Yv.Viestit

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Reetu

Yv.Viestit

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Yv, viesti laatikossa sais olla osoitekirja johon vois tallentaa nickit , jolle yleensä yv viestejä laittaa , tuo laatikkohan täytyy lähes viikottain ja joutuu tyhjentään jolloin kaikki katoaa ,sit joutuu etsiin kaveria .
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

kannatetaan :P
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

hyvä idea! :D
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Valitettavasti foorumin nykyinen versio ei tue osoitekirjaa, ainakaan minun tietääkseni. Tutkimme uusia versiota, joiden mukana tällaisia lisäominaisuuksia voi tulla. Pyyntönne on siis huomioitu, mutta mahdollisuudet ominaisuuden toteuttamiseen ovat rajalliset.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
metallivihreä
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 17:16

Viesti Kirjoittaja metallivihreä »

Vähän aiheeseen liittyen... Miksi viesti ei lähde vaan jää killumaan Lähtevät-osastoon? Yritin aamusella laittaa postia (Reetulle itse asiassa), mutta tuolla se viesti näkyy edelleen olevan eikä ole lähtenyt mihinkään. Lähteekö ne postit aina jonkun määrätyn ajan välein vai mikä on syynä? Vai olenko vaan idiootti enkä osaa käyttää?
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

metallivihreä kirjoitti:Vähän aiheeseen liittyen... Miksi viesti ei lähde vaan jää killumaan Lähtevät-osastoon? Yritin aamusella laittaa postia (Reetulle itse asiassa), mutta tuolla se viesti näkyy edelleen olevan eikä ole lähtenyt mihinkään. Lähteekö ne postit aina jonkun määrätyn ajan välein vai mikä on syynä? Vai olenko vaan idiootti enkä osaa käyttää?
Viesti siirtyy sitten, kun vastaanottaja on sen lukenut.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Jep näin on viesti tuli perille , nykyään kun olen työelämässä minäkin pystyn lukemaan vasta iltasella viestit. :D
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11508
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

jariha kirjoitti:Valitettavasti foorumin nykyinen versio ei tue osoitekirjaa, ainakaan minun tietääkseni.
Eikös tuo yv-viestin tallennustoiminto ole vähän halutun kaltainen juttu:
Tallennetut viestit säilyvät, vaikka uusia viestejä pukkaisi satamäärin. Normaalistihan tallentamattomat viestit häviävät vanhimmasta päästä kun uusia tulee, jos tila on 100% käytetty.

Osoitekirjahan olisi kuitenkin ainoastaan osoitekirja, luettelo osoitteista. Sellaista voi hyvin pitää ruutupaperilla tai tekstitiedostossa sähköpostilla päivitettävänä, itse itselleen uusia versioita lähetellen. Tuonne kun tallentelee olennaisia viestejä, jää nickin lisäksi vähän asiayhteyttäkin talteen, ei tarvitse sitten ihmetellä että mistäs osasta kenenkin kanssa tuli käytyä kauppaa tms.

Sitten kysymys: vähentävätkö tallennetut viestit saapuneiden viestien käytettävissä olevaa tilakiintiötä vai onko niille oma kiintiö? Lasketaanko viestien määrää vai oikeasti viestien kokoa?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

jus kirjoitti:Sitten kysymys: vähentävätkö tallennetut viestit saapuneiden viestien käytettävissä olevaa tilakiintiötä vai onko niille oma kiintiö? Lasketaanko viestien määrää vai oikeasti viestien kokoa?
Saapuneet-kansion koko: 50 viestiä
Lähetetyt-kansion koko: 25 viestiä
Tallennetut-kansion koko: 50 viestiä
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Vastaa Viestiin