri ollenkaan, jee jee... :lol:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Tuo menee jo aika pitkälle 8O
Kohta se käydään armeijakin netin kautta
Cassu
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Cassu »

kyl sillee intissä asennoitu ettei sieltä päässy mihinkään niin ei tarvinnu, kn ei ollu muuta elämää kúin se....
Mut pitäis jo nyt tilata se adsl sinne opiskelukämpille....ei ilman kunnon yhteyttä tuu mitään näistä jutuista.....
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Vastaa Viestiin