Törkyturvan poistaminen

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

AC kirjoitti:Hyvä esimerkki säännöistä piittamattomuudesta: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20298

Mitäs vikaa tuossa topikissa on?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Coltti kirjoitti:
AC kirjoitti:Hyvä esimerkki säännöistä piittamattomuudesta: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20298

Mitäs vikaa tuossa topikissa on?
No eihän siinä enää ole, ilmeisesti käyttäjää on huomautettu asiasta.
BMW 320dA Coupe LCI
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mä putsasin ton topicin eilen...
#1730
500whp.net member
metallivihreä
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 17:16

Viesti Kirjoittaja metallivihreä »

Sellainen huomio vielä, että kun aloin seurata tätä foorumia niin sain sen vaikutelman että täälläpä onkin harvinaisen siisti meininki. Tuntui suorastaan että kun täällä on näin asiallista väkeä niin noinko tänne kehtaa mitään kirjoittaakaan ettei vaikuta sivistymättömältä ääliöltä. :) Aikaisemminhan täällä ei juuri edes kiroiltu mikä on jo aika poikkeuksellista.

Sinänsä kiroilu ei tietenkään haittaa eikä se varmaan ole kiellettyäkään. Se on vaan yksi esimerkki siitä että kun hyvistä tavoista tingitään niin aika äkkiä ne tavat unohtuvat kokonaan. Joku aika sitten ei vielä uskallettu kiroilla ollenkaan, mutta kun joku uskaltaa kirjoittaa ruman sanan ihan kokonaan niin seuraava lataakin jo härskeimmät manaukset mitkä keksii. Ja nythän ne näkyy jo olevan tuolla Off Topicissa ihan värikuvina. :wink: Siis tarkoitan että kun täällä oli niin herrasmiesmäinen meininki niin kaikkien on ollut pakko vähän skarpata. Nyt se skarppaus on näköjään loppunut. Ainakin väliaikaisesti.

En tiedä ketkä täällä nyt aiheuttavat ongelmia, kun en ole niin tarkkaan seurannut. Käsitin näin että uudemmat tulokkaat..? Äkkiseltään tuntuu että vanhoilla konkareillakin on ehkä tapahtunut vähän lipsumista kun kuitenkin lähtevät mukaan nahisteluun.

Että tällaista rupesin pilsneripäissäni filosofoimaan. :D
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Hmm.. Ei hassumpaa filosointia , ei ollenkaan. :wink:
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

vaikka täällä nyt muutamia kirosanoja ja asiattomia kommentteja onkin, niin silti foorumin taso on korkea. :wink:

eikös tää ole ihan normaalia, kun joukko toisilleen tuntemattomia ihmisia kirjoittelee. mun mielestä tähän asti on mennyt ihan hyvin saabclub.fi-foorumilla, ja toivottavasti menee jatkossakin. kuten vigge jo sanoikin, pitäis vaan katsoo peiliin ja juoda vaikka kuppi kahvia ennenkuin kirjoittaa mitään, mitä vois katua myöhemmin.

allekirjoittanutkin hieman provosoitui edellisellä sivulla, mutta parannan tapani.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Kielenkäyttö on kyllä itsellä karannut käsistä viimeaikoina, tunnustan tämän myöskin pilsneripäissäni, huomenna en myönnäkään mitään :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Täytyy itekin kommentoida vähän, vaikka en niin kauheasti olekaan tänne höpissyt...

Mielestäni foorumilta saa todella paljon tietoa kaikesta mahdollisesta ja varsinkin tekniikasta on useilla nimimerkeillä uskomaton määrä tietoa. Käykää lukemassa muiden merkkien foorumeita niin huomaatte millaisia tietäjiä tällä foorumilla oikeasti on.

Aika vähissä on mun mielestä ollut asiattomat kommentit. Itse asiassa tämä viestiketju on varmaan asiattomin :? Eniten närää näyttäis tulevan viestiketjuissa, joissa joku kertoo esim. kiihdytelleensä jossain. Aina tulee liikennevalistusta kehiin ja siitä se väittely alkaa...
Saab 9³
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Happo kirjoitti:Täytyy itekin kommentoida vähän, vaikka en niin kauheasti olekaan tänne höpissyt...
Itse asiassa tämä viestiketju on varmaan asiattomin :? Eniten närää näyttäis tulevan viestiketjuissa, joissa joku kertoo esim. kiihdytelleensä jossain. Aina tulee liikennevalistusta kehiin ja siitä se väittely alkaa...
Kannattaisi lukea kaikki viestit, joista on kyse. Silloin voi vastata. :roll:

Antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan kitketään rikkaruohot pois. 8)
Tästä on lähinnä kyse. 8O
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Kaipa minunkin on osallistuttava tähän ketjuun. En osaa taaskaan olla puuttumatta :?

Olen myös huomannut, että foorumin tasoa on laskenut viimeaikoina. Aikaisemmin oli asiallisempi meininki, eikä kukaan mennyt henkilökohtaisuuksiin.

Itse olen jutuillani varmasti jotakin "ärsyttänyt", olen yrittänyt olla menemättä henkilökohtaisuuksiin.

Itsekkin olen muutaman asiattoman vastauksen täällä saanut, eikä ole hirveästi huvittanut viimeaikoilla mitään kirjoitella. Seurailen vähän "täältä sivusta".

Täällä foorumilla on aivan uskomaton määrä tietoa, aina olen saanut täältä apua. Toivottavasti jatkossakin voitaisiin pitää taso sellaisena, että kaikki saabistit täällä pysyisivät ja uskaltaisivat kirjoitella. Kuten todettu netti on pullollaan foorumeita...tämä on ollut tähän asti vaan niistä paras :D
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Kuka muuten on tämä häirikkö jota tarkoitetaan? Minä vai jsuomi? :?:
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Dreikki
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Maalis 13, 2004 10:56
Paikkakunta: Unixverstas Olutensin, Finlandia Vodka

Viesti Kirjoittaja Dreikki »

tknummelin kirjoitti:Kuka muuten on tämä häirikkö jota tarkoitetaan? Minä vai jsuomi? :?:
varmaan minä mutta yritän parantaa tapani... välillä kun tahtoo olla aika kiivas luonne.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Dreikki kirjoitti:varmaan minä mutta yritän parantaa tapani... välillä kun tahtoo olla aika kiivas luonne.
hienoa, saman lupaan minäkin. 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

93t sport kirjoitti: Lähinnä tuo oli "piikki" jonnekin taholle eikä mikään todellinen ehdotus joten otahan ihan vaan rauhallisesti :)
Eipä tässä oo hermoiltu laitoin vaan mielipiteeni :)

Tännehä vois laittaa palstan missä vois kaikki riitapukarit uhkailla ja v*****lla toisillee niin paljo ku jaksaa ja sit se tyhjennettäis ain vaik viikon välein :lol: :wink:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Asia loppuun käsitelty ja saatu päätökseen.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Lukittu