Mistäs se johtuu että tuonne ikkunan vasempaan alareunaan tulee välillä lukemaan tuo" valmis mutta virhe tai virheita sivulla "ja keltainen kolmio . Joskus saa päivittämällä esim, tänne chattiin ei pääse, mutta kun päivittää niin sitten pääsee.
Sitten välillä lukee javascript ja tuo samanlainen kolmio?
Syitä voisi keksiä vaikka kuinka mutta taitaa olla niin että palvelin ei välillä jaksa vääntää kaikkea dataa selaimelle. Viime päivinä minusta on ainakin tuntunut siltä että sivut ovat hidastuneet.
Syy voi olla siinä ettet ole saanut selaimellesi kaikkea dataa joka korjaantuu sitten kun päivität ikkunan.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kertokaa nyt jotain vinkkejä, tuntuu että nuo sivut yleistyvät koko ajan mihin ei pääse, nyt tökki esim. ´Nettiauto, H&M ja tännekkään ei pääse aina chattiin kun toisella tai kolmannella. herjaa tuolla vasemmassa alanurkassa Virhe sivulla. ja sitten kun klikkaa jotain minne ei pääse niin tulee lukemaan jotan javascriptistä ja keltainen kolmio. Käyttis on Windowsin XP ja palomuuri/virustorjunta Nortonin. Olen koittanut jo Modzillaa ja Operaa kaikissa sama peli. Imin myös jonkun Java Sun Plug inin mutta eipä ole nuokaan auttanut.
Ehdotuksia mistä voi johtua ja mitä voi tehdä, please
Frostgrey kirjoitti:Kertokaa nyt jotain vinkkejä, tuntuu että nuo sivut yleistyvät koko ajan mihin ei pääse, nyt tökki esim. ´Nettiauto, H&M ja tännekkään ei pääse aina chattiin kun toisella tai kolmannella. herjaa tuolla vasemmassa alanurkassa Virhe sivulla. ja sitten kun klikkaa jotain minne ei pääse niin tulee lukemaan jotan javascriptistä ja keltainen kolmio. Käyttis on Windowsin XP ja palomuuri/virustorjunta Nortonin. Olen koittanut jo Modzillaa ja Operaa kaikissa sama peli. Imin myös jonkun Java Sun Plug inin mutta eipä ole nuokaan auttanut.
Ehdotuksia mistä voi johtua ja mitä voi tehdä, please
Elisa päivittää verkkoaan (nostavat dsl liittymien nopeuksia), joten voi johtuu tökkimiset siitäkin...
Marssijärjestys:
1) Tarkista/Päivitä selaimen versio ja kokeile toisella selaimella
2) Kysy kavereilta tai kokeile toisella koneella (toisesta paikasta) tuleeko sielläkin samoja virheitä
3) Tyhjennä selaimen välimuisti, pudista ja (virus)skannaa koneesi
Yhteyksiä voi aina syyttää, mutta ensin kannattaa tarkistaa oma kone, koska se on todennäköisin vikapaikka.
Noi virheethän tulee tosiaan siitä, että sivun koodissa on virheitä. Ohjelmoijat tekevät näitä virheitä, ei käyttäjät. Mutta voi se tosiaan olla koneesta tai yhteyksistäkin kiinni, ettei sieltä jokainen bitti tulekaan ja kun selain sallii vajaatkin sivut, niin näet silti jotain. Ehkä.
Olen tosiaan kokeillut Mozillalla ja Operalla. Olen myös skannannut koneen Nortonilla, Adwarell ja SpySpotilla. Kyllähän sieltä on aina jotain löytynyt mutta ongelmien poisto ei ole auttanut.
Yhteys on Soneran, missä on jotain nopeuden nostoja menossa!
työ kaverilla on ollut vastaavia kokemuksia, jotka eivät korjaantuneet kun järjestelmän uudelleen ajolla , mutta kuulemma on taas tullut noita virheita Hänellä DNA yhteys!