Täällä kun lukee näitä juttuja niin se taitaa olla vähän kuin lukisi lääkäri kirjaa ( kohta on itsellään kaiken maailman oireet ja taudit ).
No se oli vaan yksi mielipide..
Juu... mullakin oli taas kerran DI-kasetti rikki viime viikonloppuna... stanan prkleitä hetken lueteltuani katkaisin hapertuneen 3 cm bypassin ohjausletkun alkupäästä pois ja taas oli DI-kasetti ehjä
Tampereen Metro Autossa oltaisiin varmaan tosi tyytyväisiä jos olisin sen verran hätäisempi liikkeissäni että painelisin aina ostamaan DI-kasetin kun pahamaineiset DI-kasetti oireet ilmaantuvat.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Ja sit noihin erinäisiin ääniin on alkanu kiinnittää enemmän huomioo. Eilenkin kuuntelin et mikä siinä oves oikeen resonoi, piti oikein pysähtyä kuunteleen. Enkä taida olla ainoa kun näitä juttuja lukee
Eikä kaikkia ääniä ees huomaa ennenkuin on täältä lukenu et mitäs natinoita saabistit on taas löytäny. Hmm...hulluks tulos vai
Mimmi kirjoitti:"I Hear Voices" kuten naapurin emännällä luki tässä muutama päivä sitten paidassaan.
Mulla on samanlainen paita. Sain sen lahjaksi varmaan sen takia, kun olen aina kuuntelemassa, kuuluuko Saabista ylimääräisiä, "terveeseen" autoon kuulumattomia ääniä
Mimmi kirjoitti:"I Hear Voices" kuten naapurin emännällä luki tässä muutama päivä sitten paidassaan.
Mulla on samanlainen paita. Sain sen lahjaksi varmaan sen takia, kun olen aina kuuntelemassa, kuuluuko Saabista ylimääräisiä, "terveeseen" autoon kuulumattomia ääniä
Mulla on isä samanlainen. Joka helvatan kerta ku se istuu mun 99:n kyydissä, niin se kuuntelee ja kysylee mikä mikäkin ääni on, mistä se tulee ja miksen oo tehny sen eteen mitään Kyllä sitä vanhasta autosta saa ääniä lähteä.
Ja mulla on pommin varma ratkaisu kaikkiin ääniin. Mättöä levyllinen ja napit kaakkoon, ei kuulu mitään natinoita
Itelläkin tulee kuunneltua,kierreltyä ja kateltua autoa joka päivä kun on täällä lukenut juttuja. Heti tuntuu et kytkin luistaa ja auto nykii ja kone yskii muutenkin aika pahasti....
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08