Tittelit

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Zetorman
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: To Syys 11, 2003 11:54
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zetorman »

potkuhousu kirjoitti:no kun ei voi laittaa suurin huippunopeus -titteliä kun sitä ei voi todistaa ja toisekseen mehän ei ajeta huippuja kun se on suomen nopeusrajoituskäytännön vastaista.

Mitenkäs tämä Clubin rata-ajo päivä?!? Eikös siellä oo hyvä mittailla huippuja laillisesti?!?


Siis jos vaan radan pääsuoran pituus riittää:)
Terveisin; A.N.

SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Zetorman kirjoitti:

Mitenkäs tämä Clubin rata-ajo päivä?!? Eikös siellä oo hyvä mittailla huippuja laillisesti?!?


Siis jos vaan radan pääsuoran pituus riittää:)
Kannattaa muistaa, jos kerhon ratapäivillä aletaan käyttämään ajanottolaitteita raukeavat vakuutukset. Syynä tähän on vakuutuskäytäntö. Mikäli ajanottolaitteita käytetään missään muodossa, onnettomuuden sattuessa mikään vakuutus ei korvaa senttiäkään. Tämä on valitettavaa, mutta näin se vain on.

Mikäli ajanottolaitteita käytetään, katsotaan tilaisuuden olevan harjoittelua kilpailua varten tai siihen rinnastettavaa eikä ajoharjoittelua, jossa olisivat vakuutukset ovat voimassa.

Kukin tehkööt miten haluaa omassa autossa, mutta virallisesti ajanottoa ei kannata järjestää. Toki jos mittaukset tekee session päätteeksi, silloin kun radalla ei ole kolissut, niin suoralla tiellä tuskin kenelläkään karkaa peli käsistä.
#1730
500whp.net member
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ihmeellisiä nämä byrokratian koukerot... 8O


En ymmärrä en :cry:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mä otin selvää asiasta vakuutustarkastajalta viime syksynä. Jokainen radalla tapahtunut kolari on tapauskohtainen eli sitä tutkitaan tarkoin vaikka esitin että tapahtuma on ajoharjoittelua ja sillä on liikenneturvallisuutta edistävä vaikutus.

Vakuutussäännöissä on kohya jossa sanotaan kilpailu poissulkee vakuutuksen. Tuo kilpailu on se sana joka tässä määrää vakuutuksen voimassaolon. Kilpailua on ajanotto, lähtejärjestys, palkintojenjako...

Nooh ainakin meillä meni ko tapahtuma aivan upeesti ilman kolarointeja ja järjestäjille vielä kiitos siitä.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Ehdotus: Olisiko mahdollista saada (vaikka vain klubilaisten) käyttöön titteli "saabisti", veikkaan nimittäin että kiinnostusta olisi runsaastikin niiden joukossa ketä ei tuo paremman tittelin viesteillä metsästäminen kiinnosta pätkääkään :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mainio idea gaw :idea: toteutetaan
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Vohou!Loistava idis! :lol:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Eli jos joku KLUBILAINEN haluaa saabisti tittelin niin viestiä minulle. Muita titteleitä ei ole sitten tulossa, paitsi jos on erittäin hyvät perustelut.

Ja muistakaa laittaa viestiin jäsennumero :!:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tää on ihan MUST!

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Zetorman kirjoitti: Siis miten olis Tämmönen jäsenten välinen Klubin tilasto, jossa olisi Esim...

-Saabien lukumäärä
-Tehokkain auto (Valehtelijoille ankara rangaistus)
-sakkojen lukumäärä (kunnia titteli "sakkokunigas")
-eniten konerikkoja (mulla levis 4 turbokonetta vuoden sisään)
-Sähläykset, kolarien lukumäärä
-hirvionnettomuudet (ei saa syyttää kuskia)
-ostettu saabia / viikko?!?
-suurin huippunopeus
-paras kiihtyvyys
-Pisin yhtäjaksoisesti autotallissa saabin kimpussa vietetty aika...
Hih, voitaisko vielä lisätä hajoneiden pyöränlaakereiden määrä pyörittäin ja malleittain vuodessa? Nimimerkillä "Neljästä eri tuplaysistä hantin puolen takapyörän laakeri mennyt..."
Jukka T
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: Ke Marras 12, 2003 23:42
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

potkuhousu kirjoitti:Eli jos joku KLUBILAINEN haluaa saabisti tittelin niin viestiä minulle. Muita titteleitä ei ole sitten tulossa, paitsi jos on erittäin hyvät perustelut.
Mutku mä en oo Saabisti, vaikka mulla Saab onkin..
Enkä Opelnistikään, vaikka niitä on viis, oikea titteli vois olla pöpilisti (tai perinteisempi versio mobilisti), mutta merkkiin liittyen tällaiselle vapaa-ajattelijalle sopisi "vapaakytkin".
Tai sitten pitää kohta lopettaa kirjoittelu, ettei titteli lipsahda liian modernin tekniikan puolelle :P
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

Viesti Kirjoittaja jari »

kummia juttuja
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Jukka T kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:Eli jos joku KLUBILAINEN haluaa saabisti tittelin niin viestiä minulle. Muita titteleitä ei ole sitten tulossa, paitsi jos on erittäin hyvät perustelut.
Mutku mä en oo Saabisti, vaikka mulla Saab onkin..
Enkä Opelnistikään, vaikka niitä on viis, oikea titteli vois olla pöpilisti (tai perinteisempi versio mobilisti), mutta merkkiin liittyen tällaiselle vapaa-ajattelijalle sopisi "vapaakytkin".
Tai sitten pitää kohta lopettaa kirjoittelu, ettei titteli lipsahda liian modernin tekniikan puolelle :P
Joo emmääkään mikään nisti oo, oon vaa saabisti... :wink:
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Etpä näytä olevan ku matalapaineturbo :lol: :lol:
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

moooon Firges
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

ehta SAAB-kyllästetty lahopää
Vastaa Viestiin